Näinhän se on: Suuri pieni mies! Ensin ajattelin, että yksi pikkumies lisää, ehkä siitä parissa vuodessa varttuu pelaaja. Mutta hyvinhän tämä norski painaa. Pysyis nyt pitempäänkin täällä!
On se vaan päällikkö. Granath lupaa meille kauden loput kullat niin luotan siihen ![]()
Granathille melkein laittaisin menemään jotain SO:n huivia tai vastaavaa tuon tuuletuksen jälkeen, näytti meille kaikille kuinka paljon Tappara hänelle merkitsee ja juuri paikallismatsissa. Ehdoton fan favourite.
2 viestiä siirrettiin ketjuun: SiniOranssien värssyketju
Jos nyt tarkkoja ollaan tuosta jutusta, niin Granath sanoi, että Norja voittaa hiihtokisoissa loput kullat, ei puhuttu Tapparan mitaleista. ![]()
Mutta on tämä peluri ottanut isoja steppejä kauden edetessä. Ja tahtoa on vaikka mitat eivät olekaan sarjan suurimmat.
Okei
no onhan se Norja kova noissa hiihtolajeissa niin ei varmasti pieleen mene. Mutta en yllättyisi jos tämä mies meillä voittaisi muutamankin mitallin palkintokaappiin. Jos siis meillä viihtyy muutaman kauden
Vuoden jatkot julkaistiin juuri katkolla
Hyvä ja odotettu jatko. Lieneekö pelaajan toive että vain vuosi, varmasti pidemmänkin olisi voinut tehdä.
Vaikka en kauden alkupuoliskosta ihan ostanutkaan tämän kaverin hypetystä, niin kehityskäyrä on ollut mielestäni oikein positiivinen, joten pidän jatkosopparia hyvänä juttuna. Fyysisyyttä pitää kehittää, mutta sehän Tapparassa tunnetusti onnistuu!
Olisi itse asiassa kelvannut vuosi tai kaksi enemmänkin.
Hymyilyttää enemmän kuin ottelu tähän asti, urku auki vaan koko kevät ja ensi kausi! ![]()
Sai CHL-finaalissa sen verran lisää rintakarvoja, että tekeminen on näyttänyt Liigan puolellakin paremmalta. Hyvä jatko, toivottavasti etenee Puhakan jalanjäljissä.
Tuo vuosi voi olla ihan pelaajankin toive, tietyllä tavalla puhumme kuitenkin vähän spesiaalimmasta talentista, jonka askeleet saattaa vuoden aikana olla hyvin merkittäviä. Jos pelaaja itse tiedostaa tämän, vuosi voi olla pelaajalle riittävä.
Mä olen hieman eri mieltä pelaajan fyysisyydestä: ei sillä ettei sitä voisi parantaa, mutta löytäessään sen itseluottamuksen, ei tuon kokoisen pelaajan fyysisyys ilmenny aina samalla tavalla, kuin vaikka jonkun 190cm/100kg kaverin. Enemmän kehityskohtaa näen laukauksessa ja syöttötaidossa - peliälyä ja kypsyyttä hänell kyllä on. Avojään luistelu aivan poikkeuksellista, mutta pienen tilan liikkumista voi myös kehittää omaan silmään.
Niin se nopea ja työtelijäs sai jatkoa, kuten toivoinkin! Nyt vaan isompaa vaihdetta silmään kevääksi! Hienoa!
Granath
, ■■■■■ yes, tämä soturi jatkaa!!
Hyvä jatkosopimus on
Hyvä jatkosopimus tähän väliin. Granathilla on kuitenkin ollut nousujohteista tuo kehitys kokoajan ja
on nuoreksi sälliksi aika tasainen suorittaja. Kyllähän sekin kertoo jotain, että on vakiinnuttanut Tapparasta pelipaikan jo ensimmäisellä kaudella vaikka mahtuisi vielä A-junioreihin eikä ole kuin pari
ottelua jäänyt välistä koko kaudella. Erikoisosaamisena on vielä se, että Granath on hyvä Av-pelaaja kaikenlisäksi.
Illan kohokohtia oli Granathin yhden vuoden jatkosopimus, vaikka 2-3 vuotta toivoin.
Tapparaan on vuosien mittaan tullut joitain pelaajia, joiden luistelunopeutta on kehuttu “sarjan parhaaksi”, mutta yksikään heistä ei ole minun silmiini ollut yhtä nopea kuin Philip. Steve Saviano tulee lähinnä mieleen 2000-luvulla Tapparassa pelanneista poikkeuksellisen nopeista pelaajista, joita voi verrata Granathiin.
Granathin peliin on tullut suoraviivaisuutta jo mukavasti lisää. Jos hyökkäyspeliä miettii, niin sitten pitäisi treenata rannevetoa suoraluistelusta ja lyöntilaukausta. Jälki olisi aika tuhoisaa, jos alkaisi noista läpiajoistaan vielä niitata kiekkoa ylähyllylle.
Connolly tulee kanssa mieleen liukkaana kaverina mutta taitaa kyllä jäädä Granathille hänkin nopeudessa.
Todella hyvä jatkosopimus. Pelaa todella kypsää peliä ikäisekseen. Hieno haku Tapparalta.