Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Juu tämä tuli eilen illalla yhteen WA:ryhmään ja piti pasteta se tänne jonnekin topiikkiin, mutta eilisen pelin vitútus taisi olla liian kova, että unohdin sen täysin.

1 tykkäys

Harmi kun unohtui.
Ainakin mulla olisi ollut aikaa ja kiinnostusta mennä paikalle.:confused:

Saako tähän selvennyksen?
Miten örvelletään selvin päin?:astonished:

En tiedä. Olen suomalainen ja tuo kuulostaa kovin vieraalta. Pitää ehkä mennä johonkin kekkereihin selvin päin ja katsoa mitä tapahtuu. Toisaalta alkoholin makua nauttineenakin on yleensä vaan istuttu jossain nurkkapöydässä.

1 tykkäys

Kyselyikä vaivaa taas, sorry.:grin:

Jos Kanadamaljasta käytetään nimeä “Poika”, niin onko Tapparalla nyt hallussa Poika vai pojanpoika kahden perättäisen mestaruuden jäljiltä?

2 tykkäystä

Pomo-fanina (en tarkoita M.Ojasta) veikkaisin, että myös Bruce Springsteen päässee korkealle yleisömäärissä pitkän uransa ja ahkeran keikkailunsa ansiosta.

1 tykkäys

2 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Kirvesklubi

Taas tyhmä kysyy! Iltasanomista kopsaus:

Verkko- ja televisio-operaattori DNA alkaa jaella torstaina 11.1. kaapeli- ja antenniverkossaan uusia teräväpiirtokanavia.

Eniten kanavia saavat kaapelitelevision katsojat, joille tulee katsottavaksi TV5 HD, Frii HD ja Kutonen HD. Antenniverkon katsojille on tarjolla vähemmän. Nämä saavat kolmen kuukauden ajaksi TV5 HD:n.

Eli onnistuuko jos on Telian kaapelikanavat, eikä DNA?

Jos tuo uutinen koski vain DNA:ta niin eiköhän Telia tee saman jossain vaiheessa.
Tämä oli siis ihan puhdas arvaus vaikka itselläkin on Telia käytössä.

Onko kukaan tilannut NHL-fanipaitoja NHL Shop Internationalista? Olen ymmärtänyt, että tavarat tulevat Britanniasta, jolloin ei olisi pelkoa, että niihin lisätään hinnan päälle vielä tullimaksut.

Mutta se tärkein kysymykseni: onko näissä paidoissa (Fanatics Branded Breakaway Jersey) painettu vai applikoitu nimi ja numero selässä? Kuvan perusteella se on applikoitu, mutta tekstistä en saanut omalla englannin kielen taidollani* varmistusta asialle.

*Pienenä kevennyksenä laitoin paidan esittelytekstin Googlen kääntäjään. Kääntäjä käänsi paidan esittelytekstiä seuraavasti:

Suunniteltu todellisille tuulettimille (Designed for actual fans)

5 tykkäystä

Ainakin logo ja numerot on applikoituja esittelytekstin mukaan. Nimestä/tekstistä ei ollut mainintaa. Varmaan asiakaspalveluun voisi laittaa kyselyä asiasta.

Jos vertaa shop.nhl.com sivustojen vastaaviin niin niissä näkyy nimipalkki hyvinkin selkeästi. Kuvan perusteella sanoisin että niissä ei ole nimeä aplikoituna, mutta kaikki muu on. Ehkä makukysymys haluaako suorakulmaisen palkin (jossa nimi painettuna) vai paitaan suoraan painetun nimen.

Edelleen asiakaspalvelu varmaan kertoo parhaiten kumpi on kyseessä.

2 tykkäystä

Pitäisikö perustaa ketju: joukkueitten ylivoimakentälliset? Aattelin kun itseä kiinnostaa tuo maalintekijäveto vedonlyönnissä niin helpottaisi kummasti kun tietäisi ketä ylivoimaa pelailee joukkueen “kärkimiesten” lisäksi.

5 tykkäystä

Minulla oli taannoin tarkoitus vahvistaa kellarin langatonta verkkoa ja sain sen tänään vihdoin ja viimein hoidettua. Nyt nousi kellarissa langattoman kuuluvuus täysiin lukemiin. Kiitos siitä porukalle täällä ja erityiskiitos olikohan @4_TRA kuka linkkasi minulle verkkokauppa.com sivustolta tuotteen, jonka tänään ehdin hakea.

Kaikki toimii nyt hyvin, mutta pienen pieni apu olisi vielä tarpeen.
Mistä saan muutettua tuota salasanaa verkolle? Ihan en tuota salasanaa jatkossa voi muistaa.

Mode-edit.
Pikselöin verkon suojausavaimen /iceman

Kirjoita siihen kenttään uusi salasana, hyväksy ja odottele hetki :relaxed:

Siis tuohon kuvassa näkyvään kenttään?

Joo. Tuollaiset valkotaustaiset kentät on normaalisti muokattavia.

Koitin, mutta ei onnistunut. Laitoin tuohon kenttään haluamani salasanan ja painoin ok. Vähän aikaa siinä pohti, mutta sitten tuli vain yhteysvirhe. Kirjoitin uudestaan tuon hirviösalasanan ja taas toimii.

Omassa purkissa aikoinaan kun sen kanssa tappeli, niin nettiselaimeen piti kirjoittaa purkin IP-osoite. Tämän jälkeen aukesi eräänlainen asetuskansio jossa salasanan pääsi vaihtamaan. Löytyköhän tuo IP-osoite peräti sitten sen purkin pohjasta.
PS. Olen täys käsi näitten tietokone asioiden kanssa…

3 tykkäystä

Osaat enemmän kuin 85 % edustamaani yritykseen soittavista asiakkaista. :slight_smile: Osoitat kuitenkin merkittävää omaa osaamista jo tällä :stuck_out_tongue:

5 tykkäystä

Onneksi minä olen näiden kanssa äärimmäisen lahjakas.

Olisi pitänyt jo hyvän aikaa sitten lyödä jollekin tonni kouraan siitä, että hän olisi hoitanut koko kattavan verkon kasaan tähän taloon.

1 tykkäys