Tempasen kanssa hieman Kotiapäin. Hienoja tuotteita ja työnjälki ensiluokkaista ![]()
Ja älä ota pienintä. Puolison kanssa kahdestaan on toki mukavaa, mutta se vaivan näkeminen ekojen kertojen jälkeen hieman nousee. Todennäköisesti se palju lämpenee useiten kun on useampia naatiskelioita, 4 tai enemmän. Ja kylpymukavuus kasvaa kun ei tarvitse olla perseet kiinni toisissaan ja polvet sylissä.
2 viestiä siirrettiin ketjuun: Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta
Osaisiko joku auttaa ja tehdä seikkaperäisen ohjeen Yhdysvaltojen veroilmoituksen W-8BEN täyttämisestä?
Mitä on metakeskustelu, joka putkahtaa esiin tasaisin väliajoin? Ei maalaisjuntti tällasia tiedä ![]()
Kokemuksia Hoka juoksukengästä?
Keskustelua keskustelusta, eli sen laadusta tai kielioppivirheistä tai olemattomuudesta tai jostain vastaavasta; ei siis keskustelun aiheesta.
Mulla on kahdet Hokat. Jaloissa on jotain vikaa ja jalkaterät kipeytyy. Nuo Hokat on niin hyvin joustettuja ja jalkaan sopivia, että kivut ei juuri tunnu. Ainakin minun jalkoihini tosi hyvät. Ja laadukkaat tuntuu olevan. Ei ihan halvat, mutta hintansa arvoiset.
Tuota Cliftonia oon aatellu. Siinä taitaa aika hyvä vaimennus olla. Droppia 5 mm. Minulle saisi olla hiukan enemmän. Tuo on malliltaan neutraali. Kävin viikolla tietokonerla ja ihme oli 3 vuodessa tapahtunut. Jalan ylipronastio oli hävinnyt. Syy voisi olla se, että olen hyvin ohkasilla sisäpelikengillä pelannut oingistä 20 tuntia viikottain. Muuta selitystä en keksi. Nykykengällä (pronaatituettu) tänäänkin tuli toppi 2 kilsan jälkeen, kun pohje irtisanoutui hommasta.
Milloin tässä on pääsemässä vaikka Ruotsin -laivalle? Onko mitään toivoa päästä loppuvuodesta etelän lämpöön?
Näitä asioita miettinyt myös ja huonolta näyttää. Lokakuulla piti olla reissu etelään mutta kovin huonolta näyttää ellei korona kesän myötä yhtäkkiä lähes katoa. Eikä se näyttäisi katoavan. Laivallekin pitäisi syksyllä mennä, se voi olla teoriassa mahdollista mutta saapa nähdä. Jännä nähdä kauanko voidaan kaikkea pitää “kiinni”, pakko se on jossain vaiheessa vaan alkaa elään ja pääseen matkoillekin. Taudin ehdoilla toki, mutta silti.
Eipä noi matkat nyt mitenkään merkittäviä ole, eikä itseltäni edes ole vielä peruuntunut mitään. Viime vuonna oli viisi eri ulkomaanreissua, joten siinä mielessä “tuuri”, että tämä tuli nyt eikä vuotta aiemmin.
Marraskuussa olisi tämän vuoden ainoa reissu, rouvan kanssa 20-v -häämatka kauas, mutta ehtiihän tuonne kai myöhemminkin, jos tauti edelleen jyllää.
Laivalle lähden kyllä heti, kun saa. Mulla on ikävä kavereita ja meidän reissuja.
Mutta näillä mennään, mitä laki määrää. Ei auta hötkyillä.
Mä oon miettinyt laivareissujen osalta sitä, että mahtaakohan olla ens vuonna ollenkaan faniristeilyä… ![]()
Eihän tästä tiedä mitään.
Voi hyvin olla, että pariin vuoteen ei tarvi kenenkään lähteä mihinkään.
Ei nyt oikein osu tähän ketjuun.
Mutta sellainen juttu: saako facebookin julkaistua seinälle sellasen digitaalisen ajastimen, kuten noissa youtuben livelähestys ajastuksissa on
Ei voi ajatella että vasta joskus 2022 alkais matkailu. “Maailma” ei vaan sitä kestä. Mitkä on yksityiskohdat ja reunaehdot, maskit kasvoilla tai ei. Sitä en lähde spekuloimaan, mutta kyllä 2021 matkailu on jo hyvässä vauhdissa. Se vaan on vähän niinkuin “must”.
4 viestiä siirrettiin ketjuun: Tampere for Dummies – vinkkejä Tampereen kokemiseen
Viesti siirrettiin ketjuun: Tampere for Dummies – vinkkejä Tampereen kokemiseen
Miks mä käyn suihkussa, vaikka 5 minuuttia suihkun jälkeen mä oon yhtä hikinen kuin ennen suihkua, ja vaikka mä vaan istun sohvalla?
Ilmastointilaitetteesi on vielä kaupan hyllyllä? ![]()