Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

En minäkään niitä tunne. Nykyään vaan kaikki ohjeistukset ovat viittauksia sinne ja tänne.
Niitä luetaan silloin kun niitä tarvitaan, mutta käytännössä ne sivuutetaan.
Kiinalaisille tämä ei ole ongelma.

Katselen tässä Inceptionia kerrostaloasunnossa suht. pienellä äänenvoimakkuudella, mutta jos subbari tärisyttää sohvaa niin onko volyymi liian isolla.

• On
  • Ei todellakaan

0 voters

Tuo Cam Neelyn Sea Bass-hahmo esiintyy myös kahdessa muussa Farrellyn veljesten elokuvassa.

Yhteenveto

Me kaksi & Irene ja Nuija ja Tosinuija 2
Lisäksi Cam Neely esiintyy Farrelyn veljesten elokuvassa Stuck on you. Taitavat pojat olla kavereita keskenään. :wink:

1 tykkäys

Minkä takia kaupan pakastemustikoista tulee puuroon paljon nestettä toisin, kuin itse poimituista ja pakastetuista?

@kyynaama jotakin tällaista hillakusetusta mietin, mutta voiko Keskot ja S-kaupat toimia niin. Miksipä ei voisi.

Mistään tietämättä voisi ajatella että jossain vaiheessa tuotteeseen pyritään lisäämään divetymonoksidia painon lisäämiseksi.

2 tykkäystä

En viitsi Autot-ketjuun sohia, toivottavasti tämä on riittävän oikea paikka.

Mua jaksaa aina huvittaa, miten paljon autot / automerkit herättävät tunteita.

Koetteko nämä asiat yhtä tunteella kuin vaikkapa jääkiekon? VAG / BMW on kuin Tappara-Ilves? Tai päinvastoin?

4 tykkäystä

Tietääkö kukaan, mikä ihmeen kakun kuva minun nikkini oikealla puolella on? Mistä se on tullut? :roll_eyes:

“Tänään on hänen liittymisensä vuosipäivä”

4 tykkäystä

En ihan, vaikka pilke silmäkulmassa oman merkin takana seistäänkin. Automerkki voi kuitenkin vaihtua ja fiilikset siitä, mutta jääkiekossa ei seura vaihdu vaikka mikä olisi. Nyt tosin jo monta vuotta tyytyväisesti Audi-kerhossa ollaan oltu, mutta kakkosauton merkki on aina mitä on ja kyllä se yleensä tulee aika lähelle sydäntä oli se mikä tahansa. :grin:

2 tykkäystä

Osaako joku kertoa mikä ihmeen rekisterikilpi se sellainen on, jossa on vain neljä numeroa? En nähnyt oliko joku maatunnus sen kyseisen auton rekkarissa jonka bongasin, koska niin lähellä ei oltu, mutta tuntui silti erikoiselta, ettei mitään muuta ollut kuin neljä numeroa.

Vientikilvissä taitaa olla neljä numeroa mutta niissä pitäisi olla myös kirjain alussa?

Armeijan autoissa on max. 5 numeroa, mutta ne on keltaisella pohjalla.

Itse tehdyissä kilvissä voi olla ihan mitä itse keksii :sweat_smile:

Juu, oli muuten ihan normi valkoinen kilpi ja mun mielestä ne numerotkin oli vähän erilaiset kuin normaaleissa kilvissä. Isommat ehkä.

1 tykkäys

Missä ihmeessä Pirkkalassa sijaitsee FedExin pakettien noutopaikka, ei löydy netistä sitten millään?

Eiks PostNord toimi FedExin alihankkijana. Jos löytyis sitä kautta??

1 tykkäys

Tovi vierähtänyt, kun viimeksi on tullut parturissa käytyä. Huomiselle varasin ajan ja kysymys kuuluu. Mennäänkö maski naamalla parturiin ja sitten, kun ruvetaan sivuja siistimään, niin otetaanko maskin remmiä pois korvan takaa vai miten pitää toimia?

Juuri näin mun kohdalla on toimittu.
Parturi on siirrellyt maskin nauhoja tarpeen mukaan.

Olin mä kerran korona-aikana ilmankin, kun parturi sitä ehdotti. Pidetään tämä meidän välisenä niin ei tule puheita jälkeenpäin.:zipper_mouth_face:

6 tykkäystä

En ole tainut koskaan tilata täysin itselleni ruokaa kotiovelle, jos tulee tilattua, se on illanistujaisissa isommalle porukalle.

Mut oon funtsinut, että onko wolttaamisesta tullut yleiskäsite edellä mainitulle toiminnalle? Jos tilaat Woltilla, se on tottakai wolttausta. Mutta jos tilaat Foodoralta, wolttaatko silloinkin? Mitä mieltä?

1 tykkäys

Itse tilaan useamman kerran viikossa ja se on vaan tilaamista. Jos joku kysyy niin sitten kerron että kumman palvelun kautta ja mistä ravintolasta, ei ole itselle mikään yleiskäsite.

2 tykkäystä