Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Mitä on wolttaaminen? :thinking::grin:

1 tykkäys

Tämä on vähän kakspiippuinen juttu.

Tuetko ravintolaa vai myös rahoitat myös Woltin toimintaa?
Jostain syystä vakkari pizzeria tarjoaa ilmaisen kotiinkuljetuksen lisäksi myös alennuksen loppusummasta, kun tilaa suoraan heiltä. :wink:

4 tykkäystä

Aika monella lafkalla on eri hinnat, jos tilaa suoraan niiltä itseltään, mutta mä oon laiska ja sen takia köyhä.

Edit. Nythän moni ravintola on taas järjestänyt omia kuljetuksiaan, kun pahimmillaan Wolt ja Foodora ottivat 30% välityspalkkiota.

1 tykkäys

Mä kuulin kautta rantain että siivu oli iso, mutta en mä sitä noin isoksi olisi uskonut. :flushed:

Ei tuo Woltin ja Foodoran käyttäminen itsellä ihan pelkästään laiskuutta ole, en ole hyvä tai innokas kokkaamaan ja kun nälkä iskee niin en edes oikein tiedä, että mikä maistuisi.

Sitten kun selailee noita niin tulee ahaa-elämys, että “Hei, se on muuten texmexiä tänään!”.

Ravilähtö?

Palaan vielä tähän, kun poika on intissä ja näillä korona-systeemeillä sieltä ollaan lomilla aina se kaksi viikkoa niin kyselin että mitä se syö, notta ei kai se nakita tyttöystävää kokkaamaan.

Ja on kyl tullu tilattuu woltista lomilla aina iha törkeesti ruokaa😂

1 tykkäys

Missä vaiheessa vaput sun muut pyhät muuttuivat hilpeistä juomajuhlista tavallisiksi vapaapäiviksi?:thinking::thinking::thinking:

1 tykkäys

Omasta puolestani voisin sanoa että ehkäpä n.2005 tapahtui muutos. Kai sitä joskus on tullut vielä senkin jälkeen hilpeiltyä, mutta aika harvoin. Nyt 40v+ kanuunat vie hilpeyden yhden illan jälkeen 3 päiväksi👎

1 tykkäys

Onko kenelläkään kokemusta robotti ruohonleikkureista? Toimiiko ne oikeasti ja millaisia vaatimuksia pihan suhteen?
Nykyään on noita gps:än avulla navigoivia, niin ei tarvitsisi kaivaa mitään piuhaa maan alle.

1 tykkäys

Verkkosivuston hakemisto, jossa on kaikki alasivustot lueteltuna hakemistopuuna ja nähtävillä ilman, että tarvitsee käydä klikkailemassa ja katsomassa mitä otsikoita sisältää. Onko tälle mitään “ammattitermiä” vai onko vain hakemisto?

Sivukartta?

1 tykkäys

Tätä kaiketi hain. Joskus näitä ollut näkyvillä enemmän. Saavutettavuus-tehtävää varten tuota termiä hain, sivukartan kautta olisi kätevä esim. pelkällä näppäimistöllä operoidessa helppo löytää tarvittava polku. Kiitän.

2 tykkäystä

Juhannukseksi tulossa vähän suurempi porukka keskikesän juhlaan. Viroon ei viitsisi vielä lähteä.

Kertokaas viisaammat kuinka helppoa on netistä tilata juomat ja kuinka nopeasti kotiovella? Tai ehtiikö ensinkään enää…??

Palstalaisilla kokemuksia?

1 tykkäys

Itse oon menossa nyt perjantaina Viking XPRSillä ja pre orderilla ostan juomat. Eilen maksoin tilauksen ja juomat tuodaan laivalla lavalla auton viereen, josta sitten siirto autoon. 6h menee risteillessä.
Viinikaupat.comin kautta menee joka tapaiksessa yli kaks viikkoa, joten kinthaalle saattaa mennä.
E:Ostin juomat

2 tykkäystä

Itsellä ei.

Kaveri on käyttänyt tätä:

Kuljetuksen saa hoidettua tilausnumeron syöttämällä täältä:

norrlog.com

Tuodaan kotiovelle ja toimitusaika n. viikko.

2 tykkäystä

Viimeaikoina ollut ruhkaa, saattaa mennä yli kaksikin viikkoa.

2 tykkäystä

Todella onnistunut reissu. Kaikki meni niin kuin oletettiin. Takaisin tullessa kyllä syynättiin kuorman kiinnitys(takapenkit kaadettu), onneksi olin liinoilla kuorman kiinnittänyt. Mukava myös tuo XPRSin aikataulu. Lähtö Hki 14:15, paluu samaan paikkaan klo 20:00 näin perjantaisin. Aiemmat hakureissut olleet aamulähdöillä, jolloin kotoa on “saanut” lähteä joskus viiden aikoihon…Tosin eri laivayhtiöllä.

2 tykkäystä

Saattaa mennä yli 2 viikkoa ennenkuin edes ehtivät pakkaamaan ja kuljetus siihen päälle. Jos juhannusta miettii niin tuolta on jo liian myöhäistä tilata, kannattaa kokeilla jotain muita vaihtoehtoja.

1 tykkäys

Alkc on nopea mutta nyt kai sielläkin alkaa olemaan ruuhkaa.

1 tykkäys