Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Tori.fissä näytti olevan autohallipaikka 80€/kk Kalevassa

Pystynkö ostamaan Ryanairilta useamman lipun niin että ilmoitan muutaman lipun passien numerot hieman myöhemmin?

Aiemmin ei onnistunut. Ja jos tietoja piti korjata jälkikäteen, niin tuli lisämaksu.

2 tykkäystä

Sitä vaan mietin, että minkä takia 12-vuotiaalla on iPhone 12…?

1 tykkäys

Helppo muistaa mikä puhelin oli minkäkin ikäisenä?

Ei kai siinä, jos on varaa niin miksei. Applet säilyttää aika hyvin arvonsa niin eipä se nyt ihan kaivoon rahan heittämistäkään ole.

Itselläkin on periaatteena, että ostan aikaa kestävän luurin ja lapsi saa sillä sitten pärjäillä useamman vuoden. Pari vuotta on nyt ollut OnePlus 6T ja näyttäisi, että pari vuotta ainakin sillä vielä pärjäilee.

@Treppu Vieläkö SO/Fanclub saa Jäähovissa jonkinlaisia etuuksia?

Muistaakseni ei saa.

Tuolta ei ainakaan löydy mainintaa Jäähovista pikaselauksella.

Mitenkäs game worn paita voidaan pestä?
Onko joku lämpötila pesukoneessa ja ohjelma mitä suosia tähän?

Kysy Tapparan huoltajilta. Luulen, että heillä on kokemusta :slight_smile:

2 tykkäystä

Eiköhän ne voi ihan perusasetuksilla pestä. Ite oon pessyt 40C/60C ja 1200 kierrosta ja hyvänä ovat pysyneet.

1 tykkäys

Lähtökohtaisesti game wornia ei pestä, varsinkin jos siinä on wearia. Mutta jokainen tekee paidalleen mitä haluaa.

Vanhaa draamasarjaa haen. Muistaakseni oli brittiläistä tuotantoa ja kertoi laivanvarustustoiminnasta, jolloin laivat olivat vielä puuta.

Merilinja = The Onedin Line

4 tykkäystä

Juuri tämä. Ja näköjään Tubesta näyttäisi löytyvän kaikki (?) jaksotkin in english.

1 tykkäys

Mistä kohdin Hesaa kannattaisi katsella vapaata parkkiruutua klo 18 aikoihin? Silleen ettei tarvitsisi tolkuttomia matkoja vaellella pelin jälkeen Olympiastadionilta keskellä yötä?

Ei siellä parkkipaikkja oikein tahdo olla. Minä ajaisin auton johonkin keskustan parkkihalliin ja menisin ratikalla stadikalle.

Mahtuuko yöllä julkisiin pelin jälkeen vai joutuuko joka tapauksessa kävelemään keskustaan?

Minä ajaisin ja ajan Triplan parkkihalliin ja kävelen 10-15 minuuttia. Se on ainakin helppo ratkaisu

2 tykkäystä

Kuulostaa käypäiseltä suunnitelmalta! Mennään ainakin alustavasti sillä.

3 tykkäystä

Tosin jos olet noin hyvissä ajoin liikkeellä, niin varmasti lähempääkin paikkoja löytyy. Riippuu mitä haluat puuhailla klo 18-21