Pari kiloa enemmän painoa ja mittaa. Profilointi klassinen noin 6cm suora pätkä etupainotuksella. Uran säde 21mm. Voisi mennä matalampikin ura, mutta sitten saa terottaa useammin.
Sanoisin, että juurikin Luoto–Domi-akseli olisi varmin. Ei kai Luodolle soppari olisi tehty 2020 asti, jos ei olisi suunnitelmissa. Domin soppari on 2018. Luoto oli myös Rautakorven junnujoukkueessa, joten luottoa pitäisi löytyä.
Osta se mikä itseä eniten miellyttää.
Niin minä tekisin…
Jos joskus koittaa semmoset ajat, ettei Tappara enää pelaa tähän aikaan kevättä, ni mitäs sitte keksitään? Liputetaan kilvan toistemme viestejä ja nuristaan niistä. Tai kuunnellaan liigastudiota ja muistellaan, kuinka sielä ei oo ikinä ollu Tapparan miehiä. No nautitaan nyt näistä nykyisistä hyvistä ajoista.
Kun pelit loppuu on aikaa kaikelle muulle. Palstalla viettämäni aika vähenee merkittävästi, kun kausi on ohitse.
Maanantai tulee yleensä aika pian kauden jälkeen.
“Nää tasottuu pitkässä juoksussa.” Mennee vielä tovi, että Jutin panos Maikkarin Liigastudiossa saadaan tasoiteltua…
Itse golffaan ja käännän autoradion pois RadioCityltä kun soittavat Scorpionsia sekä huijaan haukia. Sillä jaksaa syksyyn.
Onko jostain helposti saatavissa / tulostettavissa niitä plagaateja Tappara Suomen Mestari xxxx. Viimeisen mestaruuden viirin sain tulostettua ja se roikkuu tuolla mun oman valtakunnan (varasto reenikämpän) katossa. Olis kiva saada täysi kokoelma kattoon.
Onko tietoa näytetäänkö jossakin Oulun baarissa näitä Tapparan playoff-matseja nyt kun Kärpät ei ole enää mukana? Tietääkö @terppp?
Sticky Wingers on ainakin kokeilemisen arvoinen. Uskoisin, että pyytämällä saa ainkin yhteen telkkariin pelin näkyviin.
Edit. Woodbar ja Otto K:kin on ainakin ennen näyttänyt pelejä
Eiköhän nuita useampikin baari voi näyttää, kun kysyy vain. Luultavasti jossain pyörii automaattisesti nämä välierät, kun ei varmasti tule mitään parempaakaan ohjelmaa.
Tuliko @terppp n käytyä koskaan pellaajan omistamassa Kiekkokamarissa? Se oli mielestäni mukava paikka ja sai jopa aitoja Siipiweikkojen siipiä. JMA itsekin siellä oli ainakin yhtenä kesänä kokkaamassa. Harmi, kun paikka ei menestynyt, tai lappu lyötiin luukulle jostain muusta syystä. Sama harmi urheiluravintola Kentän kanssa.
Sport It on varma valinta ainakin. Molemmat pelit näytetään taatusti. Isolta skriiniltä äänien kera näytettävä peli on mysteeri, mutta veikkaan suurten kaupunkien joukkueiden pelin olevan etusijalla.
Ei valitettavasti tullut koskaan käytyä. Ei muutenkaa ole tullut käytyä nuissa Sportti baareissa pitkiin aikoihin.
Pitäisiköhän sit nyt hilpaista kauppaan ostamaan olutta illaksi? Viime kuukausina ei ole ollut enää tapana keskellä viikkoa tissutella, mutta nyt alkaisi pitkät vapaat ja olisi pelikin tarjolla…
Kyllä mä taidan antaa itselleni tämän hetken.
Pieneen kysymykseen SUURI vastaus HAE!
Minulla on kaapissa seisonut muutama Lapin Kulta viime vuodesta asti, joten… kun (ei jos) Tappara voittaa saatan juoda yhden ja siitähän se alkaa. Itseni tuntien menee loputkin ja vieläpä itse lainkaan kipua tuntematta.
Ps. Ainakaan illalla.
Vanhempaa kunnioittaen toimin ohjeiden mukaisesti. Saatan ottaa niistä jokusen jo ennen peliä, vähän kuin alkulämpönä.
Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Kimppakyydillä peliin