Alahan mennä ja osta kummallekki käelle
Ostin varmuudeksi myös jaloille etteivät pääse pahastumaan…
@Mikki tuus kertomaan ny tunnelmat ja, että millä eväillä lähdetään finaaliin.
Kukas puheli tänään että Nurmi tulisi pudottaa kokoonpanosta ja lisäsi että nyt vaan odottamaan Nurmen voittomaalia, kun tällaisia puhun?
Ei mielellään tilailla näitä luvatta tehtyjä fanituotteita, joista ei penniäkään tipu omalle seuralle.
APUA!
Kone ilmoittaa, että kovalevyllä? on muistitilaa vain 8 Megaa, mitä pitäis tehdä? Miten ja mitä voi poistaa turvallisesti??
edit: siis sitä tilaa onkin levyasemassa C tuon verran.
Vähän kun kerrot koneesta tietoja, niin helpompi auttaa. Esim. Windows versio?
Windows 8, Levyasema C koko kapasiteetti 111 Gt, poistin joitakin ohjelmia ja nyt tilaa jo kuitenkin 4 Gt
e: mistä muuten näkee onko W 8 varmasti
Sen tietää siitä,että kun painat windows näppäintä niin tulee eka kuva. Jos sinulla on Win 10 niin silloin
näet jälkimmäisen kuvan.
Missäs selläinen windows nappi on, Tuollaisia mulla ei ole joten taitaa olla W 7
e. joo windows 7 on!
Aja ohjelma nimeltä Disk Cleanup. Tulee Windows 7:n mukana.
Oletko tyhjentänyt selaimen välimuistin?Jos siis koneesi hidastelee.
Eheytin jo, tätäkö tarkoitit?
Kiitos, nyt tein sen ja laitoin asetukseksi että tyhjentää aina kun suljen selaimen!
Eheytys (defragment) ei tilaa vapauta. Disk Cleanup tyhjentelee turhia ja tarpeettomia tiedostoja pois. En tiedä miten tuo on suomennettu, mutta on joka ikisessä Windows koneessa mukana.
Tähän asti osasin (Accessories) < mutta tuota en löydä siitä listasta, mitähän se on suomeksi?
CCleaner nimisellä ohjelmalla saa myös siivottua “roskia” pois eri Windows versioista.
Ps. Kannattaa lukea arvostelu loppuun saakka ennen asennusta (hyvät+huonot puolet).
Itsellä CCleaner käytössä ja voin suositella.
CCleaner toimii ihan hyvin. Ohjelmaa käynnistettäessä se vain usein tarjoaa uutta päivitystä itsestään ja päivityksen yhteydessä pitää olla tarkkana, ettei kylkiäisenä asenneta muutakin. Itse olen jättänyt useimmiten väliin nuo päivitysehdotukset.
Ja sitten kun CC vetää rekisterin sileäksi, eikä kone boottaa enää, hymy tuppaa hyytymään. Hyvä työkalu, jos tietää mitä tekee.