Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Näinpä. Tämä on hyvä ottaa huomioon kaikissa automaattisissa putsausohjelmissa.

Kannattaa muistaa varmuuskopiot tärkeistä tiedostoista. Pieni kysymys kaikille - koska olette viimeksi ottaneet sellaisen :slight_smile:

Suurkiitokset kaikille! Päädyin sitten tuohon CCleaneriin, tosin eihän tälläinen “tietokonetahvo” sitä itse osannut/uskaltanut asentaa, vaan sain puhelimen välityksellä täydelliset ohjeet pojaltani (se pano ei mennyt hukkaan!) Hämeenlinnasta.

Asennus onnitui helposti ja turvallisesti, eikä mitään turhaa asentunut!

Eli lähtötilanne oli, että C:ssä oli vapaana 8 Mt ja nyt löytyy muhkeat 76,6 Gt!

Ps. Kiitos edelleen kaikille, jotka avustivat!

15 tykkäystä

Ostin lauantain 22.4 Tappara - Jyp/ Kalpa loppuotteluun 2 istumapaikkalippua katsomosta B1, rivi 19. Onko palstaveljillä / siskoilla kokemuksia kyseisestä katsomosta näköesteiden suhteen. Pohjakartan pesrusteella näyttäisi olevan ihan hyvät paikat. Tullaan Joensuusta asti pojan kanssa, joten kiitos informaatiosta jo etukäteen.

B katsomoiden ylimmät rivit ovat E parven alla, joten tulostaulu (kuutio) jää mahdollisesti katveeseen E parven lipan taakse. Tuo lippa myös ehkä hieman blokkaa C kulmasta kuuluvaa kannustusta (oma fiilis B2 katsomosta käsin) Lippu näille ylärivien paikoille on tästä johtuen hieman halvempi kuin muutama rivi alempaa.

Pelin ja kentän näkee kyllä hyvin / erinomaisesti ja sehän on kuitenkin tärkeintä.

2 tykkäystä

Vähän tyhjänpäivänen vastaus kun en osaa juuri noista paikoista sanoa, mutta muistelisin että B-sivulla ylimmillä riveillä jää skriini ainakin osittain pimentoon E-katsomon “lipan” takia. Kentälle kyllä varmasti näkee hyvin.

1 tykkäys

Kiitos vastauksesta.

Jos en ihan väärin muista, niin se ylimmän ja toisiksylimmän penkkirivin korkeusero on pienempi kuin esim. 17-18. Eli jos on lyhyt ja rivillä 18 istuu pitkähkö henkilö, niin näkyvyys voi olla vähän takaraivomainen.

Saatan muistaa väärin, koska siitä on aika kauan kun oon ollu siellä istumassa.

Totta, toisaalta ylimmällä rivillä voi nousta seisomaankin koska siinä takana on vain seinä.

3 tykkäystä

Olen käyttäntyt CC:tä, acecleaneria ja paria muuta, kun eri ohjelmat tuntuvat löytävän aina hiukan eri roskaa, mutta en ole koskaan ottanut rekisteristä varmuuskopioita ennen poistoa ja en ole koskaan saanut konettani ikinä tämän takia jumiin, joskus jopa XP:llä suoraan regeditillä poistanut tiedostoja,

Menee väärään osastoon mutten keksi muuta, jos ja kun Kuopioon mennään vieras peliin, tekeekö fanit matkaa junalla vai bussilla?

Fan Club kulkee ainakin busseilla.

1 tykkäys

Varmasti kysytty ennenki mutta nyt itsellä ajankohtaista onko se live is life vai life life? Ja mielellään perustelut perään.

Se on Live is Life. Ei kaipaa perusteluja.

5 tykkäystä

Ei varmaan tarvitse muuta perustelua kuin mitä Opus bändinä itse oli mieltä:

2 tykkäystä

Mitä helvettiä tota nyt tarvitsee perustella? Jos biisin nimi on Live is life niin ei se voi olla mitään muuta.

Sinä et ehkä ole saanut, mutta tämä on mahdollista ja olen nähnyt sen tapahtuvan. Kysyjän kommenttien perusteella hänen ATK-osaaminen on rajallista, jolloin CC ja vastaavat voivat olla vaarallisia.

No vissiin kieliopillisesti väärin.

Muistetaan toki, että Opus on saksankieliseltä alueelta, eli ääntämyksellisesti ihan oikein (nimessä lie pikku piikki englannin valta-asemaan).

Laibach on tehnyt myös raikkaan saksankielisen version, youtubessa “Leben heißt Leben” ja live 1987 :wink:
E: kokeillaas toimiiko nyt:

Ei kai se väärin ole kun sillä tarkotetaan ns. live-tilannetta (eli bändin tapauksessa keikkaa) eikä elämää yleisesti.

2 tykkäystä

Biisihän on tehty aikanaan Tapparalle ja kuvastaa Tapparan peliä livenä vs Ruutu palvelusta. Live se on vasta elämää.

9 tykkäystä