Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Kestääkö sulla patterit pakkasessa??? Ittellä Burrelli ja pakkasessa patterit hyytyy todella nopeasti. Nimimerkillä auton akkuun kytkettynä…

No Niteforcea pidän laadukkaana ja Uovisionia erittäin laadukkaana. Lisäksi tuplahinnalla saa Uovisionin etäohjattavana, että kaippa se on sitten niin…

1 tykkäys

Leipäjuusto vai juustoleipä?

Molemmat itse asiassa aika tyhmiä nimityksiä, kun vähän enemmän miettii, mutta molempia näkyy käytettävän. Meikä on vankkumaton leipäjuustonimityksen kannattaja.

3 tykkäystä

Kyllä se on leipäjuusto, kun Prätkähiirissäkin sitä nimitystä käytettiin

7 tykkäystä

Kiitos!:+1:t2:

Enny tarkkaan muista mutta kyllä se kesto ihan viikoissa oli pakkasillakin, kun kaurista ja peuraa kävi ympäri kellon. Siittä tiesi että on kylmä, kun kuvaan kirjattu lämpötila oli -82 celsiusta… En pitänyt pattereita pahana kun oli Tokmannilla juuri hyvät patteritarjoukset, hamstrasin niitä muutaman lootan tosi halvalla, niin niillä pärjäs monta kuukautta.

@BlueOval eli kamera tulee mökin valvontaan, käsitinkö oikein? Millä käytöllä mökki on eli onko etäohjauksesta “ota nyt kuva” hyötyä esim. keskellä viikkoa? Miltä etäisyydeltä kuva pitäisi ottaa? Kalliimmissa on meinaan se käytännön etu, että kamera haistelee pidemmältä matkalta kohteita.

Mun Niteforcessa kuvausmatka on 12 metriä ja kalliissa Uovisionissa (https://www.riistakamerat.com/product/121/uovision-um785-3g-sms-12-mp-riistakamera) näkyy olevan jopa 16 metriä, lyhyellä 0,6 s viiveellä tunnistuksesta. Muitten ominaisuuksien tarve riippuu mielestäni aika voimakkaasti käyttäjästä ja kohteesta, ei kannata tarkkoja suosituksia antaa taustoja tietämättä. Tuo kuvausmatka on kuitenkin juttu joka kannattaa huomioida.

Kalliimmassa tietysti parempi kuva, Niteforcessa 5 MP ja tuon linkin takana 12 MP. Niteforce ei lähetä videota, toinen lähettää jne. Miten näitä nyt arvottaa, mun tarpeeseen eli elukoiden yleiseen seurantaan 5 MP kuvalla pärjää vallan hyvin.

Siis mitä ihmettä, juustoleipähän meinaa leipää jonka päällä on juustoa. :laughing: Leipäjuustohan se on.

16 tykkäystä

Radiossa tulee mainos autolainoista. Siis autolainoista !
Se menee jotakuinkin näin ?

• Miksi sinulla on autotalli täynnä karvanoppia ?
  • Ne on koeajolla.

???
Ei aukea minulle. Selittäkää.

Olisko niin, että ota lainaa niin ei tarvi ostaa pelkkiä karvanoppia.

2 tykkäystä

4 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Älypuhelimet ja muut mobiililaitteet

Mainoshan on siis onnistunut kun sitä pohditaan netin keskustelupalstoilla ja se on jääny ihmisten mieliin. :joy: tyhmähän se on kyllä.

1 tykkäys

Näin. Works as intended. :smiley:

1 tykkäys

Sitähän se on. Aamulla heräsin outoon tunteeseen. Kuin jotain uupuisi sisältäni. Jotain, mitä en tunnistanut. Nenään tuoksui Wunderbaum ja kaasujalkaa kolotti. Tajusin, että mieleni teki autolainaa.

7 tykkäystä

En ole hirveen viisaita juttuja kuullu meidän toimarilta, mutta yks helmi on päässy suusta:“auto on niin huono sijoitus, että se pitää ostaa käteisellä”.

3 tykkäystä

Mainos on huono.
En muista mainostajaa. Vain mainoksen.

Kahvinjuojat,kokemuksia perkolaattorista? Perussuodatisumppikone hajos,uutta kattelen tilalle.

Jos keittelet vain itsellesi, osta AeroPress. Erinomainen laite hintaansa nähden.

Muuten ok,mut pitää vähän reilummin keitellä kerralla. Tosin ei meillä muut kahvittele,mut mä sitä litkin 2-3 mukia samalta istumalta.

5 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Älypuhelimet ja muut mobiililaitteet

C3 perkolaattori ollut itselle hyvin toimiva.