Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Samaa olen katsellut,mites se nuppi kannessa kun niitä viissiin hajoo jonkun verran.

Nuppi on itellä pysynyt ihan hyvänä.

1 tykkäys

21 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Sauna ja saunominen - kokemuksia ja vinkkejä

Siirsin sauna-aiheiset viestit omaan ketjuunsa, kun aihe tuntui herättävän mielenkiintoa :slight_smile:

2 tykkäystä

Miksi yleisurheilussa osa naisista juoksee pikkuhousut jalassa?

3 tykkäystä

Ne ei paina kovin paljon

2 tykkäystä

Shortsitrikoot painaa varmaan tosi paljon enemmän.

Olisi loistava markkinarako, kun tekisi miehille vastaavia urheiluasuja. Ovat mukavat päällä ja kevyet. Taidanpa laittaa Adidakselle ja Nikelle vinkin, kun eivät ole itse vielä tajunneet. :wink:

Kaikkein selkeintähän olisi siirtyä antiikin ajan urheiluasuihin.

Mulla on välittömästi alaston olo, kun siirryn ihmisten ilmoilla verkkareista trikoisiin. Kerran on noin käynyt.

1 tykkäys

Ai, pitääpä alkaa seuraan :heart_eyes:

1 tykkäys

Ei ne mitään pikkuhousuja ole.
Ennen piti raottaa pikkuhousuja ,että näky persposki,nykyään pitää raottaa persposkia ,että näkyy pikkuhousut.

8 tykkäystä

Kuulemma viisi vuotta sitten oli noin. Nyt maailma on taas muuttunut.

1 tykkäys

Oliko tämä sama mies kuin hän, joka edusti Suomea rullakiekossa tänä vuonna?

2016-17 Pyry Suomi-sarja 12 3.13 .896 | Playoffs 1 26.47 -

Pistään silmään viime kauden playoffsien päästetyt maalit :open_mouth:

On sama.

Paras maalivahti heittämään lättyä keskialueelle mitä olen nähnyt lähteltä. Helvetin huonokuntoinen, paskat jutut. Muuten ihan hyvä jätkä.

2 tykkäystä

Hunters ei jäänyt pekkaa pahemmaksi, vaan teki illan kolmantensa tasavajaalla pelattaessa. Pyry oli joutunut hetkeä aiemmin vaihtamaan Kalle Hokkasen pois maalilta luistinrikon vuoksi ja tilalle kylmänä joutunut Juha Taponen ei voinut Jeskasen maalille mitään. Mikko Seppänen ja Häppölä puhkoivat Pyry-puolustuksen reikäjuustoksi ja Jeskaselle jäi maalinteon riemu.

Hokkanen pelasi muutoin Pyryn maalissa pudotuspelit.

2 tykkäystä

Hokkanen mainittu :heart_eyes:

Eikös tuohon päästettyjen maalien keskiarvoon riitä (hyvin karkeasti laskettuna) parin minuutin komennus ja yhden maalin päästäminen sinä aikana?

2 tykkäystä

Olenko ainoa jolla Tampereella Telian kaapeliverkossa Nelonen HD -kanava on pätkinyt kovasti ja ollut täysin katselukelvoton useamman päivän ajan? Kaikki muut kanavat toimivat normaalisti, mitä nyt Discoverylla tai Historylla on joskus hyvin pieniä “nykäyksiä”.

Mää tulkitsen siten, että pysäköinti kielletty, mutta arkisin 8-18 pysäköintilipulla ja lauantaisin 8-16 pysäköintilipulla. Sunnuntaisin siis pysäköintikielto koko päivän.

Näitä on ny joka puolella, esim. Koulukadun ympäristössä, eli mihin sitä autoa saa sitten pysäköidä, jos haluaa sunnuntaisin harrastaa?

Vai miten porukat tulkitsee?

Tulkitsen samalla tavalla kuin sinä…

2 tykkäystä