Mustekala, siis jos noi on yhdessä semmosella lenkillä, yksittäinen on ritsa!
Mustekala… jotkut kutsuvat käärmeksiki
Töissä se on kusiritsa.
Joo, mustekalan ja käärmeen lisäksi sitä kutsutaan hämähäkiksi. Kusiritsa oli mulle uusi. Mietin, että onko sillä muitakin eläinperäisiä nimiä. Sehän voisi ihan hyvin olla vaikka ankerias.
Voiko olla totta…??
Jos haluaa ostaa esim. Pälkäneeltä bussilippuja, niin on ajettava ensin bussilla Tampereelle tai vähintäänkin Kangasalle että voi ostaa niitä bussilippuja???
Voi. Palvelu pelaa…
Matkahuollon “palvelu” on kehnoa muutenkin, mutta tämä on todellinen riman alitus.
Jos ei omista itse korttia niin se on vähän hankalaa, mutta lataamaanhan tuota pystyy vaikka ja missä. Käteisellä onnistuu bussissakin. K-marketit, R-kioskit yms. yms.
Naurettavaa tosin, että starttipakkausta pitää metsästää Tampereelta
Pistetäänkö tänä kautena liiga draft ja runkosarjapörssi pystyyn?
Jos joku viitsii nähdä vaivaa, niin osallistun kyllä…
Mukana kyllä, pronssimitalia kirkastamaan.
Mukana oltas. Jäi viime kaudesta vähän hampaankoloon. >: (
Ehdottomasti mukana, koska tahtotila on parantaa viimekauden floppia.
Tottakai mukana. Jonkun on se häviäjän rooli kannettava.
Kyllähän minä jo lupasin yhdelle kysyjälle yv:llä että järjestetään. Kauden alkuun taitaa olla joku viisi ja puoli viikkoa nyt, joten kaipa tuolle voisi jo suunnitteluketjun avata.
Voisin osallistua tänä vuonna.
Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Tappara-aiheiset Wikipedia-artikkelit
@BlueOval ja @cace6969: viesteillänne ei ollut mitään tekemistä pienten kysymysten kanssa, joten päädyin poistamaan ne. Tämä ketju ei ole yleinen chat-luola.
Siirryimme YV zättäilyyn. Kiitos ja anteeks.
Kello lähentelee viittä aamulla ja ylläpito painaa hommia. Arvostan. Ja anteeksi tietty.