Playoffs 2017, puolivälierät: Tappara - Ilves

Pistän itseni likoon tänään Tapparan puolesta.
Pidättäydyn täysin kaikesta vedonlyönnistä kyseistä peliä kohtaan… luulen että tämä siivittää Tapparan voittoon. Tietty jos haluaisi varman päälle pelata, niin laittaisin roposeni Ilveksen voitolle :smile: Ei meinaan koskaan osu mun vedot :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Onhan siellä yksittäisiä pelaajia joilta olisi voinut odottaa enemmän. Ja pelivaihteen kääntämistä playoff-moodiin. Mutta kyllä tuo koko joukkueen tekemisestä ja pelitavasta lähtee. Pelinopeutta saatava koko viisikon tekemisen kautta lisää.

Brännare-Salminen tuomarikaksikko!

Nelosketju :heart:

2 tykkäystä

Otto Rauhala: “Win the right games!”

16 tykkäystä

Otto hakee huomenna Tappara-pihvin pois kuleksimasta.

7 tykkäystä

Poistin 13 viestiä asiasisällötöntä kuonaa, joka lähti taitavasti asetusta koukusta, johon sitten tarrattiin ihan liian ärhäkästi. Pliis, harkitkaa ennen kuin painatte sitä lähetä-nappulaa.

2 tykkäystä

Ei kai tämä nyt oikeasti ole näin vakavaa? Ja mistä tiedätte, että puhuin palturia. :slight_smile:

No, käsi pystyyn virheen merkiksi.

Jotkut vaan on useasti oikeassa. Toiset ei.

Tuli väärälle henkilölle vastaus, Mutta aivan sama. :slight_smile:

I`m back. Ei tehnyt edes tiukkaa olla kirjoittamatta pariin päivään. Vieläkin surettaa tuo “fanien” reagoiminen ja “kannustaminen” edellisen pelin aikana ja sen jälkeen.
Tähän peliin on käännetty kaikki kivet ja kaikki mahdollinen on tehty. Jos se riittää, niin se riittää. Mutta jos se ei riitä, niin se ei riitä. Peli antaa pelaajalleen, mitä hän ansaitsee. Me emme pelaa noita pelejä ja emme kovin paljoa kotisohvalta voi peliin vaikuttaa, hallissa kylläkin hiukan.
Valmennus on valinnut tähän peliin rosterin, jonka minä ainakin allekirjoitan.
Minä toivon ja uskon, että pelisuunnitelma on tehty ja sitä pystytään toteuttamaan. Uskon myös, että pelin sisällä pystytään reagoimaan tarvittavalla tavalla. Tuo kaikki jää nähtäväksi. Usko on kova, se asia ei ole muuttunut miksikään. Tänään voitto tai voitto. Ehän tuossa muuta mahdollisuutta ole. :smiley:

Vieno pyyntö kanssaveljille ja siskoille. Vaikka kuinka tunne saa vallan, niin miettikää pari kertaa ennekuin tuotatte sen kirjalliseen muotoon tänne. Jos voitamme tänään, niin meidän täytyy voittaa myös huomenna ja jatkossakin. Peli kerrallaan tässä on mentävä. Toivotaan illalta hienoa peliä, josta voimme Tampereella olla ylpeitä. Parempi voittakoon!

54 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Otteluseuranta: 6. puolivälierä Ilves - Tappara 31.03.2017

Sain ny aikaseks kattoo ton haastattelun. Ihan kivoja juttuja, muttei viime peliä olis tarvinnu kuitenkaan hyväks valehdella.

Samaa olen mielessäni miettinyt, että miten Otto on kääntänyt keskiviikon pelinhallinnan Tapparalle. Maalipaikat meni Ilvekselle sekä hallitsivat kummankin maalin edustaa suvereenisesti.

2 tykkäystä

Ei se varmaan kerkee sitä kiekkoo niin paljon kattella.

1 tykkäys

Jos johdetaan lopussa, niin Karjalainen kentälle, se käy pistämässä tyhjiin. :smiley: No ei vaa, kiva kun saatiin kaveri takaisin kehiin, varmasti on äijällä näyttöhaluja.

1 tykkäys

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Otteluseuranta: 6. puolivälierä Ilves - Tappara 31.03.2017

Tuomarit ottaa todella roolia

KOKEMUS! se näkyin jatkoajalla. Loistavaa! Tappara oli niillä hetkillä parempi milloin sitä tarvittiin. Aamulla tulee parempaa analyysia pelistä ja vahvoilla ollaan pojat huomenna! Sillä huomenna on Game 7 ja jos jollakin näistä kokemusta niin Tapparalla. Terppa kuittaa ja kiittää Tapparaa hienosta voitosta!

40 tykkäystä

Huomenna Domin pitää ehdottomasti pitää tämä taso ja muiden napsun verran nostaa niin hyvä tulee.

5 tykkäystä

Parlett oli koko matsin kova. Jotenkin oli hyvä tunne jatkoerissä, ei edes jännittänyt pahemmin.

2 tykkäystä