Playoffs 2018, puolivälierät: Tappara - KalPa

Viimeinen maali meni Domin piikkiin osittain.

Mitä mieltä itse olet?

Ja ei, tässä ei nyt syytellä ketään sen koommin.

Muotoilen sen näin. Jos Domilta kysytään, niin ottaa omaan piikkiinsä.

7 tykkäystä

Domi kyllä ottaa varmaan jokaisen maalin omaan piikkiinsä. :smiley:

Mutta ei tästä sen enempää.

1 tykkäys

Veikkaan, että Pomo Ojanen on kertonut kopissa, että joka ukon pitää vielä parantaa. Tänään lähdetään sit parantaan.

2 tykkäystä

Viimeiset kahdeksan peliä:

Sebastian Repo 0+3
Jan-Mikael Järvinen 0+2
Joona Luoto 0+3
Niko Ojamäki 1+0
Jere Karjalainen 2+1

D-päädyn aitiosta voisi kokeilla paria nälkäistä kaveria välillä kokoonpanossa.

Muuten,

Matti Järvinen 3+5
Henrik Haapala 3+6 (7 peliä)
Kristian Kuusela 3+5

4 tykkäystä

Jukka, jos kuulet, niin laitappa Nenonen kehiin.

4 tykkäystä

Mites Zabon statsit? Sillä on ollut kans ihan kevään meininki.

Tuo Repo-JMJ-Peltola kenttä ollut sysisurkea. JMJ:n taso on tällä hetkellä heikko, ja se näkyy koko kentän tekemisessä.

2 tykkäystä

Fonselius ja Heikkinen ovat pillipiipareina tänään.

Could be worse.

1 tykkäys

Lisäänpä vielä, että jos olis valtaa niin kuin on mieli niin:

Haapala-Rauhala-Nenonen
Nurmi-Jasu-Karjalainen

No joo, kätisyyksillä ei pysty F3 hakeen sykevöineen volttilähtöä, mutta hyökkäyspäässä voisi tapahtua.

2 tykkäystä

Olikohan 3+3

Kyllä minä uskon, että jotain muutoksia tulee kokoonpanoon. Lähinnä siis tuoretta kaveria kokoonpanoon. Nyt olisi sen paikka.

No niin. Palaset alkaa loksahteleen kohdilleen.

1 tykkäys

Toivottavasti kömpelö Tappara panee kampoihin Fantastiselle KalPalle.

2 tykkäystä

Sihvonen on katsellut peliä, mutta ei ole tietävinään toiminnan taka-ajatusta. Sekin on toki enemmän, kuin Nykäsen hovitoimittajan suoritus, joka oli oikein hallilla, mutta oli tainnut pukea piilarit väärin päin.

1 tykkäys

Valitettavasti se on ollut Repo, joka on eniten “jarruttanut” tuon kentän peliä. Joo, joo, tekee paljon hommia, taklaa, raastaa, provoaa, mutta unohtanut siinä kiihkossaan sen tärleimmän, tuloksekkaan jääkiekon pelaamisen. Kiekollisena ollut hieman “minäitte”, eikä siis tee rakentavia ratkaisua koko ketjun pelin edistämiseksi.

1 tykkäys

Sihvonen ei tahdo pysyä nyt millään pelissä kiinni. Rautakorpi on ollut iso mörkö koko kauden ja se näkyy ulostuloissa.

KalPa ei ollut fantastinen. Tappara itse antoi pelin pois.

Vähän hämmentynyt näistä Sihvosen ulostuloista.

4 tykkäystä

Se on tosin sanottava, että Repo sentään pääosin tekee jotain ratkaisuja kiekolla. Miksa luistelee laitaan, kääntää selän ja menettää kiekon.

1 tykkäys

Mä en ole yhtään hämmentynyt. Sihvonen on keitellyt sopan, jossa hän on oikeassa kävi miten kävi. Niin hän aina tekee. Jos Tappara voittaa, se johtuu ylivoimaisesta materiaalista, jos KalPa voittaa se johtuu hitaista lähdöistä. Jos joku luuli, että se johtui kolmannen erän erikoistilannemaaleista niin ei vaan ymmärrä jääkiekosta niin paljoa kuin Sihvonen.

4 tykkäystä