Playoffs 2019, 1. kierros: Ilves - SaiPa

Mitä salaliittoteorioita nyt sieltä on löytynyt? Samanlaisiako, kuin täällä on Tapparan sortamisesta pelikielloissa ja suurissa rangaistuksissa?

Itse olen välillä ihmetellyt, että miten se viheltämiskynnys vaihtelee niinkin voimakkaasti ihan otteluiden sisälläkin. Samanlaisia törmäyksiä nähtiin ottelussa, kuin mistä Flood sai jatkoerässä jäähyn ja ainakaan itse en pystynyt näkemään siinä kummaltakaan osapuolelta tahallista estämistä. Jotenkin tuntui, että siinä vähän tuomarikin arpoi, että kummalle voisi viheltää jäähyn, että saadaan peli päättymään.