Joo, sinun mielestäsi. Minä taas vuorostani olen tuosta vähän eri mieltä.
Mutta eipä tästä tarvi sen enempää vängätä. Parempi tulee menemään jatkoon.
Joo, sinun mielestäsi. Minä taas vuorostani olen tuosta vähän eri mieltä.
Mutta eipä tästä tarvi sen enempää vängätä. Parempi tulee menemään jatkoon.
Tämä on tosi erikoinen sarja. En tosin ole nähnyt kuin erän sieltä ja toisen täältä - tänään ensimmäisen erän.
Siinäkin Reunasen kauden maalin jälkeen Lukon puolustus repeili tavalla joka ei ole normaalia jengille, joka kuitenkin johti runkosarjaa pitkän pätkän ja oli lopulta niinkin korkealla kuin oli.
IFK:n hyökkäys taas tuntuu olevan jonkinlaista luomulätkää, mutta yksilöt ovat laadukkaita ja vireessä. Jotenkin tosi vaikea sarja harrastelijan päästä tämän parin pelitaktisiin asioihin kiinni.
Mikä on se juttu, mitä nämä joukkueet hakevat ja mihin pyrkivät? Tämän sarjan piti olla puolivälien herkkupala, joten mielenkiinnon säilyminen on hyvä asia, vaikka taso ei vakuutakaan.
Lukko menettää pelinsä hermokontrollin pettämiseen, aivan jatkuvasti tyhmiä jäähyjä ja vielä sellaisia että ollaan rajoilla tuleeko isoja.
Edit. 7 x 2min vaan on liikaa. Hifki pelaa hyvin harmaalla alueella lievästi ”Ruuttumaisesti” ja Lukkolaiset ostaa tuon kympillä.
Tänään Lukon hermokontrolli petti ja pahasti - oikein tarjosivat IFK:lle voitonavaimet jatkuvilla hölmöiillä jäähyiillään. Mutta ei maistunut
Pitäisikö Eetu Koivistoisen ottaa kantaa Revon poikkariin sillä niin haista ■■■■■ neitiäistä ininää tämä päivälehtiin kommentointi Andrei Hakuliselta oli
Ihan käsittämättömiä. Tälläisessä pelissä ja Lukon tilanteessa mailan ei edes pitäisi käydä noin korkealla mitä se Revollakin (vai kirjoitetaanko Repolla?) kävi. Antaa vaan turhan mahdollisuuden vahingolle. Tuosta olisi voinut lentää pihallekin jonkun tuomarin toimesta.
Lukon onneksi tais tuomarit huomata että poikkari nousi osittain Koivistoisen itsensä avittamana. Samassa tilanteessa huomasin myös että jäästä noustiin heti sen jälkeen kun pilli oli soinnut.
Edit. Ja toi tilanne mikä nyt meni tutkintaan, Ikonen(?) painaa poikkarilla niskaan maassamakaavaa aivan liian kauan. Veikkaisin että ei pelaa enää tässä sarjassa.
Silti mielestäni todella riskiä antaa se poikkari noin korkealle. Vieläpä tilanteessa, jossa Lukko oli jo alivoimalla. Tuosta vitonen, niin sarja saattaisi olla ohi.
Sikailiko Henri Ikonen?? Meni itseltän tällainen ohi
Jep, kato toi liigankurinpito-ketju. Aivan tyhmä…
Tämä oli tässä 4 vs 5 sess vedetty poikkari, josta olisi ilman muuta kuulunut jäähy. Mutta ei tuosta pelikieltoa tule, eikä pidäkkään
En ole ollut ihan vakuuttunut Kova-Brander kaksikosta tässä sarjassa, en puoleen enkä toiseen
Otetaas takaisin - eri tilanne kuin luulin
Mitäs Andrei on inissy? Linkkiä.
Niin tai näin vaikeaa nähdä kummankaan tästä tosissaan haastavan finaalipaikasta.
Toi Reunasen maali on muuten Granlundin 2011 verrattuna sairaan paljon hienompi. Spin-o-ramat, Motinin alistus ja viimeistelyssä vähäisen tilan täydellinen käyttö.
Taidetta kaukalossa.
Hifk käytti kyllä paikkansa tehokkaasti.
Korkein maaliodottama, jonka olen koskaan nähnyt.
Olikos tänään joku pelikin G6? Ifk voitolla saa Tappara vastaansa Ifk:n ja luonnolisesti Lukko häviöllä pääsee lomille. Ja jos ja toivottavasti Lukko väistää tänäänkin luodin nii pelit jatkuu näillä sit keskiviikkona 27.3 Raumalla.
Rauma on takaa-ajaja edelleen tänään ja HIFK se tavoiteltava. Hienoinen henkinen etu Lukolle ja spirittiä nosti Reunasen ilmaveivi. Jatkoaikavoitto 4 pelissä ja ilmaveivi 5 pelissä nostivat Lukon uskoa haudasta maanpinnalle, koska tavallaanhan HIFK:llä oli jo toinen jalka välierässä. Lukko on ollut perässä maalivahtipelissä ja maalinteossa eli tuloksen ratkaisevissa kohdissa. Lisäksi pelin sisällä on notkahdellut mutta tämä luultavasti on tänään vähäisempää kun usko->pelirohkeus on noussut kohti tervettä tasoa. Mahdollinen seiskapeli olisi tietysti aina asia erikseen ja luonteeltaan sellainen, ettei siinä yleensä selkeää suosikkia enää olisi.
Melkeinpä asetelmasta 0-3 → 3-3 suosikiksi voisi katsoa sen, joka johdon on menettänyt mutta en tiedä, mitä asetelmasta sanovat esim. tilastot liigassa tai NHL:ssä tuosta yhtälöstä. Eli liigassa taitaa olla vain se yksi kuuluisa kääntö ja muutama sarjaa selvästi johtaneen voitto lopulta?
Tämän ottelun voittaja vie koko sarjan.
Nykytilanteessa toiselle ei ole hirveästi vaihtoehtojakaan
Jännittävää silti tätä sarjaa on katsella. Tämä on ollut mielestäni paras jääkiekkosarja näistä muista seurattavaksi. Kovin vähän on ollut pelissä merkitystä sillä, kumpi on vienyt kenttätapahtumia. Ensimmäiset kolme voitti IFK, vaikka erityisesti ensimmäisessä pelissä Rauma vei ja IFK vikisi. Nyt puolestaan viimeisessä Rauman pelissä IFK vei ja Rauma vikisi, mutta niin vain Rauma voitti.
Paljon tunnetta ja oikeastaan itselle ei lopputuloksella merkitystä. IFK on aina mieluisa vastustaja, vaikka silloin minä kyllä väitän, että Ilves on saamassa helpomman reitin finaaliin kuin Tappara. Mutta turha niistä on vielä puhua. Matka on pitkä.
Olin tänään oikein hallissa katsomassa peliä. Kyllä tuo osasto Luhanka-Kåsastol-Bergqvist-Larsson on sellaista huumorikamaa että painetta vaan. Ei ne jaksa pelkällä Motin-Melartin -parilla puolustaa.