Eikö Parikan pitänyt olla pelikielossa? Vai onnistuiko Ilves itkemällä kumoaman sen? Vai muistanko väärin ?
Eikös tuo ollut Latvala?
Jep, mutta tässähän sitä uutta onkin. Paikallispelejä nähdään kerran 10vuoteen. Mestaruus joka vuosi. Luulis väkeä kiinnostavan edes vähän enemmän.
Sarjan ekat pelit, ei ne kiinnosta niin paljoa tässä vaiheessa.
En usko myöskään. Jos kaikki menee nappiin, niin pieni mahdollisuus Tapparalla on tässä sarjassa. Rajat tulevat kuitenkin vastaan sen jälkeen, viiden pelin Espoo sarja oli aika paha kun Lukko ja KalPa huilaavat samalla.
Nyt on se iskun paikka ekassa pelissä. Pelituntuma on hyvä, eikä rasitus vielä pitäisi olla liian paha.
Tiedostaen Ilveksen henkisen kantin niin historian valossa kuin katsomossakin, niin ensimmäisessä ottelussa tai viimeistään sarjan kotiavauksessa on oikeasti loistava mahdollisuus ottaa keltavihreiltä luulot pois.
Siellä ollaan nyt ihan sunshineä ja varmaa Suomen mestaria jo nyt, mutta kaikki tietävät, miten nopeasti tuo yhteisö kääntyy itseään vastaan, kun kaikki ei menekään kuten toivotaan. Yksi tappio niin fanit keskittyvät kiukutteluun ja omilleen haistatteluun, ja hyvin äkkiä katastrofi-ilmapiiri tarttuu joukkueeseenkin.
Tapparan iskun hetki tällä kaudella on nyt. Tänään. Toivottavasti joukkue venyy kauden parhaimpaansa.
Tällä päivämäärällä tulee 40 vuotta täyteen Ilveksen viime mestaruudesta. Sitä putkea juhlistaakseen Tappara voittoon tänään
Tänään ”ryöstö” ja latu on auki! Tai sitten tähän Ilveksen kliininen ”3-1”, jossa Tapparalla ei ole mitään palaa, niin vaikea ja kivinen tie edessä..
Tämä eka peli on sarjan turhin. Perjantaina vasta sarja herää henkiin,ja sen pelin merkitys on suuri,samoin peli numero 4.
Itse taas sanoisi, että maanantain peli on se erittäin tärkeä. Käytännössä molempien pitää maanantaihin mennessä voittaa yksi peli, jotta sarja jatkuu tasaisena.
Mun mielestä Tapparalle tällä ekallakin pelillä on todella paljon merkitystä ja olis tosi tärkee saada voitto tänään.
12.3 - 26.3 välillä Tapparalla 9.peli ja Ilveksellä 2. ![]()
Toimiston Ipan miehet ovat ihan hiljaa. Ei mitään spekulaatiota kahvipöydissä. Ruokalassa (iso, satoja asiakkaita) ei näy yhtään Ilveksen värejä. Illan peli ei ole loppuunmyyty.
Missä kiima?!
Kai se ei vaan ole vielä realisoitunut tässä parissa päivässä. Pelin jälkeen viimeistään on jo helvetti irti ja kaikki ymmärtää mistä pelataan.
Noo..jos porukka on vanhempaa (syntynyt ennen 85). Niin eipä tässä ole mitään syytä meuhkata. Jääkiekkoa nähty niin paljon ettei perus puolivälierä-sarjan eka peli sytytä. ![]()
Haiseeko paskahalvaukselta?
Ei tässä uskalla henkseleitä vielä paukutella ![]()
Ainakin itsellä on viime kevät hyvässä muistissa kun kalpan piti olla suupala..
Onpa hyvä veto leipomolta!
Olen koko elämäni ollut vain ja ainoastaan Tapparan mies, mutta jos joku muiden joukkueiden pelaama finaalisarja pitäisi valita ”mahtavana” niin tuo oli sitä. Risto Jalon ”paluu kreivin aikaan” kolmanteen erään, Myllyksen peluutus jne. Ilves jos joku on perinteinen seura ja sille toivoo yleensä hyvää.
Paitsi tänä keväänä.
Siis, mitä!? Illan pelikö ei ole loppuunmyyty? Mulle vakuuteltiin aiemmin, että Ilves kun painaa pudotuspelejä, joka peli on loppuunmyyty, koska Ilveksen kannattajat ei ole gloryhuntereita???
