Kaikki ei tota Teliaketjua lue joten laitan tänne myös sen mitä sinne kirjoitin:
Talsan uutisoima uutinen Ruotsalaismedioista:
Kaikki ei tota Teliaketjua lue joten laitan tänne myös sen mitä sinne kirjoitin:
Talsan uutisoima uutinen Ruotsalaismedioista:
Jaahas,mausteena hieman ruiskukkaa.
“Lippupalvelun eli Ticketmasterin kautta ostettuja lippuja ei voi enää lunastaa R-kioskeista. Ainoat fyysiset lippujen lunastuspaikat ovat Ticketmasterin omat palvelupisteet.”
Palauta pulloja. Autat lapsia ja nuoria.
Tunnetuimmat ja luotettavimmat hyväntekeväisyysjärjestöt takaavat sen, että apu menee varmasti perille ja oikeaan kohteeseen.
Tai sitten ei ![]()
Jotein.
Olkaa varovaisia automaatilla ettei tule painettua väärää nappia.
Oli kaksi vaihtoehtoa. Joko se, ettei ole lunta, tai sitten se, että ei ole pimeetä. Oikea vastaus oli se yllätys, että Suomessa on kesällä valoisaa.
Me too
Vihervassut tekemässä Helsingistä sananmukaisesti lintukotoa.
Ja tuo viittaa kaupunginvaltuuston kokoonpanoon.
Lisäksi erittäin ajankohtainen.
Tulipa tässä aamusella mieleeni semmoinen yleistys, että toimittajan työn aurinkoinen puoli on siinä, että toimittaminen on legitimoitu tapa valehdella joko tietoisesti tai osittain vahingossa.
Lisäksi juontui mieleeni semmoinen havainto, että hauskinta - tosin tahatonta - huumoria tuottavat tosikot jotka olettavat maailmassa olevan ehdottomia ja ainoita totuuksia, jotka tietenkin ovat heidän omia mielipiteitään, jotka taas perustuvat heidän ikiomiin ennakkoluuloihinsa, jotka ovat tietenkin ikuisia totuuksia kuten sekin, että aurinko kiertää maata
.
Tämmöstä sitä pitää näin jo pitkään jatkuneessa kesässä mietiskellä, kun ei ole muuta enää juuri tarjolla kuin NHLn viimevääntö ja väsähtäneitä aprikointeja Tapparasta suhteessa jos toisessakin…
Suomessa kelpaa lintutorni ja nurmikko varkaille.
ja ruotsissa mehiläiset
Aktivistit liikkeellä? Lehmien vapautusliike?
Samaa porukkaa?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201806022200987390_u0.shtm
Ihme hommaa. Vai onko maatalous Suomessa niin tuottoisaa, että se saa kateelliset liikkeelle?
Aika järjetöntä toimintaa, jos heiltä on peräisin.
Elikko, joka on syntynyt vankeuteen, päästetään luontoon.
Ei kovin inhimillistä edes ajatuksen tasolla, kun aikanaan vaikeudet alkavat luonnossa kuitenkin.
Paras tapa vaikuttaa tähän on edelleen jättää itse tuotteet kaupan hyllylle. Se on jokaiselle erittäin validi tapa vaikuttaa.
Itse vaihdoin kaikki maitotuotteet kauratuotteisiin ihan itserakkaasti siksi, että kauratuotteet maistuvat paremmilta ja niiden avulla oloni pysyy erinomaisena. Olen huomannut aika ison eron. Ja jos tällaista liikkumaa tulee riittävästi niin siinähän se tuotanto alkaa pikku hiljaa loppuakin, kun ei ole kysyntää.
Tällä tavalla tuotanto ei himmaudu yhtään mihinkään.
Kesä toi taskuvarkaat Suomeen. Pitkäkyntisten kohteina ovat turistit ja ikäihmiset. Varkaat ovat suurimmaksi osaksi ulkomailta tulevia liikkuvia rikollisia ja he häipyvät maasta kun ovat saaneet varastettua riittävästi.
Artikkelissa on kuvattu muutamia heidän yleisesti käyttämiään hämäyskikkoja.
Rautatiesilta tulessa. Ei taida kuitenkaan olla sama kuin viimeksi.
Mikäs Tampereella nyt. Miksi polttavat sillat takanaan?
Olisko saksalaisten loma loppunut ja lähdetty vanhaan malliin?![]()
![]()
![]()
Sorry offtopic mutta @tatesulo antoi niin hyvän syötön etten malttanut olla laukaisematta.
Papit voi kieltäytyä vihkimästä.
Tässä sitten yritysmaailman ennakkotapaus ameriikan raitilta.
Kaksipiippuinen juttu.
Syrjiä ei saa mutta toisaalta yrittäjä on mielestäni vapaa valitsemaan asiakkaansa oman vakaumuksensa mukaan.
Ihan helkkarin kaksipiippuinen. Itse tosin pidän suomalaisesta “I don’t give a s*it” -asenteessa, jossa töitä tehdään pragmaattisin ehdoin. Työ on kuitenkin työtä ja se, mikä kuuluu sun työhön niin sen teet tavallaan vakaumuksestasi huolimatta.
Jos myyt jotain niin kannattaa oikeasti myydä asiakkaille, jotka tuotteesta maksavat. Se, miten asiakas tuotetta käyttää taas ei kuulu asiaan mitenkään. Jos mun työ olisi myydä hääpareille hääkakkuja niin mun mielestä se, ketkä kakun syövät tai mihin kakkua käytetään (jos ja kun se maksetaan) ei ole mitenkään relevanttia.
Mun mielestä parhaiten toimii työpaikoillakin se, että jokaisella on oikeus omaan vakaumukseen, mutta se ei ole mitenkään työn tekemisen kannalta keskeistä.
Olen tästä kyllä ihan samaa mieltä, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn että miten laajalle olisit valmis käyttämään tuota logiikkaa? Pitääkö/pitäisikö tatuointitaiteilijan suostua piirtämään hakaristejä? Entä muslimikokin valmistaa ruokaa sianlihasta? Katolilaisen lääkärin tehdä abortteja?
Kohtalaisen laajalle. En kyllä uskalla sanoa mitään absoluuttisista määrettä, mutta mun mielestä työasiat on työasioita ja henkilökohtaiset on henkilökohtaisia.
Jos asiakas maksaa sovitusti palvelusta niin se on vähän niin kuin asiakkaan ratkaisu.
Totuushan on se, että sinä tiedät asiakkaasta vain sen, mitä hän sinulle kertoo tai minkä sinä oletat. Kaikkeen ei voi suostua - raja vedetään johonkin rikolliseksi menevään toimintaan. Myyntityötä teen nytkin ja kyllä minä myyn asiakkaalle hänen haluamansa ratkaisun ja tiedän, kuinka saa leffoja veloituksetta ladata koneelle.
En pyynnöstäkään kerro tätä asiakkaalle, voin ohjata johonkin kanavaan kyllä, jossa saattaa löytyä vastaus. Niin kauan kuin asiakas maksaa ja toiminta on laillista niin mielestäni se pitäisi kohtalaisen pitkälti tehdä silleen.
Jotain rajoja on oltava omatunnossakin, mutta ei se kovin hyvä bisnes ole, jos hirveän paljon rajoitutaan.