Positiivista Tapparasta

Alkaa nyt todenteolla ottaan päähän nää Rantaset ja kumppanit tämän hässäkän ympärillä. Pelkkää paskan tonkimista ja samalla asialla mässäilyä joka puolella. Itsekään en alkuun ihan varma ollut miten tähän suhtautua, mutta nyt olen.

Ajattelin avata ketjun missä voisi keskittyä pelkästään positiivisiin asioihin ja hyviin juttuihin, koska nyt saa hakemalla hakea sellaista paikkaa niin tässä ketjussa voisi puhua pelkästään niistä.

Tässä mun mielestä positiiviset ajatukset tällä hetkellä:

• Tänään on peli
  • Tälläiset kriisit vahvistaa, kun näistä selvitään
  • Arvostan Tapparan tapaa seisoa omiensa takana! Mikäli virhe tehdään niin asia käsitellään, huomautetaan ja jatketaan viisaampana eteenpäin.
  • Oma suhteeni Tapparaan ei muutu tämän takia!

Taistele Tappara💪

65 tykkäystä

Hyvä avaus tähän hetkeen! Omakaan suhtautumiseni ei ole tietenkään muuttunut yhtään mihinkään yhden pelaajan henkilökohtaisten mielipiteiden tai johdon tekemän täydellisen naurettaviin mittasuhteisiin revitellyn yksittäisen typerän virheen vuoksi.

Jos sitten vielä jotain positiivista sanoisi, niin olen todella tyytyväinen tämän kauden taloudenpitoon suhteessa pelaajapolitiikkaan. Mihinkään hurjaan kilpavarusteluun ei lähdetty, sillä on hyvin epävarmaa, pelataanko kautta edes loppuun. Tämän ohella oletettavasti kohtalaisella palkalla pelannut Vauhkonen päästettiin pois, kun miehelle ei löytynyt roolia. Matushkinin hankinnasta tuskin tarvitsee hirveästi edes sanoa: täydellinen nappisuoritus.

26 tykkäystä

Tapparalla on hyvä organisaatio, upeat fanit ja paras keskustelufoorumi!

KirvesLive on hyvin toteutettu uusi juttu. Se voisi jatkaa pandemian jälkeenkin.

TapparaShop palvelee hyvin asiakkaitaan. (Oma asiakaskokemusotantani on tosin vielä pieni.)

48 tykkäystä

Liputan kaikki viestit, joissa lukee koronatestitulos.

Mielestäni se on positiivista Tapparaan liittyvää toimintaa.

4 tykkäystä

Tappara on tähän päivään 26.03.2021 asti tarkasteltuna suomalaisen jääkiekkohistorian menestynein joukkue jalometalleilla mitattuna.

Seura on kyennyt rakentamaan, niin suuren dynastian 2010-luvulla, että kaiken maailman pikkusieluisten toimittajien ja muiden paikkakuntien fanien täytyy aina olla potkimassa päähän, kun on paikka. Tappara on menestyksellään aiheuttanut siis laajaa vi…harmitusta muissa leirissä.

Tapparan urheilujohto on tehnyt käsittämättömän hienoa työtä koko 2010-luvulla nostaen sijoista ynnä muut taistelevan joukkueen, joka vuotiseksi kestomenestyjäksi, tuottaen samalla myös NHL:n ykköskierroksella varattuja pelaajia omista junioreista ala Barkov ja Laine. Lisäksi Tappara on toiminut ponnahduslautana varsin monelle nykyisemmin maajoukkuetason pelaajalle kohti KHL:ää.

40 tykkäystä

Pysyn nimimerkkini takana. Aina!

24 tykkäystä
  • Tappara on ollut mun seura aina ja tuo ei muutu.
  • Tapparalla on yksi hienoimmista logoista koko maailmassa.
  • Tapparalla on iso fanikunta ympäri Suomea.
  • Tapparalla on valtava merkitys suomalaisessa jääkiekossa.
  • Tappara on suomalaisen kiekkoilun menestynein joukkue.
  • Tappara kiinnostaa ihmisiä ja toimittajia.
  • Toimistolla loistavia persoonia.
  • Sarjan paras “oma palsta”.
  • Suomalaisen kiekon uranuurtaja jo monella vuosikymmellä.
  • Tappara vain on paras.
59 tykkäystä

Takkia ei käännetä eikä polteta!kävi miten kävi.

15 tykkäystä

Paljon huikeita elämyksiä Tappara tarjonnut ja tulee jatkossa tarjoamaan, sitä ei yksi koronauutisointi muuta mihinkään. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

Tappara on Suomen menestynein ja suurimpia seuroja - ei huonoille huudella,

Kirveslive &Kirvescast hieno lisä Tapparalta tähän kauteen

17 tykkäystä

Tappara on Suomen menestynein jääkiekkoseura!

edit:olikin jo mainittu aiemmin, mutta ei haittaa, jos tämä on kaksikin kertaa. :muscle:

3 tykkäystä

Että tämä kaikki vaan sopivasti loppupeleissä ravistelee pikkasen pöhöttynyttä kestomenestyjä. Tapparassa on työnteko kunniassa ja dna:ssa tästäkin mennään entistä vahvempana eteenpäin.
Välillä tulee epäonnistumisia kentällä, välillä toimistolla. Mutta vuodesta toiseen Tappara on ja pysyy.
Nyt vähän tuuletetaan nurkkia ja tullaan uudistuneena ja entistä laadukkaampana ulos kaikin puolin.

9 tykkäystä

Laitetaas päivitystä.

• Tappara pelasi hyvällä peli-ilmeellä tänään

• Tapparan yhteisö!! Aivan timanttia laittaa pystyyn tukikampanja tällä palstalla @Oijennus esimerkillä! Tämä on sitä yhteisöllisyyttä ja tukemista vaikeina hetkinä!!

Ketään ei jätetä yksin💪

16 tykkäystä

Kehutaan myös alkuperäistä ideoitsijaa:

5 tykkäystä

Kiitti :blush:
Homma näyttää saavan kovasti pontta, hyvältä näyttää :muscle:

5 tykkäystä

Hyvä huomio! Itse en edes tuota ollut huomannut.
Silmäilin vain, kun porukka lyö summia tiskiin, kun @Oijennus oli avannut pelin😅

Ehdottomasti @Tomi isoa peukkua tältä suunnalta myös!

1 tykkäys

Syrjäisiltä rannikkoseuduilta Helsingistä syytä avautua eli kriiseissä/mediamyrskyissä/tms on pakko ottaa kovempaa kiinni omasta Tappara-sydämmestä ja tukea seuraa, pelaajia ja meitä kaikkia.

Pitkässä juoksussa tämä hitsaa Tapparan faneineen enemmän yhteen. Elämään kuuluu myötä- ja vastatuulta. Karavaani kulkee ja koirat räksyttää. Pidetään kiinni Meidän Seurasta.

2 tykkäystä

8 vuotiaana olin ja olen vieläkin :blue_heart::orange_heart:

17 tykkäystä

Kyllähän Tapparassa ja ylipäätään kannattamisessa se paras asia on tämä yhteisö. Tappara herättää paljon keskustelua ja niin sen pitääkin olla.
Toinen ehdoton paras asia on se hallin tunnelma. Ai että mä kaipaan sitä. Kun en Tampereella asu, niin peleihin pääsy tuntuu aina luksukselta. Harmi, että sitäkään huvia ei nyt ole. Mutta kyllä se tästä. Sitten kun tää tilanne on ohi tulen sinne Tampereelle ja nautin joka hetkestä siellä Hakamettässä. Tai Uroksessa. Ihan missä vaan.

Tappara ikuisesti :orange_heart:

Niin ja nyt tämä laitamainos homma. Ei voi kun arvostaa.

5 tykkäystä
  • Meillä on huikee kannattajayhteisö ja toimistoväki / Ketään ei jätetä yksin :heart:
14 tykkäystä

Hieno peli tänään!
Lisäksi mukavaa, kun taas keskustelu velloo jääkiekon ympärillä, kun Tapparasta puhutaan. Tämän päiväisen jälkeen alkoi jo orastavaa kevätkiimaa tulemaan kiekonkin suhteen :grin:

Ainoa korona-aihe Tapparaan liittyen oli tänään Kemmun mahtava paluu.

Kyllä tää tästä taas💪

8 tykkäystä