Positiivisuusharjoitus: kun Tappara seuraavan kerran häviää

Seuraavan kerran kun Tappara häviää, en ole ajanut 400km autolla katsomaan sitä ja täten vältyn myös uudelta 200€ selfieltä, enkä myöskään ajaudu kotimatkalla syömään samaan paikkaan ja aikaan vastustajan faniryhmän kanssa…

Edit. Lipsahti viesti etuajassa. Kaikesta tästä ketutuksen kliimaksista huolimatta, saavutus on silti upea, kävi miten tahansa…

2 tykkäystä

Ja toivottavasti mahdollisimman moni Kärppäfani puuttuu tuollaisiin tyhmiin huuteluihin, jos niitä havaitsee. Jukka on aivan loistava valmentaja.

4 tykkäystä

Yksi voitto maanantaihin mennessä riittää niin sarja venyy ainakin tiistaille, jolloin on ensimmäinen b2b-peli. Siinä vaiheessa Tapparan pelituntuma alkaa olemaan tapissa ja Kärpät alkaa suuremman pelirasituksen myötä hyytymään, siinä on iskun paikat sitten ensi viikon tiistaina, torstaina ja lauantaina. Seiskapelin jatkoaikaa kohti tässä mennään.

1 tykkäys
  1. Peli reilu tappio
  2. Peli niukempi tappio
  3. Peli tappio jatkoilla
  4. Peli voitto jatkoilla
  5. Peli niukempi voitto
  6. Peli reilu voitto
  7. Peli pytty Tampereelle

Tässä on minun suunnitelma!

18 tykkäystä

Kärpät on pelannut todella hyvin. Huonommalle ei olla hävitty, vaikka tänään olisi voinut mennä toisinkin. Silti Tapparan dynastia on ja pysyy.

Tähän loppuun vielä lause. Vois mennä vi**sti huonomminkin ja Ilveksen logo. Meillä on oikeasti asiat ihan mallillaan.

Tähän ketjuun vain hyviä asioita. Tässä ketjussa kirves on jossain muualla kuin kaivossa ja usko tapissa loppuun asti.

Mun Tappara on ollut sillassa aikaisemminkin. Koskaan se ei ole luovuttanut. Ei minun Tapparani. Sitä kutsutaan asenteeksi, se ei suoranaisesti ole positivismia, se on uskoa, tahtoa ja taistelua.

5 tykkäystä

Kaks himassa ja nyt maalin päähän jäänyt ryöstö Raksilasta ja ollaan seiskassa. Ei kuulosta omiin korviin mahdottomalta. Uskoa on, jostain syystä enemmän kuin kolmatta peliä. Tämä on Tappara. Jos ei riitä niin ei riitä, sille ei sitten voi mitään. Paremmalle on sitten tällä kertaa hävitty jos niin käy.

7 tykkäystä

Jos Tappara häviää vielä yhden pelin, niin voitto menee joukkueelle, jolla on

  • Hieno, vauhdikas ja raikas pelitapa
  • Hieno valmentaja
  • Liigan paras pakki, jolla on urheiluhenkeä
  • Hienoja tarinoita (Veini, Hakanpää, Koivisto Briteistä kultajahtiin jne.)

Vielä en kuitenkaan onnea toivota - muuta kuin yhdestä kiinnityksestä.

7 tykkäystä

Meinasin kirjoittaa tuonne yhteen ketjuun jotain. Mutta sitten tajusin että tästäkin kaudesta jää osakeyhtiölle positiivinen tulos. Eipähän olla konkassa ja Tappara on velaton seura.

3 tykkäystä

Ei Tapparan tarvitse hävetä tämän illan suoritusta. Tällä voi voittaa pelin. Ja millä voi voittaa pelin, sillä voi voittaa pelin, pelin, pelin ja pelin.

7 tykkäystä

Tappara paransi taas, ja parantaa edelleen.

Kävi tässä ottelusarjassa miten hyvänsä, niin Tappara on edelleen menestynein/menestyvin seura Suomen ykköspalloilulajissa. Ja sillä on parhaat fanitkin.

Voittamalla kaksi seuraavaa peliä (kotivoitto ja ryöstö), olisi Tapparan tilanne jo todella hyvä. Kuutospeli kotiyleisön edessä toisi hyvin todennäköisesti sarjan tasoihin, ja seiskapeliinkin olisi valtavasti psykologista etua noususta sinne. Ei tämä sarja ole ohi.

11 tykkäystä

Luulin että lätkässä ei ole oikein tunnetta enää 2 mestaruuden jälkeen. Olin väärässä.

2 tykkäystä

Nyt meni jo imartelun puolelle, mutta otetaan vastaan tässä tilanteessa.

9 tykkäystä

Helvetin hienoa että otettiin kuokkaan.
Jos oltaisiin voitettu, muistettaisiin tämä vuosi vain kolmantena perättäisenä mestaruutena.
Nyt se tullaan muistamaan historiallisena nousuna.

B2B pelien jälkeen 3-2 voitot.

Jos nyt jotain negatiivista niin se, ettei ratkaisevaa ottelua saada Tampereelle.

6 tykkäystä

No, jos katson asiaa ns. positiivisen kautta niin ottamatta mihinkään itse pelilliseen sisältöön kantaa niin:

  1. playoffseissa on kivaa niin kauan kuin pelejä on jäljellä. Vapaa dufvismi: nämä on kuin synttäreitä. On aika ikävää sitten, kun ei oo enää jäljellä.
  2. tuloksen hyvä puoli on siinä, että sellainen tulee aina. Olennaista tuloksen osalta ei ole se, miten toimii, kun tulos tulee vaan se, mitä tekee sen jälkeen, kun tulos on selvillä. Tulos on mahdollisuus.
  3. se, mitä me tehdään näissä finaaleissa tänä vuonna tulee tuottamaan tulosta joskus tulevaisuudessa.
2 tykkäystä

Olen helvetin tyytyväinen Tapparan tämän päivän taisteluun. Paikkoja oli ihan riittävästi voittaa peli. Maanantai-tiistaina pelit, niistä voitot ei utopiaa.

4 tykkäystä

Mun mielestä Tapparalla on ihan oikeasti mahdollisuus voittaa jokainen tällä kaudella jäljellä oleva yksittäinen peli. Se toki vaatii parantamista ja hieman onneakin, mutta jos ajatus ei karkaa yhtään seuraavaa peliä… Tai itse asiassa seuraavaa vaihtoa pidemmälle, niin jokainen peli on mahdollisuus. Sitten kun tiistaina on haettu ryöstö Oulusta, niin pohjoisen pojalla alkaa jo puntti tutisemaan.

Kuten @Maikkeli sanoi, nyt nähdään finaaleissa kaikkien aikojen nousu Suomen kaikkien aikojen dynastialta. Tillilihan paluu osa 179. :muscle:

1 tykkäys

Nyt tähän ketjuun on helpompi vastata kuin koskaan:

Jos tämä tapahtuu tiistaina, niin nostan perseeni penkistä ja taputan finalisteille.

Mikään ei ole muuttunut. Neljällä voitolla tavoitteena :kannu:

Sitä Tikulla ja Takulla silmään, joka menneitä muistelee…

1 tykkäys