Positiivisuusharjoitus: kun Tappara seuraavan kerran häviää

1. Upeet juhlallisuudet Mikille, hieno puhe ja Lökiä myöten legendoja paikalla!
  2. Hyvä alku peliin, hienoa peliä koko eka erä.
  3. Tuukan maali.
  4. Muutama tolppaki kolmen tehdyn lisäks.
  5. Vauhkonen ja aika moni muuki hyökkääjä.
  6. Tuukka ja Vittasmäki oli omassa päässä hyviä.
  7. Turhat/tyhmät jäähyt pois ja maalivahtipeli kuntoon, ni Tapparaa ei voita ku korkeintaan Kärpät.
8 tykkäystä

Erittäin hyvä legendaottelu, jota kukaan ei oikeastaan hävinnytkään.

Monilta osin ihan ok Liiga-ottelukin, jonka tuolla pelillä oikeastaan vähän yllättäen toinen sattui häviämään.

Tyylikäs yleisö ei tapahtuman ja oman arvonsa tuntien lähtenyt sen kummemmin paineistamasn tuomareita, joilla oli tavallisen mukava ilta tapahturmasta huolimatta.

1 tykkäys

Kalevan Prisma on keskimäärin mukava ruokakauppa pelin jälkeen, ei ole isommin jonoja eikä kello viiden ruuhkaa. Pääsin myös kotimatkalla näkeen kolarin prisman valoissa kun jonkun mersun jarrutus meni punasissa pitkäksi ja peräänajo tuli.

Unohtui heikko pelin loppu. Kotio pääsin ennen ysiä ja oli kylmä ohrapirtelö jääkaapissa. Kyllä tää tästä.

3 tykkäystä
  • Iacobellis tuntui saaneen oikeat teroitukset teriinsä, kun näytti pysyvän nyt pystyssä.
  • Mä voitin pelin jälkeen perheen sisäisen Trivial Pursuitin
3 tykkäystä
3 tykkäystä

@Dominik49 toi mulle Mikki-paidan
Uus pakki oli hyvä.

3 tykkäystä
  • ollaan vielä toisena (voi muuttua vielä tänään)
  • kausi on kesken
  • turha manailla liikaa vielä ja surkutella, kun keväästä ei tiedä
  • vois tää huonomminkin mennä
4 tykkäystä

Avasin kaljan ja kuuntelen hyvää musaa. Sitten avaan toisen ja… No perkele mulla on talviloma. Luotan,että Mikkelistä lähtee 3 pojoo mukaan. Valioliigaa ja änärii katellaan aamuun asti. Mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa on.

2 tykkäystä

Heljankoa ei voi nyt syyttää.
Tepsi ei päässyt karkuun Pelsuista.
Telian kuva ei pätkinyt kertaakaan.
En joutunut jäämään Tyksiin sisälle…

2 tykkäystä
  • Bussia ei tarvinnut odottaa montaa minuuttia
1 tykkäys

+Peli on ohi
+Tästä on vain suunta ylöspäin
+Perjantain peli on vieraissa

4 tykkäystä

Jaa jaa olit sitte hallissa…

Nyt ei voi edes mun läsnäolo olla syyllinen, orastava voittoputki oli jo päällä. :thinking:

1 tykkäys

Peiton alla karisee toi vilu mikä katsomossa tuli.

Vaikutti vähän haluttomalta ja hengettömältä, kyllä. Ykkösketjun hyökkääjä palasi kaukaloon, mutta kapteeni, joka todella iso palanen pirun hyvin toiminutta ylivoimaa, tippui pois. Jos olis viime viikolla hävitty HIFK:lle tai Kärpille ja voitettu vastaavasti tämä, olisi pistemäärä sama, mutta valitettaisiin siitä, kun hävitään isoille.

Alle 4000 näki kotipelipelleilyn

5 tykkäystä

Ens kuun jälkeen on jo maaliskuu.

2 tykkäystä

Otan posilla ainakin sen vastaan, että meillä rupeaa jo olemaan hyvä perstuntuma foorumilla ennakkoon. Negatiivisimmat ennustukset osuivat napakymppiin ja pelot oli juuri niitä toteutuneita.

• ainakin tiputtiin varmasti taas maan pinnalle, hyvä niin
  • joukkue tuskin lähtee hiihtelemään Mikkeliin enää, koska juoksumatka kotiin on tosi pitkä
  • saatiin ainakin vähän alkua siihen sairastuvan tyhjennykseen

Kohti parempia pelejä :slight_smile:
Yritin tagata tähän vielä sen, joka kirjoitti jo eilen viestin, kuinka Tappara yllättää aina. Se oli aikaisin oikea ja osunut ennustus tästä pelistä.

2 tykkäystä

Pelicansille oli taktisesti viisasta hävitä tässä vaiheessa. Pysyvät pudotuspelikisassa mukana, joten on epätodennäköisempää että sieltä irtoaa vahvistuksia kovimpiin kilpailjoihin. Esim. Aaltosta tai Jaakolaa Kärppiin.

4 tykkäystä

Olisko ollu toi mun kirjotus, jota muistelit. Aasinsilta itse ketjun aiheeseen on se, että nyt mää voitin sentään muutaman kympin ku pistin Pelsuille 8€ ja kerroin oli about 8. Muuttuja tohon mun viestiin oli se, että sitä kirjottaessa en tienny Kuuselan poissaolosta.

Muuten mun on aika vaikee löytää mitään positiivista eilisestä. Kukaan ei tainnu loukkaantua, valmentajan saattaa olla Pelicans pelin jälkeen helpompi löytää rotaatiohyökkääjiä ku Kärppä-pelin ja viimisenä että tosta on helppo parantaa.

1 tykkäys