Powerplay Manager

Pelaakos kukaan muu täällä Powerplay manageria?

Olen pelannut, mutta mielenkiinto aikalailla mennyt. :stuck_out_tongue:

Juu oon huomannut. :smiley: Jätkän kaikki joukkueet deletetty.

Joo. :joy: Kun on luonut joukkueen, niin tuntuu ihan mukavalta, mutta sitten kiinnostus laskee, kun sillä joukkueella täytyy pelata useampi vuosi, jos haluaa saada sen toden teolla pärjäämään. :smiley:

Samaa ongelmaa ollut mullakin, en viitti ees ajatella monesko joukkue tää on mulle. :grimacing: Oonkohan ennen päässyt edes sataan päivään? Nyt oon ollut 215 päivää joukkuueni managerina ja hommat alkaa luistamaan. :slight_smile:

Tällä joukkueella alkaa olemaan jo kunnon kasvutarinakin. :blue_heart:

Kausi 25: 18. runkosarjassa ja pleijareiden jälkeen.
Kausi 26: 18. & 17.
Kausi 27: 11. & 12.
Kauden 28. runkosarjaa jäljellä enää kaksi kierrosta ja Kirves majailee sijalla 10.

On tässä viälä :mikki: saavutuksiin pikkusen matkaa. :laughing:

1 tykkäys

Täytyisköhän joskus kokeilla??
Vaatiiko päivittäistä säätöä, tai kuinka paljon yleensäkin vaatii aikaa?

1 tykkäys

Ei tää jokapäiväistä säätöä vaadi, koska pelipäivät ovat normaalisti ma, ke, pe. Joitain cup pelejä on sitten viikonloppuisin ja ystävyysotteluita milloin saat niitä sovittua. Muutamalla kerralla viikossakin saa jo jotain aikaan. Itte kuitenkin pyrin käymään päivittäin, koska silloinhan tuloksia saa parhaiten aikaan. :smile: Päivittäin voi riittää se 5-10 minaakin.

Jos päätät antaa pelille mahdollisuuden, niin ilomielin annan apua ja tukea jos sitä tarttet! :smile: Mun nimimerkin pelissä voit varmaan arvatakin. :wink:

1 tykkäys

Palaan tarvittaessa asiaan.:thumbsup:

1 tykkäys

Pelailin aluksi paljonkin ja vähän pärjäsinkin, sitten lopetin huipulla. Peli on vähän hidas joten ei ollut sitten mun makuun. Nimim Huikas pelailin aikanaan

1 tykkäys

Juuh. Pudotuspelisarjan osaottelussa oli kiihkeä tunnelma! :smile:

Vastustaja tekee 1-0 maalin ylivoimalla, ajassa 53:45. Kotijoukkue tasoittaa ajassa 58:39. Ratkaisu syntyi vain 11 sekuntia ennen varsinaisen peliajan päättymistä, kun joukkueeni (ja koko sarjan!) kovin maalitykki heitti limpun verkkon perukoille! :smile:

Voin kuvitella jos tuo olisi tapahtunut täpötäydessä Hakametsässä, eikä1650 (täysi mökki) virtuaalikatsojan edessä, että mökä olis ollut melkoinen. :heart_eyes:

1 tykkäys

Siä oli Japa viheltämässä mutta ei haittaa! Jatkoon mentiin!!

Juuh, että sellaset hallintaprosentit ja silti varsinaisella vain kaks häkkiä. XD

2 tykkäystä

Tänään tuli hankittua lupaava pakki ja kokenut laitahyökkääjä. :smile: Laitahyökkääjän pelilupien pitäs olla kunnossa tossa noin 1,5h ennen pelin alkua. Nyt ei tosin ole kyse Hamiltonista. :grin:

1 tykkäys

Tuli eilen taas luotua PPM:ssä uusi joukkue, lajina jalkapallo. Uuden joukkueen kanssa on aina alku turhauttavaa, kun ei pysty hankkimaan uusia pelaajia/työntekijöitä heti, pitää odottaa että on tarpeeksi kokemusta. :roll_eyes:

Mäkin pelailin 2-3 vuotta sitten. Meni tosin käpy myös pelin hitauteen kehityksessä. Täytyypä kattoa joko tuosta on appi ettei tarvis selaimella mennä.

Piiiiitkästä aikaa katsoin tarpeelliseksi tehdä hankintoja. Suurin osa näistä ensi kautta varten, koska tälle kaudelle eivät oikein enää ehdi täysillä mukaan.

Ostoskoriin tarttui:
Ykkösen vasen laituri
Ykkösparin vasen pakki
Kakkosentteri
Nuori pakkilupaus

:muscle: :sunglasses:

Näin niitä uusia Mikkejä leivotaan. :wink:

2 tykkäystä

Powerplay manager = :mikki: simulaattori

2 tykkäystä

Nyt tuli hieman takapakkia projektissa.

Viime kaudella Kirves oli runkosarjassa 7. ja pleijareiden jälkeen peräti 5.

Nyt sama saldo oli 9.& 9.

Kaiken kaikkiaan:
Kausi 25: 18. & 18.
Kausi 26: 18. & 17.
Kausi 27: 11. & 12.
Kausi 28: 10. & 9.
Kausi 29: 7. & 5.
Kausi 30. 9.& 9.
[/quote]

Kaksi kautta ylempää mutasarjaa, kolme kautta ylempää keskikastia ja välissä tuo yksi pleijarikausi. Ensi kaudeksi olisi tarkoitus palata pleijareihin. :muscle: :sunglasses:

2 tykkäystä

Ehkä noin 5 vuotta sitten aloittelin ja tuli pelattua joitakin kuukausia. Sen jälkeen oltiin kaverin kans kirjauduttu samalla koneella omilla tunnuksillamme ja meidän molempien joukkueet poistettiin. Syynä huijaamisyritys tai vastaava, siinä vaihdettiin joitakin sähköposteja Powerplay Managerin kanssa eikä joukkueita siltikään palautettu. Kaveri jatkoi pelaamista ja aloitti alusta, itse en jaksanut. Koko puljusta jäi aivan paska kuva. Pelinä tosin ihan mielenkiintoinen.

Voisiko joku linkata sen nettisivun, ja pystyykö sitä pelaamaan puhelimella😄

1 tykkäys