Kumpaankin sopimukseen sisältyy kolmen kuukauden koeaika.
Kaverin habituksesta tulee jotenkin sellanen fiilis, että saattaa olla vähän agitaattorin vikaa. Ärsyttävä alaketjujen duunari. Kokoakin löytyy.
Tervetuloa!
Toivottavasti ottaa paikkansa joukkueesta. Kokoa hieman uupuu muuten hyökkäyksestä.
Olisiko tässä pelaajatyyppi mallia Arto Kuki? Vielä kun löytyisi se Makko siihen vierelle.
Tuntuu, että olis ulkoa opeteltu teksti tai sit luki tekstiä koko ajan. Aika jäykkä kaveri tämän perusteella.
Voin kokemuksesta sanoa, ettei ole helpoa letkeesti puhua kameralle, jos ei ole siitä kokemusta.
Uutisesta poimittua :
Mužík pelaa ensimmäisenä pelaajana Tapparan historiassa numerolla 75.
Valitsikohan numeron ihan itse vai määrättiinkö?
Joo vähän kans pisti silmiin ja korvaan ettei ihan luonnollisesti tullu ja sama perus jargoni
Puhuu äidinkielensä lisäksi sujuvaa ruotsia youtuben mukaan.
On nämä muutkin videohaastateltavat lukeneet kameran vierestä.
Radek palkattiin tänne pelaamaan jääkiekkoa eikä kuulutus/pr-hommiin, silti eniten kommentteja on annettu kaverin esiintymistä pikaisesti tehdyllä videolla.
Nuori kaveri, ei mikään pistelinko, jossain luki että pelaa energistä peliä, jos vielä taklaa mielellään ja hoitaa agitaattorin hommia niin tänne vaan kokeilemaan, aina mahkut nousta kultti pelaajaksi vaikkei pisteitä tekisikään
Radek pelasi juniorina ja seniorina Luulajassa. Olen nähnyt hänen pelaavan ainakin yli sata ottelua.
Tosi iloinen, kannustava tyyppi. Nopea. Kun tekee maalin niin räjähtää ilosta. Tosi kiva nähdä.
Tarvitsee parantaa syöttöpeliä. Yrittää liikaa itse.
Radek rakastaa Trocadero Zeroa, siis sitä ruotsalaista limukkaa ;D
Kokeilin tota trocedaroa. Oli muuten sairaan hyvää.
Hienoa jos tuulettaa maaleja. Merelä kun lähti niin tarttee tommosta kunnon hype äijää
Radek on kuullut pelkkää hyvää Tapparasta ja Tampereesta ja on innoissaan tänne tulosta. Nää on hienoja juttuja kuulla varsinkin kun jokainen tulokas sen sanoo.
Onneksi tätä löytyy jo Tampereeltakin asti hyvin varustetuista ruokakaupoista
Kuulin ensimmäisen kerran limpparista viime Luulajan reissulla, mutta eipä tullut maistettua.
Muzikille voisi suositella vaikka Pommacia suomalaisista erikoisuuksista.
Ja varsinkin, kun englanti ei oo äidinkieli
Joo, kyllä Pommacia löytyy myös täältä, uskon että on alunperin ruotsalainen juoma.
Olet muuten oikeassa… eikä Pyynikin Helmeä ei ole saanut enää mistään vuosikausiin… Täytyy Muzikin tyytyä sitten Pepsi Maxiin
Mulla on hyvät fiilikset tästä kaverista. Tollasta voimahyökkääjää rosteri kaipaa ja Radekilla hieno mahdollisuus taistella itselleen pelipaikka. Nuori kaveri, jolla kuitenkin paljon SHL pelejä alla.
Ennenkaikkea se, että haluaa kehittyä ja ottaa seuraavan stepin uralla on aina iso plussa.
Low risk-High reward tapaus. Ei muutakun tervetuloa kaikkein kauneimpaan!