"Saa ottaa talteen.." eli talteen otetut

Lisää näitä kiitos. Elorinne?

12 tykkäystä

:D:D sillälailla

6 tykkäystä

Ei oo totta

5 tykkäystä

Näköjään on. Tässä vieläkin hieron silmiäni…

8 tykkäystä

Pistäkees poijjaat ne huomisen lottonumerot kans tähän…

1 tykkäys

Saa ottaa talteen. Mutta älkää pelatko noita ainakaan ihan kaikki. Olisi kurjaa jos päävoitto menisi 1500 osaan.

Edit. Nämä varmaan ovatkin ensi lauantain numerot.

8 tykkäystä

Otetaas talteen.

Juu tässähän oli 0 oikein :expressionless:

5 tykkäystä

@Blueoval :
“Kateus ja luottamus on ansaittava.”

Talteen otettiin kuten pyydettiin. :wink:

2 tykkäystä

3 pelattu ja tullut 3 pistettä. Jos yli 20 pistettä meinaa ottaa vikasta 7 pitää voittaa 6 varsinaisella peliajalla.
Vastustajat: JYP, Ilves, Jukurit, SaiPa, Pelicans, KalPa & TPS

Otettu talteen, kun uskon toisin.

6 tykkäystä

@Rantt3 runkosarja on tullut päätökseensä ja niin on välinen kisammekin eli kumpi toteuttaa tällä kaudella paremmin, Elorinne vai Mikkola. Olit sitä mieltä, että Mikkola, mä sitä mieltä, että Elorinne.

Otin lainaukseen referenssiksi viime kauden pisteet (boldattuna) ja tietenkin aukottoman pistelaskujärjestelmän.

Tässä tämän kauden tulokset, jos oikein laskin (sillä ei pitäisi olla niin hirveästi merkitystä, kun voittaja on selvillä jo pienellä silmäilyllä):

Mikkola 127,3
Elorinne 100,65

Elikkäs Elorinne alisuoritti, Mikkola pysyi tasollaan. Saatanan Rautakorpi.

Tästä taidettiin sopia joku “Tappara-kaulaliina” palkinnoksi?

3 tykkäystä

Kyllä! Jännää tässä on se, että molemmat varmasti odottivat molempien kehittyvän, minä odotin Mikkolan kehittyvän ilmiömäisesti ja Elorinteen kehittyvän vähän. Nyt kävi niin, että Elorinne pysyi tasollaan/taantui ja Mikkola kehittyi mininaalisesti/pysyi tasollaan.

Joo Tappara-kaulahuivihan tästä oli diilinä! Laitetaanko yksityisviestillä homma kuntoon😊

Otetaanko 20€:n veto aiheesta? Mää väitän että Tapparan kautta on jäljellä enemmän ku 4 peliä ja sää väität, että neljä.

4 tykkäystä

Voin myös @Hemuli lyödä vaikka 100e sen puolesta, että jatkuu yli neljä peliä.

2 tykkäystä

Njääh, mun vedonlyöntirekordi ei vastaa lompakon paksuutta. Kattellaan vaan ja ihastellaan kuin käy

3 tykkäystä

Sai ottaa talteen.

2 tykkäystä

Otettiin @Kilo’n kanssa talteen Elorinne vs Mikkola -betsi, panoksena kaulahuivi. Tänään kävin noutamassa paketin. Uskomatonta. Olen sanaton. Itse tehty laatikko ja yllätysmunat ja kaikki :heart_eyes:

Edit: en saa kuvaa näkymään…
E2: Nyt sain!

40 tykkäystä

Eloranta? Tarkotitko Elorinne? jos oikeen muistan teiän skaban :grinning: