Luvan kanssa otettu talteen.
Olen erimieltä, koska haluan nähdä Game 7:n.
Otetaan.
Hitto mikä jätkä. Kylmänviileesti vetää tohon väliin ennen kolmatta erää tommosen veikkauksen.
Tää on pakko ottaa talteen. “Jos Tappara nostaa tänä keväänä kannua…” ketjusta:
No minä tatuoin se Kukkosen kantamassa Tapparan logoa jollain tapaa. Vaikka pakaraan.
Lisää “Jos Tappara nostaa tänä keväänä kannua…” ketjua…
Selänkokoinen Rautakorven kasvokuva!
Eihän tuossa mitään luvata. Selänkokoinen kasvokuva? Missä? Miten?
Selänkokoinen Rautakorven kasvokuva.
Puhutaan siis tarkennuksena tatuoinnista.
ja paikkana toimii tampereen tattooroom.
Mikäli tappara voittaa suomenmestaruuden
Oulun Raksilassa Lauantaina 28.4.18
(Ei haittaa jos menee sunnuntain puolelle)
Kyseisen tapahtuman ketju kiinni jo, mutta laitetaan nyt tännekin porukalle tietoon tämä. Ja tämän ottelun voittaja on tänä keväänä Suomen mestari.
Otetaan tämä.
Otetaas uus yritys…
Viesti lähtenyt jostain syystä poistoon(?)
Mutta asiaan:
Paikka: Tattooroom
Aika: Perjantai 20.7.18
Mikä: Rautakorpi tatuointi.
(Ajassa peruutus mahdollisuus)
Tatuoinneille löytyy oma topic.
En löytänyt haulla tatuoinneille omistettua ketjua, joten perustanpas nyt semmosen. Löytyykö jääkiekkoaiheisia tatuointeja? Entä jotain muita? Vai onko aikeissa kenties ottaa joku kuva, mutta kaipaat ideoita tai vinkkejä artistin valintaan ym? Keskustelkaa täällä! Muistelisin et ainakin pari tyyppiä tällä foorumilla on kyselly hyvien tatuointistudioiden perään… Avaan pelin nyt omalla uunituoreella kuvallani mikä nakutettiin rintaan eilen Putkassa Valtterin toimesta. Mukava paikka toi rinta, tek…
Tämä tiedossa kyllä, pohjautuu vain mestaruus lupauksiin mitkä on otettu talteen, siksi tämä topic.
Minua ei halliin saa enää ikinä, kun JR onTapparan valmentajana,
Selkeä lupaus, pidä se kanssa.
Toivottavasti pidät sanasi, ei tule ikävä! Vain luuserit hylkää
joukkueen!
Juu moro vaan, ei haittaa mua ainakaan sitten yhtään
Kai kunnon kannattajana sentään kausikortin ostat vaikket peleissä kävisikään?
Ei haittaa hirveesti täälläkään, vaikka et kävisi enään ikinä Tapparan peleissä. Heippa, moikka.
Aina voit vaihtaa kylmään pohjoiseen
Älä nyt kaikkea vie, Ilvesläiset saitte jo Kärpiksi. Tai no, huomenna ovat taas Ilveksen kelkassa, mutta kuitenkin.
Ole sitten tulematta. Ketään ei kiinnosta jos sua ei kiinnosta seistä joukkkuees takana hopeasta huolimatta. Mee pois kiitos.