"Saa ottaa talteen.." eli talteen otetut

Jos Tappara voittaa keväällä 2019 suomenmestaruuden niin tästä kuvasta veivataan tatuointia mun selkään :+1:.

IMG_20190209_130856

30 tykkäystä

Kuten @Kilo toi esille, tää on vähän kuin löytötavaratoimiston unohdettu nurkkaus. Mitenkäs @Jupe toi Leijona-pullon tilanne?

2 tykkäystä

Jupe on bännätty :roll_eyes:

Mitä! Mitä ylläpito on valmis tekemään korjatakseen vääryyden?!

Paljastan salaisuuden, näin tuon kaverin hetki tuon bannauksen jälkeen laivalla, olisiko ollut Helsinki-Tallinna. Puhuttiin niitä näitä ja noita Tapparasta ja tuosta bannauksesta jne. Tiesin myös, kun kertoi, että oli jo tehnyt uuden käyttäjän (@Kovalchuk71). Aika nopeasti kyllä tuokin sai monoa. Ihan mukava kaveri oli, pienessä maistissa siinä turistiin.

Kohtuullisen pitkän bannin onkin saanut, ei näy miestä hetkeen kipinässä :joy:

1 tykkäys

Tästä oon jo 99% ettei osu. Kovat oli lupaukset.

6 tykkäystä

Sää se vaan jaksat :man_facepalming:

5 tykkäystä

Ois sunkin syytä laittaa juniorityöhön jo rahaa… voin laittaa yv:llä tilinumeron :blush::+1:

5 tykkäystä

@tonselmi lupasi tarjota kaikille foorumilaisille kaljaa jos Ristolainen ei mene Tampaan siirtoikkunassa. Kalliiksi kävi, mutta lupauksethan täälä pidetään. Ilmoita vaan aika ja paikka niin minä tulen ainakin paikalle :+1:.

3 tykkäystä

Siittä puheenollen, jokos pyysit anteeksi Hakametsän keskiympyrässä ennen Tapparan peliä? Eikös sellasestakin ollut puhetta tässä Ruohomaa&Puustinen-keississä? :thinking:

8 tykkäystä

Puhuin jossei tuu ens viikolla. Jossei tuu niin poistun foorumilta 2 vuodeks ja mörökölli mut vieköön. Sitte palaan tarjoon kaljaa koko foorumille. Meillä kotona, sinistä pirkkakaljaa.

Jos luit viestejä ajatuksella niin sieltä löytyy julkinen anteeksipyyntö foorumilaisille,
sekä suoritettuna summa x Niemisen rahastoon. Ei muuta kun uutta kipinää odotellessa :wink:.

2 tykkäystä

Minä vahvistan tämän kun olen kuitin suorituksesta nähnyt.

Miksi minun pitäisi rahaa siirtää mihinkää? En omasta mielestä ole luvannut semmosta, että siirtäsin?

1 tykkäys

Tosta sun jatkuvasta jankutuksesta pitäisi jo sakottaa :sweat_smile:. Eipä sillä, aiheellista huutelua.
Kaikki ok. Älä ymmärrä väärin. Tsemppiä kevääseen.

1 tykkäys

Mut ku trade deadline oli 14,5h sitten niin ei siellä kyllä ens viikolla liiku kukaan enää mihkään.

Mä en tarvi sitä kaljaa.

3 tykkäystä

Stop the press!

Tallessa.

1 tykkäys

Tätä ei ole kukaan antanut lupaa ottaa talteen, mutta otan sen ihan vaan sellaisella näkökulmalla talteen, jos Kontiola sattuu joukkueeseen saapumaan niin tappiopelin jälkeen, kun uitat koko joukkueen höyhenissä ja tervassa niin voin sitten hakata sua tällä kommentilla päähän.

6 tykkäystä