Eikö täällä nyt kukaan saa laitettua saldoa:
27GP 1G+10A = 11Pts.
Osassa otteluista ei siis ollut edes kokoonpanossa. Eli myös siinä vedonlyönyt teki jonkinlaisen virhearvion. Selvä pyy sano Hakkarainen. Ei tullut noissa tarjolla olleessa 34 ottelussa yli 20 pinnaa. Case closed. Lisää vaan tämmöistä. Ja onnittelut kuitenkin rohkeasta vedosta. Aina ei voi voittaa.
Tuo mitenkä nuo asiat oli ilmaistu, teki tuosta itselle sellaisen että on vain pakko ottaa talteen. Tietty voihan tuo olla joillekkin asia mikä ei naurata. Itselle tuli kuitenkin lähes yhtä hyvä mieli tuosta kommentista kun tuli otteluennakosta.
“Aiemmin testatuista ranch on ollut hyvä, mutta tää chili & kermaviili tuli kyllä puskista ja vakuutti. Chiliä on oikeasti sopivan tulisesti, ettei tarvii kyyneliä pyyhkiä poskilta kuin Ilveksen maalien aikana, mutta polte on silti suussa koko ajan mukava. Sanomattakin selvää, ettå ainakaan mun…”
Tässä aukes mun kyynelkanavat, naurun merkeissä. Erittäin hyvä kuvaus… (tässä osa viestiä.)
No hyväksyn kyllä. Jotain muutosta pelaajarintamalla kuitenkin tapahtui, vaikkei Barkovia tullutkaan (pending 6 tuntia). On sitä huonompiakin osumia nähty.
Ei vielä. Draaman kaari ei ole vielä siinä . Sit kun Jatkoaika on tuomassa Jortikkaa Tapparaan ja Tapola on saamassa kenkää, alkaa voittoputki. Juki saattaa vielä sitä ennen saanoo jotain tuskaista .
Otan. Haluan kuitenkin, että määrittelet “muutaman vuoden sisällä” eksaktisti, koska Suomessa on korkeimman oikeuden päätös olemassa, jonka mukaan muutama voi olla 2-99.
Määpä otan tän tänne talteen, jos sopii. Oon nimittäin itte vahvasti sitä mieltä, että Virta ei oo likikään parasta itseään näyttäny Tapparassa, kuin korkeintaan välähdyksiä. Mun mielipide asiaan on siis lähes päinvastainen. Virran jatkoa Tapparassa kiitellään vielä monesti.
Nyt on otettu talteen, katotaan kumpi oli lähempänä oikeaa.