Tuleeko live-seuranta myös?
Voisi kai syötäväksi vaihtaa surströmming?
Surströmming on namia verrattuna mädätettyyn haihin, jos Islantilainen perinneruoka käy vaihtoehdoksi.
Menee kyllä ripirinnan kakkakikkareen kanssa ainakin hajun perusteella, mädätettyä haita olen maistanut ja yksi pala riitti tästä herkusta. Työkaverilla on outo makuaisti, veteli haita kuin suklaata.
Tämä luvalla tänne.
Otin😎
Jokos tämä on kuitattu?
@Origo
Tästä tullaan kuittailemaan varmasti vielä todella pitkään…
Jaakko Lantta 5+20 sopimus. SOT
No nyt.
Mattilan jatko. Saa ottaa talteen…
No minäpä otin.
Nyt on niin vaikeeta, ettei hyvältä näytä. Mutta ajatelkaas, jos kerrankin Ilves kestää loppuun asti ja voittaa runkosarjan. Sitte vastassa on Tappara jostain säälipleijareista sijoilta ynnä muut. Sitte nää Savinaiset, Rauhalat, Leskiset, Tuulolat yms. ottaaki totutun playoff-moodin ja suuri mestarisuosikki kerrasta lauluun.
Niin hieno mielikuva, että otan oikeen talteen.
Onko vaikea valita minkä tuotoksia haluat nauttia?
@Origo
Ei liity Grönborgiin mitenkään mutta minä olen paavi, jos Ahokas lentää tälle puolelle lätäkköä valmentamaan (vieläpä Liigaa) ensi kaudeksi.
Mielikuva kun Paavi @SammyO seuraa katseellaan, kun @Origo lunastaa uhkaustaan!
Pulkkisen sketseistä: “älä sitten sitä virhettä tee että… tulee sanomista”
Oikein luvan kanssa tänne.
Omien tietojeni mukaan (lähdettäni en paljasta) Tappara oli tosissaan Heljangon perässä jo tälle keväälle, verotussyistä ei halunnut tulla suomeen vielä kevääksi. Tulee kyllä ensi kaudeksi mutta en tiedä kuinka pitkällä pahvilla. Saa ottaa talteen
Se on varma, et hymyhölö ajattaa pelaajansa seuraavassa pelissä Kalpan moken päälle, voi ottaa talteen. Kalpalla kannattaa olla toinen mokke valmiina pelaamaan, onneks siel on kaks hyvää maalivahtia.
Otan tämän tänne. Valitettavasti mun omat epäilykset on saman suuntaisia.
Osuma tuli Kolmen vuoden pahvista jotain juttua kuulin joskus myöhemmin mutta tulikin 4. Tää kelpaa
Silti tullaan ens kaudella haukkumaan ihan turhaks ja paskaks hankinnaks moneen kertaan. SOT
Katsotaan miten Jesper Mattila pelaa.