"Saa ottaa talteen.." eli talteen otetut

Niin taitaa tehdä myös Ilves. Ja kuten pelikellokin, niin se aika hupenee kohti nollaa…

Pahoittelut hieman filosofisesta off topicista.

Lukon koutsille kenkää viikon sisällä. Saa ottaa talteen.

Otetaan.

Esko Kontiola RuoSkasta?

(#LevtchiFever) #109

Näin sovittiin 25.10.2016.

Väliin mahtui 28 päivää, kahdeksan Tapparan ottelua, noin 544 peliminuuttia ja 28 Tappara-maalia ennen kuin Lajunen maalasi ja kirous poistui.

@Treppu Miltäs tuntuu olla taas “karvaton” :cat:

Aikamoisella pullalla.
Kehtaako tuota edes laskea?

(Titta på ylähylly!) #112

Maali mikä maali. :smiley:

@c_paaty Terveeltä.

(Titta på ylähylly!) #113

@Kilo muuten, mistä hemmetistä sä keksit tollasen jäynän?

(#LevtchiFever) #114

Jäynän? Rehti sopimus minun mielestäni. Eikä se avatar oikein mikään muukaan voinut olla. Ipan nassu on samaan aikaan hellyttävä että irvokas.

(Titta på ylähylly!) #115

Sama se mulle miksi sitä kutsutaan. :+1: sinne suuntaan loistavan viihteen luomisesta. Ehkä hieman henkisesti rankan sellaisen mutta kaikki lasketaan.

Mun mielestä on hienoa nähdä, että Treppu on taas oma iloinen itsensä. Kiitos Jani! :slight_smile:

(Titta på ylähylly!) #117

Paistoiko musta jokin valtava negatiivisuuden aura, joka synnytti kuramyrskyn Ilomäkeä ja Maraa kohtaan?

Nythän minä tajusin, että se oli @Treppu joka Ilveksen matsissa kävi merkkaamassa reviiriä vastustajan maalilla.

(Titta på ylähylly!) #119

En tunnusta enkä kiellä mitään. Paitsi ehkä somessa… Nämä epäillyt tulivat täytenä yllätyksenä.

(AJL Tappara-veikkauksen 16-17 voittaja) #120

Vihdoinkin! Juuri eilen ennen peliä ajattelin sellaista kauhuskenaariota, että jos kävisi niin hassusti, että Lajusen ura päättyisi loukkaantumiseen olisi se vähintäänkin karmeaa Trepun kannalta. No, onneksi kiekkojumalat armahtivat!

(【ツ】) #121

Mites Mara jos Tappara nousee? Ainakin loppukauden ajaksi voisit lopettaa noi hyvää yötä Tappara -kommentit?

(Titta på ylähylly!) #123

Vähän odotinkin tällaista viestiä! :smile:

(Titta på ylähylly!) #124

Otetaas tää yksi #Ilvesgaten palasista tänne minne se kuuluu.