Salibandy/ harrastejoukkueen perustaminen

Jos joku alkaa puuhaileen vastaavaa “pääkaupunkiseudun Spiraliin”, niin agenttini ottaa sopimustarjouksia vastaan.

Se oliskin komeeta, etä-Tappara-joukkue.

Matkaa Spiralille on jonkinverta mutta jonkinlainen rotaatiopelaaja voisin olla. :thinking: Hirveän vakituiseksi en siis pystyisi sitoutumaan.

2 tykkäystä

Luulis yhdelle Adam Polášekille olevan aina joukkueessa tilaa.

1 tykkäys

Kyä mä oon enemmän sellainen ottorauhalamainen pelityyliltäni vaikka pakki olenkin. :smiley: Paskatyöt hoituu mutta mitään pallollisen pelin moottoria musta ei saa tekemälläkään. :joy:

Äääärimmäisen köyhän miehen Pekka Saravo.

6 tykkäystä

Jees Jani Lajusmainen maskipelaaja mukana :muscle:t3:

1 tykkäys

Laitetaan nyt vielä tännekkin, että mukana ollaan.

1 tykkäys

Tällä hetkellä näyttää joukkueen kasaaminen hyvältä. Pelaajia olisi mukana ainakin noin 10-12 ja veskari löytyy. Eli joukkueen kokoaminen on hyvässä vauhdissa ja saadaan todennäköisesti syksylle voittajajoukkue kasaan.

3 tykkäystä

Listen, oliko tälle projektille jo nimi? Kai noilla joukkueilla on yleensä nimi?

Mites gameworn-bisnes. Onko joukkueilla yleensä oma livree?

1 tykkäys

Joukkueelle tulee kyllä nimi, logo ja jokin yhteinen viestintäkanava, varmaankin Whatsappryhmä.

Mitäs tälle projektille kuuluu? @Kake

2 tykkäystä

Mitäs tälle projektille kuuluu? @Kake

10 tykkäystä

Tää olis kiva tietää, kun näitä kyselyitä tulee liigan lähestyessä useampia.

Otanko mä tästä vetovastuun? Ilmoittautuminen syksyn liigaan olisi nyt auki.

1 tykkäys

@Kake’sta ei nyt huuteluista huolimatta ole kuulunut mitään. Eikä siinä mitään, asiat ja ideat muuttuu. Sellaista elämä on.

Minua tämä edelleen jollain tapaa vielä kiehtoo, jos saadaan porukkaa mukaan. Aiemmat ilmoittautumiset on keväältä eli vettä on ehtinyt Tammerkoskessa virrata. Jo sen verran, että oli tänään tyhjillään. Eli kannattaa vielä aktiivisuusbarometri kerran pyöräyttää.

Eli en ole vetovastuun vaihtumista vastaan.

Joo tuo on hyvä pointti. Otetaan tähän samaan ketjuun ilmoittautumiset syksyn Spiral sarjaan. Olisko Whatsapp ryhmä osallistujille helpoin tapa kommunikointiin? Puhelinnumerot yv:nä ja niin edelleen?

Joo, olen tosiaan mukana. Jos @Kake nyt heittää jonkun winback-tarjouksen, että on hankkinut uudet harjoitustilat Jämsästä ja virvoitusjuomasponsorin, niin katsotaan uudelleen, miten ja kenen vedolla joukkue rakentuu.

Whatsapp löytyy varmaan “kaikilta”, niin siinä mielessä helppo.

1 tykkäys

Kyllä mäkin tarvittaessa tämän vetovastuun @Kake lle luovutan, mutta sais asian vaan vireille, kun ei ole aiempiin uteluihin tosiaan tullut vastauksia.

1 tykkäys

@Nakertaako, mikä oli Spiral-sarjaan ilmoittatumisen deadline?

24.10 klo 00:00 on oltava paperit sisällä. Jos rosterivahvuus on 18+2, niin hintaa sarjalle tulee n.65€/pelaaja, sisältäen tuomarimaksut 18-20 otteluun, sekä sarjamaksun

1 tykkäys

Meikäläinen on edelleen mukana, oli vetäjänä kuka tahansa