Salibandy/ harrastejoukkueen perustaminen

Moikka. Olisi tarkoitus perustaa harrastejoukkue salibandyyn pelaamaan ainakin Spiralsarjaa Tampereelle. Pelaajia meillä on jo ainakin neljä, mutta lisää porukkaa tarvittaisiin. Onko täällä kiinnostuneita noin 20-30 vuotiaita pelureita mukaan?

1 tykkäys

Yksityisviestillä voi kertoa kiinnostuksesta, jos ei tässä halua😁

Pitääkö olla omat puuhelmet?
Eivaan, kiinnostaisi, mutta paikkakunta väärä, eikä aikaakaan🤪

1 tykkäys

Avitan keskustelua näillä kysymyksillä.

Mikä on Spiralsarja?
Maksaako osallistuminen jotain?
Mikä on toivottu osaamistaso?
Ollaanko liikkeellä kuntoilu- vai menestysmielessä?
Paljonko tämä vie aikaa?
Riittääkö omistautumiseen puhelinnumerojen vaihtaminen vai pitääkö ottaa mätsäävät tatuoinnit?

4 tykkäystä

Kaukajärven Spiral-saleilla viikonloppuisin pelattava sarja. Pelaajat eivät saa pelata nelosdivaria korkeammalla eikä A-SM:ssä (naisilla taisi raja olla liigassa?). Peliaika juokseva 3 x 15 min. A-lohkossa pääasiassa divaripelaajia, muissa lohkoissa sekaisin ihan höntsääjiä ja divaripelaajia. Kausi normaalisti jostain syyskuulta maaliskuulle, johon mahtuu n. 20 peliä + mahdolliset pudotuspelit. Erillinen kevätsarja tuosta kesäkuulle n. 10 peliä. En muista tarkkaa osallistumismaksua, mutta per pelaaja n. 16 pelaajan joukkueelle tuo on ollut muistaakseni luokkaa 60 € kausi sisältäen tuomarimaksut. Tai ainakin välillä 50-80 €.

Omat pelikuviot seuraavan kauden osalta monessakin mielessä vielä hieman auki, niin en uskalla tähän nyt kommentoida mitään.

4 tykkäystä

Kiitos viestistä. Voittamaan on tarkoitus lähteä, mutta mitään kummempia taitovaatimuksia ei ole. Spiralsarja on tosiaan tuollainen mukava höntsysarja ja osallistumismaksut eivät ole kovin korkeat.

En olis uskonut että olen liian vanha spiral höntsyille vielä 38v:aana :smiley:

3 tykkäystä

Ei tuo ikä mikään ratkaiseva tekijä ole😅.

Laitoin Kakelle syväluotaavaa speksiä yksityisviestillä eli olen vähän niinku ilmoittautunut tähän mukaan.

Oliko tavoite tuo “ensi kausi” eli oliko se nyt sitten syksyllä alkamassa?

2 tykkäystä

Mulla on kanssa alustava varaus 4 ketjun laitaan tai ylimääräseks hyökkääjäks.:joy:

1 tykkäys

Tarkoitus olisi tosiaan saada syksyksi joukkue mukaan sarjaan.

1 tykkäys

Mulla jäi pelihommat pari vuotta sitten aikataulusyistä tauolle, mutta syksyllä olisi varmaankin mahdollista aloitella niitä taas uudelleen. Eli siinä mielessä tähän lähteminen voisi olla ihan kiinnostava vaihtoehto. :thinking: Asunkin varsin lähellä Spiralia.

1 tykkäys

Kuulostaa hyvältä, mukaan vaan👍🏻

1 tykkäys

Enköhän mäkin omilta peleiltä mukaan kerkiä. Eli mut voi kans lisätä

2 tykkäystä

Sit ku foorumilta kerätään +40 vuotiaista haastajajoukkue tota junnujoukkuetta vastaan johki harkkapeliin, mää voin lähteä mukaan. :grin:

10 tykkäystä

Ja minä tarjoudun viheltämään tämän spektaakkelin :grin:

2 tykkäystä

Mut voi lisätä mukaan :ok_hand:

1 tykkäys

Jes hyvä👍🏻. Täähän alkaa kuulostaa jo hyvältä

Meikäläinen vois kans ilmottautua tähän mukaan!

3 tykkäystä

Meillähän alkaa olla sit jengi pikkuhiljaa kasassa😎