Santtu Silvennoinen, erikoistoimittaja

Vain haamumaali puuttuu.

On kyllä mielenkiintoista, että tämä “Maestro” saa kirjoitella laajalevikkiseen iltapäivälehteen mitä sattuu.
Toisaalta tietenkin niin kauan saa, kuin porukka käy näitä aivopieruja klikkaamassa, joten ei muuta kuin pysytään tiukkana eikä klikkailla näitä juttuja.

2 tykkäystä

Solmu korkannut perjantaipullon etuajassa tai sitten on syönyt pakkasesta syksyn sieniä.
Kiteytys, jos et halua klikata:
“Ilves on Tampereen pudotuspelitarinan suutari, joka pysyköön lestissään - Tappara jyrää kohti kultaa”

Iltalehden juttu

Öö, kukahan niitä sieniä on syönyt? Tuo on nimittäin Santun, ei Solmun tekosia. :slight_smile:

Niinpäs olikin.
Kunhan testasin ootteko hereillä :sleeping:

2 tykkäystä

Siirretty oikean ketjun alle

Mode-edit. Santun uutinen Hrachovinan kylkitorjunnasta läpiajotilanteessa.

On tää Santtu veijari :smiley: Mutta toisaalta - kaiken Santtu inhoni keskellä - jotenkin niin ihminen toimittajana. Tunnekuohussa kirjoitetaan tuomareista heti pelin jälkeen ja seuraavana päivänä hyvien unien jälkeen palataan palauttamaan paine Tapparan päätyyn ja näkökulma on ihan toinen.

Santtu - kaikessa hauskuudessaan - käyttäytyy kuin me - fanit :smiley:

1 tykkäys

Johtuu siitä, että Santtu ei ainoastaan käyttydy kuin fani vaan on fani. Kaikki tietää kyllä minkä joukkueen fani.

Tähän ihmettelyt siitä miten tällainen fanitoimittaja voi olla valtakunnallisessa lehdessä, mutta tämä taitaa olla yleinen tapa Iltalehdessä. Onhan siellä Pekka Jalonenkin syytämässä Jokeri-propagandaa minkä kerkiää.

1 tykkäys

Minkä joukkueen fani tämä toimittaja on?

Minä en nimittäin tiedä.

Sama kiinnostais mua. Mulla on se käsitys, että tän kaverin logiikassa on jotain samaa ku Palopenalla. Pena kannustaa vierasjoukkuetta, Santtu kirjoittaa siitä, josta keksii jotain negaa tai jonkun “sensaation”. Mutta kerro @Button mikä on Santun suosikkijoukkue?

nää molemmat varmistelee “olin jo aiemmin oikeessa” jälkiviisautta parilla tämmöisellä myönteisellä Tappara-jutulla, muuten klikkihuorausta, mukahauskaa sanaleikkiä ja piikittelyä Tappara vastaan tyyliin “minä se vasta kehtaan”.

En arvosta

No minä olen sitä mieltä, että Santtu nukkuu ilveksen nahoissa. Pariin vuoteen en ole Santtu-linkkejä avannut, että nykyään tiedän vaan mitä tälle foorumille vuodettu. Silloin kun hänen juttuja luin niin keltavihreä näkökulma puski esiin useaan kertaan. Esimerkiksi aiemmin mainittu video siitä kuinka 2014 Simon Gysbers oli Santun mukaan liigan tähdistökentässä puolustajana. Tähän väitteeseen Tiki muuten heitti, että taidat olla Tampereelta, johon Santtu vastasi punastellen: “Kyllä. Saunakavereita!”. Noh huumoria oli varmasti mukana.

Myös “palopena”-näkökulman ymmärrän, koska Santtu vetelee tuubaa ihan kaikesta, eikä varmasti ole pidetty hahmo minkään joukkueen keskuudessa.

Tämä on minun näkökulmani ja otan takaisin väitteen, että kaikki tietävät Santun suosikkijoukkueen.

1 tykkäys

Pää pois pilvistä nyt kaikki. Santtu sanoi Iltalehdessä, että Ilves teki Tapparasta hyvän. Oikeesti oltiin ihan paskoja.

15 tykkäystä

En ala linkittään " uutista", kun ei olisi pitänyt edes lukea sitä, mutta lyhyen " uutisen" tiivistelmä: " Kuuselalta putosi King Kong selästä. Hän tuuletti 0-2 osumaa ja oli erittäin helpottuneen oloinen."

Siis hetkinen…kuka ei tuulettaisi 0-2 maalia ipan verkkoon? No, Ekku Lehtonen tyytyi korjaan vain kyynärsuojiaan.
Nyt tiedän mikä minusta tulee isona: urheiluTYHJÄNtoimittaja.

3 tykkäystä

Liigaan on satun mukaan kartelli nykyään kun Ilvestä on sorsittu :smiley:

Miten Ipaa on sorsittu?100 000 uhkasakko vai mihin toi sorsiminen viittaa?

Jaa a santun mukaan uhkasakko oli ilveksen sorsimista, mielestäni ilves koittaa keinolla millä hyvänsä kiertää sakon…

En linkitä viruksen pelossa, mutta: Santtu saanut pakerrettua uutisen " Tappion tunteisiin menosta" kun Savinainen lähes ennenkuulumattomasti ei antanut haastattelua…ööh, eikös se Jasu oo niitä antanut Vellun puolesta iham voittopelinkin jälkeen? :slight_smile:

3 tykkäystä