Santtu Silvennoinen, erikoistoimittaja

Mun mielestä liekeissä Laatikaisen rinnalle ja ohi polkenut Röymark kyllä ton homman pelasti. Ja mun mielestä meni ihan oikein.

Eat that Santtu. Keksi muuta.

Selvästi Santtu yrittää itse - siis ei Ilves, vaan Santtu - pelata mediapeliä. Piti oikein erikseen mainita Tapparan tuomarivirheistä saatuja etuja viime kauden finaalia ja haamumaalia myöten. :smile:

Myönnetään, Santtu pääsee ihon alle. En ymmärrä, miten tällaista puolueellista sontaa saa kirjoittaa valtakunnallisessa päivälehdessä. Santtu ja Solmu ovat syy, miksi en koko Iltalehteä lue. Urheilut tulee luettua käytännössä aina Sanoman lehdistä.

4 tykkäystä

Otsikosta voisi sanan toimittaja laittaa vähintään tuplalainausmerkkeihin…

2 tykkäystä

Tai ainakin lisätä sanan turhan.

Tää oli ihan kummelijuttu. Tuolta se kiekko tuli ja tonne se meni. Kyllä mää mielestäni siihen koskin ja sit se oli maalissa. Siis olis pitänyt viheltää pikä kun Laatikainen koski kiekkoon. No varmaan oli näin vielä silloin kun Ilves edellisen kerran pelas playoffseja

Itse otan nämä Santun jääkiekkoa koskevat jutut ihan camp-huumorina, sen verran kovaksi Ilveksen pää-äänenkannattajaksi profiloitunut.

1 tykkäys

Olisiko hiipinyt heti mieleen, että Ilves ei välttämättä voitakaan tätä sarjaa.

Joo Santtu, ihan selvä pitkä! TUOMARIFARSSI


Eikös tuo pitkä katota tuosta viiksiltä?

Joo, tuo sana toimittaja kuuluu lainausmerkkeihin ja samalla tämän koko Santun roskaketjun vois moderaattorit siirtää tuonne Ilves-osioon muun sonnan joukkoon.

Siinähän jäi estäminen viheltämättä Ilvekselle. Onneksi oikeus toteutui.

4 tykkäystä

Näin siinä kävi, että Röymark kiekkoa mailalla pelasi ja Laatikainen oli reppuselässä.

Santtu on ollut urallaan kerran viihdyttävä. Tekivät Esa Tikkasen kanssa videon, jossa etsittiin Liigan parhaita pelaajia eri paikoille. Santtu yritti ehdottaa Ilveksen Simon Gysbersia parhaaksi puolustajaksi ja Tiki repesi täysin:“KUKA?!”

22 tykkäystä

Pistä vain ketju piiloon toiminnolla “piilota ketju”, niin on yksi murheenkryyni vähemmän. Kokonaisen osionkin voi piilottaa niin halutessaan…

Kylläpä SS veti taas kaikki Tapparan haamumaalit esiin - mikäs tässä niitä on muistellessa :joy:

Laatikainen olisi ehtinyt ensin, mutta päätti ihan hyvää hyvyyttään päästää Röllin ensin siihen kiekkoon. Täys farssi! :crying_cat_face:

3 tykkäystä

Mä oon ottanut tavaksi käydä tsekkaan noita Santun&Solmun naukumisia tällein voiton päälle korkeintaan niin noi huvittaa kahta kauheemmin, eikä se fakta, että kaks ipan ukkoo painaa kesähessun taidoilla rapsaa toimittajan tittelillä lehteen harmita pätkääkään :grin:

Kohtuullisen kusisia otsikoita koko vasen palsta taas täynnä kun menee tuota linkkiä klikkaamaan. Onneks on adblock niin eivät saa rahaa noista naukumisistaan.

Nyt kun Ilves ei saannu 5 ylivoimaa?

3 tykkäystä

Joo rankkarikin jäi tuomitsematta.

Samalla Solmukin pääsi vauhtiin, en viitsi ees tänen laittaa…
Koville ottaa…

Sama pisti silmään ja huutonaurut.
Santtu selvästi haluaa mediapelillään saada jatjossa Japan vislaamaan pelejä jotta ilves voi roikkumistaan ja mailahäirintää jatkaa.

“Ottelun tuomareina toimivat Antti Boman ja Stefan Fonselius. He onnistuivat kelvollisesti, mutta eivät missään nimessä olleet samalla tasolla loistavasti tiistaina ensimmäisessä puolivälierässä viheltäneiden Jari Levosen ja Petri Lindqvistin kanssa.”

3 tykkäystä

Ei oo ainakaan linjurilla käsi ylhäällä eli ei oo pitkää tulossa vaikka olis kuka ekana päädyssä

1 tykkäys

http://www.iltalehti.fi//smliiga/201703232200090927_sm.shtml

Mitä vielä. :smiley: Santtu!