Santtu Silvennoinen, erikoistoimittaja

On se siellä, just jokin aika sitten uutisoi Tapparan olevan pomminvarma mestari.

1 tykkäys

siitäkö potkut tuli? :wink:

5 tykkäystä

Ipalaisten epäonneksi ennustus ei ole pätevä koska olen itse ennustanut tulevan mestarin jo marraskuussa.

5 tykkäystä

Myös toimittaja-aitiossa mopedi keulii

Laatikaisen läsnäolo Ilvekselle on tärkeää lauantain ratkaisuottelussa Porissa, sillä muuten kokematon ja epävarma Ville Järvinen on kuuden pelaavan pakin joukossa.

Lähde: (ÄLKÄÄ KLIKATKO TAI LIPUTETAAN!)

Mieitn vaan tuota viimeistä lausetta, jonka lainasin tuosta jutusta. Miksi Laatikaisen läsnäolo ei ollut Ilvekselle tärkeää ja kuinka se tänään voitti, vaikka epävarma ja kokematon Ville Järvinen oli kuuden pakin joukossa? :open_mouth:

Haluaisin julistaa Santtu Silvennoisen artikkeleja koskevan rauhan foorumeille playoffien ajaksi, who’s with me?

22 tykkäystä

Minä luen nuo kaikki, on ne niin hauskoja :smiley:
Tämäkin, hiukan Santtu heittää provoa Ilveksen suuntaan :smiley:

Mitäs ne meille oikeauskoisille tuo?

Paskahalvauksen.

Santtu varmaankin pitää itsestäänselvyytenä, että Tapparalle hiukan enemmän :smiley:

1 tykkäys

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Huhu: Veli-Matti Savinainen, Jani Lajunen pois Tapparasta 2017-18?

Taas vauhissa…

Mitä siä lukee?

1 tykkäys

“Skandaali maali, tuomari virhe”

Pitkä kiekko kuulemma joku edeltävä tilanne. Taistele Santtu.

7 tykkäystä

On se jos “toimittaja” ei yhdyssanoja osaa.

:wink:

Oli kyllä kansalaisaloite, ettei Santulta tai Solmulta mitään linkitellä tänne playoffeissa, mutta kopioikaa ja liittäkää tänne kun moni klikkaa ja lukee.

1 tykkäys

Kyllä tää meille vielä kääntyy. Lada vieläki pyörii siellä kentällä.
SANTTUVAROITUS

jaa että viidennen finaalin maaliki oiti viel kaivaa esiin.

2 tykkäystä

Kyllä Tappara sai. Ensi pelissä kohistaan kun paljastuu, että Tapparan voittaessa kentälläkin olikin LeKin miehet.

3 tykkäystä

Huikee tekstin pätkä. Huipputoimittaja asialla. :+1:

2 tykkäystä