Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Pikkuasioistakin voi ihmetyksen löytää, joten tarjoaakohan Discourse tykkäämisen kuvakkeeksi esim. peukkua sydämen sijaan?

Mikäs tämä syöterivi on? Jos tarkoitat mobiili-Chromen yläpalkkia, sen pitäisi muuttua siniseksi jossain kohtaa. Siinä on jotain välimuistia ja oranssi tausta tuli sinulle tummasta teemasta.

Varjo on ollut ennenkin.

Mitään suoraa valintaa Discoursessa ei tuolle ole mutta on pienellä modauksella mahdollista vaihtaa. Tuota on välillä mietiskelty henkilökunnan kanssa.

(「LIVE IS LIFE」) #719

Juu, ei ainakaan sivua päivittelemällä vaihdu takaisin. No, ei nyt jouda välimuistia tyhjäämään.

Tuota tuota, minä en löydä enää huhualuetta täältä. Onko vika minussa vai uudessa ulkoasussa?

Edit: vika paikannettu ominaisuuden käyttäjään eli allekirjoittaneeseen.

Tuleeko seuraavaksi pizzapaita teema käyttöön?:wink:

(Mika Koivunen) #722

Löytyykö muuten palstalta jostain kohdin klikkausvaihtoehtoa: merkitse viestit luetuksi? Itse en puusilmänä löytänyt. :smiley:

Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Lukematta-välilehti -> unohda-nappi.

Antaa anteeksi kaikki lukemattomat viestit.

(Mika Koivunen) #724

Kiitos vastauksesta! Nyt löytää puusilmäkin. :slight_smile:

Muutama mitään sanomaton virhe tulee vastaan, kun selailee työkoneen IE:llä palstaa.

1. Tapparan logo ei näy yläpalkissa kuin aavistuksen yläreunastaan.
  2. Kumpi mieluummin ketjussa, kun katsoo ketkä ovat äänestäneet, niin näkyy järjestäen selkeää äänestystulosten manipulointia. Siellä näkyy kaikkien avatarit x 2 kpl:tta.

En tehnyt mitään virhe ketjua, koska nuo ei ole mitään häiritseviä ongelmia.

Näyttää tosiaan logo menevän rikki. Korjailen tuon kun ehdin, IE11 on jossain määrin vielä tuettu selain. Mutta yleisvinkkinä vaihda hyvä mies uudempaan selaimeen :slight_smile:

Työkoneella on tiettyjä sisäisiä sivustoja joiden vuoksi mennään edelleen tuolla. Kuten kirjoitin, niin ei ole minua häiritseviä juttuja nuo pienet virheet.

Olisit voinut todeta samoin kuin Teliakin tekee.
Ei ole tuettu selain.

Nyt ilmoille pientä kisaa saako Telia HTML5-soittimen tulille ennen kuin @ozzi saa IE11-bugin kuntoon.

Turha kisa, @ozzi vie tämän 100-0.
Telia vaan lupailee ja lupailee.

Korjauksen osalta ei vielä tässä vaiheessa ole lisätietoa, mutta ilmoittelen kun jotain muutosta tähän tietoon tulee. Nyt aluksi palsta toimii vain Chrome ja Firefox -selaimilla mutta kehitämme palstaa jatkuvasti. Tuetut laitteet ja ohjeet löydät jostain palstan salaisesta valikosta.

Logo pitäisi olla nyt korjattu. Ilmoitelkaa jos aiheuttaa sivuoireita. Äänestyavatarit on Discoursen kehittäjien heiniä enkä niihin oikein voi vaikuttaa.

IE Tappara logo toimii. Peukku.

Mikä meni pieleen linkityksessä Areenaan? Ainakaan mun MacBook ja Chrome -yhdistelmällä ei toimi linkitetty video.

Aihetta on ihmetelty jo aikaisemmin ja siitä on luotu ketju. Ongelman pystyy kiertään niin, että ei yritä one boksata areenan linkkiä, jolloin tulee nk sokea linkki.

Ok, mistäpä täältä ei löytyis ketjua. Laitoin nyt linkin samalle riville muun tekstin kanssa, ni tuntuis toimian.

Millä saan ilmoitukset uusista viesteistä pois tuosta Jonne Virtasen ketjusta? En ole tuota ketjua itse luonut mutta silti ilmoituksia paukkuu.