Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

(「LIVE IS LIFE」) #708

Valkoisen teeman saa niin halutessaan takaisin klikkaamalla Profiili>Asetukset>Käyttöliittymä>Away

Itse menen kokeeksi nyt sitten tällä. Tottumiskysymys.

Ensireaktio oli lähes järkytys, mut… en mä tiä. Nyt tuntuu että nää värit ei toimi, mut ehkä tää vaatii vaan totuttelua.

Huomenna on maanantai ja kaikki selviää kyllä.

:+1: tälle. Käytän tummaa valkoisen sijaan kaikkialla missä vain tumma teema on vaihtoehtona, joten tämäpä oli mukava yllätys kun palstan avasi.

(Antti) #712

Kesken selaamisen tällainen vaihto sitten. Kyllähän nämä “oudot” värit vaatii totuttelua.

sulki #713

avasi #714

Ketju avattiin ajastetusti 9 tunnin kuluttua.

(「LIVE IS LIFE」) #715

Pakko kommentoida tätä valkoista teemaa. Tuo oranssina näkyvä syöterivi särähtää, pidin enemmän sinisestä.

Tuliko lisäksi tuohon yläpalkin reunaan varjostus, vai onko se ollut siinä?

Mikähän lie tuo mainos joka on alkanut ilmestyä palstallemme - en viitsi klikata auki. Jää hiukan epäselväksi mitä siinä mainostetaan :wink:

Copy paste mainoksen otsikosta:

Kukka no johtaa - Nainen puh
Tosi ihanaa kivaa päse TAPPARA? …business.google.com

Pikkuasioistakin voi ihmetyksen löytää, joten tarjoaakohan Discourse tykkäämisen kuvakkeeksi esim. peukkua sydämen sijaan?

(#LempäälänKevät) #718

Mikäs tämä syöterivi on? Jos tarkoitat mobiili-Chromen yläpalkkia, sen pitäisi muuttua siniseksi jossain kohtaa. Siinä on jotain välimuistia ja oranssi tausta tuli sinulle tummasta teemasta.

Varjo on ollut ennenkin.

Mitään suoraa valintaa Discoursessa ei tuolle ole mutta on pienellä modauksella mahdollista vaihtaa. Tuota on välillä mietiskelty henkilökunnan kanssa.

(「LIVE IS LIFE」) #719

Juu, ei ainakaan sivua päivittelemällä vaihdu takaisin. No, ei nyt jouda välimuistia tyhjäämään.

Tuota tuota, minä en löydä enää huhualuetta täältä. Onko vika minussa vai uudessa ulkoasussa?

Edit: vika paikannettu ominaisuuden käyttäjään eli allekirjoittaneeseen.

Tuleeko seuraavaksi pizzapaita teema käyttöön?:wink:

(Mika Koivunen) #722

Löytyykö muuten palstalta jostain kohdin klikkausvaihtoehtoa: merkitse viestit luetuksi? Itse en puusilmänä löytänyt. :smiley:

Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju
(#LevtchiFever) #723

Lukematta-välilehti -> unohda-nappi.

Antaa anteeksi kaikki lukemattomat viestit.

(Mika Koivunen) #724

Kiitos vastauksesta! Nyt löytää puusilmäkin. :slight_smile:

Muutama mitään sanomaton virhe tulee vastaan, kun selailee työkoneen IE:llä palstaa.

1. Tapparan logo ei näy yläpalkissa kuin aavistuksen yläreunastaan.
  2. Kumpi mieluummin ketjussa, kun katsoo ketkä ovat äänestäneet, niin näkyy järjestäen selkeää äänestystulosten manipulointia. Siellä näkyy kaikkien avatarit x 2 kpl:tta.

En tehnyt mitään virhe ketjua, koska nuo ei ole mitään häiritseviä ongelmia.

(#LempäälänKevät) #726

Näyttää tosiaan logo menevän rikki. Korjailen tuon kun ehdin, IE11 on jossain määrin vielä tuettu selain. Mutta yleisvinkkinä vaihda hyvä mies uudempaan selaimeen :slight_smile:

Työkoneella on tiettyjä sisäisiä sivustoja joiden vuoksi mennään edelleen tuolla. Kuten kirjoitin, niin ei ole minua häiritseviä juttuja nuo pienet virheet.