Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Ensireaktio oli lähes järkytys, mut… en mä tiä. Nyt tuntuu että nää värit ei toimi, mut ehkä tää vaatii vaan totuttelua.

Huomenna on maanantai ja kaikki selviää kyllä.

:+1: tälle. Käytän tummaa valkoisen sijaan kaikkialla missä vain tumma teema on vaihtoehtona, joten tämäpä oli mukava yllätys kun palstan avasi.

2 tykkäystä

Kesken selaamisen tällainen vaihto sitten. Kyllähän nämä “oudot” värit vaatii totuttelua.

Ketju avattiin ajastetusti 9 tunnin kuluttua.

Pakko kommentoida tätä valkoista teemaa. Tuo oranssina näkyvä syöterivi särähtää, pidin enemmän sinisestä.

Tuliko lisäksi tuohon yläpalkin reunaan varjostus, vai onko se ollut siinä?

Mikähän lie tuo mainos joka on alkanut ilmestyä palstallemme - en viitsi klikata auki. Jää hiukan epäselväksi mitä siinä mainostetaan :wink:

Copy paste mainoksen otsikosta:

Kukka no johtaa - Nainen puh
Tosi ihanaa kivaa päse TAPPARA? …business.google.com

1 tykkäys

Pikkuasioistakin voi ihmetyksen löytää, joten tarjoaakohan Discourse tykkäämisen kuvakkeeksi esim. peukkua sydämen sijaan?

Mikäs tämä syöterivi on? Jos tarkoitat mobiili-Chromen yläpalkkia, sen pitäisi muuttua siniseksi jossain kohtaa. Siinä on jotain välimuistia ja oranssi tausta tuli sinulle tummasta teemasta.

Varjo on ollut ennenkin.

Mitään suoraa valintaa Discoursessa ei tuolle ole mutta on pienellä modauksella mahdollista vaihtaa. Tuota on välillä mietiskelty henkilökunnan kanssa.

Juu, ei ainakaan sivua päivittelemällä vaihdu takaisin. No, ei nyt jouda välimuistia tyhjäämään.

Tuota tuota, minä en löydä enää huhualuetta täältä. Onko vika minussa vai uudessa ulkoasussa?

Edit: vika paikannettu ominaisuuden käyttäjään eli allekirjoittaneeseen.

Tuleeko seuraavaksi pizzapaita teema käyttöön?:wink:

Löytyykö muuten palstalta jostain kohdin klikkausvaihtoehtoa: merkitse viestit luetuksi? Itse en puusilmänä löytänyt. :smiley:

Lukematta-välilehti → unohda-nappi.

Antaa anteeksi kaikki lukemattomat viestit.

Kiitos vastauksesta! Nyt löytää puusilmäkin. :slight_smile:

Muutama mitään sanomaton virhe tulee vastaan, kun selailee työkoneen IE:llä palstaa.

  1. Tapparan logo ei näy yläpalkissa kuin aavistuksen yläreunastaan.
  2. Kumpi mieluummin ketjussa, kun katsoo ketkä ovat äänestäneet, niin näkyy järjestäen selkeää äänestystulosten manipulointia. Siellä näkyy kaikkien avatarit x 2 kpl:tta.

En tehnyt mitään virhe ketjua, koska nuo ei ole mitään häiritseviä ongelmia.

Näyttää tosiaan logo menevän rikki. Korjailen tuon kun ehdin, IE11 on jossain määrin vielä tuettu selain. Mutta yleisvinkkinä vaihda hyvä mies uudempaan selaimeen :slight_smile:

1 tykkäys

Työkoneella on tiettyjä sisäisiä sivustoja joiden vuoksi mennään edelleen tuolla. Kuten kirjoitin, niin ei ole minua häiritseviä juttuja nuo pienet virheet.

Olisit voinut todeta samoin kuin Teliakin tekee.
Ei ole tuettu selain.