Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Rautakorven hyökkäyspelikirja. Kulman kautta koukataan keskelle.

5 tykkäystä

Olisi mun mielestä aika hienoa jos muuttaisi tuon tykkäämisestä kertovan sydämen oranssiks. Mitäs mieltä?

1 tykkäys

Eikö se ole jo oranssi, kun itse tykkää? Vai onko joku selain jolla ei ole? Joka viestin tykkäysnappia tuskin kannattaa korostaa oranssilla, olisi jopa häiritsevää.

6 tykkäystä

Näyttää punaiselta mun mielestä :open_mouth:

Se on oranssi. Samaa sävyä kuin tuossa yläpalkissa oleva oranssi raita.

3 tykkäystä

On oranssi.

Ihan on virallinen Tapparan oranssi. Siellä päässä on vähän näytön tai silmien säädöt vinksallaan.

3 tykkäystä

Näyttää valkoista taustaa vasten siinä rajoilla punaisehkolta. Vähän asettelin tuon yläpalkin sinistä vasten ja onhan se sama kuin tuo yläreunan oranssi.

5 tykkäystä

Ei voi poistaa kyselyä vai johtuuko siitä, että viesti on siirretty?

Tuskin johtuu siirtämisestä. Kyselyjen muokkaamisessa on monenlaista rajoitetta ja hyvin mahdollista, ettei kirjoittaja voi itsenäisesti yks kaks poistaa äänestystä, johon moni on vaivautunut vastaamaan.

Testialueella voi testailla, jos jää vaivaamaan.

Tapahtuuko muilla? Yläreunaan keltainen palkki, jossa ilmoitus verkkosivu hidastaa???
Tehnyt nyt parina päivänä aina välillä.

Kiva kuulla.
Tein virheen ja en saanut poistettua viestiäni. Eli nyt lähden sitten testialueelle testailemaan? Voisitko nyt poistaa sen ensimmäisen kyselyn?

Tekee niistä seuraavista viesteistä vähän orpoja, jos poistan kyselyn kokonaan. Suljin sen ekan kyselyn uusilta vastauksilta.

1 tykkäys

Ilmeisesti ei ainakaan kovin monella, kun ei heti kukaan reagoi. Me ei myöskään ole muutettu mitään vähään aikaan, mutta periaatteessa palvelinketjussa on muutamakin osa joissa voisi tapahtua virheitä ilman että koskemme mihinkään.

Lähdetään kuitenkin siitä, että joku internetselaimesi tai selainlisäosan toiminto kyseessä. Ensiksi pitäisi tietää mikä selain ja mitä ilmoituksessa tarkalleen lukee.

1 tykkäys

Kiitos näin varmaan on kuin kerroit, sillä sama palkki tulee samaan aikaan myös muille auki oleville sivuille, joten tuskin kuitekaan siis vain tämän sivun ongelma!

Tuolla voidaan yrittää haeskella vikaa porukalla, jos haluat:

2 tykkäystä

Onpas jännä värimaailma foorumilla. Ainaki iPhonen discourse-appsilla.

Kyllähän värit on kivat. Mutta ei nää oikein foorumin taustana toimi. Android ja selain.

@ljpp sammutti valot yöksi Kipinä -ketjun vakoiluoperaatioiden vuoksi.

Kyseessä siis kotipaita -teema

1 tykkäys

Valkoisen teeman saa niin halutessaan takaisin klikkaamalla Profiili>Asetukset>Käyttöliittymä>Away

Itse menen kokeeksi nyt sitten tällä. Tottumiskysymys.

5 tykkäystä