Toimisi muuten täydellisesti silloin kun on suurin harmitus päällä ja Tappara häviöllä luokattomalla pelillä.
Jos tuo on teoriassa mahdollista, niin kannattaisi edes harkita asiaa.
Muutamaksi tunniksi kirjoitusoikeudet pois, niin pahin höyry laantuu ja paine kattilassa pienenee.
Palstan seuraaminen kuitenkin onnistuisi, kuten @Oijennus jo edellä totesikin.
@henkilökunta on koko henkilökunnan kattava ryhmä, käyttäkää sitä. (@yllapitajat kutsuu minua, @ljpp’tä ja @ozzi’a. @valvojat kutsuu @Sekera’a, @Kilo’a, @Fever’iä, @iceman’ia ja itse asiassa myös minua, koska olin valvoja aiemmin.) Huomatkaa, että ääkköset on korvattava a:lla/o:lla.
Muokkasin ketjun otsikon pyydettyyn muotoon. Oikeudet ketjujen otsikoiden muokkaamiseen on myös kaikilla luottamustason 3 käyttäjillä ja ketjun aloittajalla. Ketjun aloittajan oikeus taitaa tosin vanheta samalla kertaa, kun viestin muokkaamisen aikaraja täyttyy eli kahdessa kuukaudessa.
@ljpp kävit ilmeisesti korjaamassa linkkini tuolta Barkov ketjusta.
Mitä minun olisi pitänyt tehdä toisin, että olisi tullut laatikko? Koitin aamulla puhelimesta kolmella eri tavalla ja kahta eri kautta enkä onnistunut.
Sama ongelma on myös Laineen ketjussa.
Eli kysymys kuuluu, miten kopioin twitteristä linkin niin, että se tulee oikein ja aukeaa oikeasta kohdasta ko. Twitteriä? Siis puhelimella.
Tämä on pikemmin satunnainen ihmettely mainoksista, mutta kun avasin tässä selaimen ja kun etusivua latasin, niin sopivassa kohtaa hyppäsin WiFistä mobiiliverkkoon:
Tosiaan @Maalivahti yritti upottaa iframen, jossa olisi ollut ajastin kohti kello kahta. Ei onnistu nykyisellään ollenkaan @ozzi. Tulee mahdolliseksi, kun asennetaan Discourse 1.9. Silloinkin lähde pitää ylläpidon sallia erikseen ja asiaan voi liittyä kai jotain riskejä. Tulemme käyttämään säästeliäästi, jos ollenkaan.
Onko tuo kaksi viikkoa sitten tullut liputettu (ja poistettu) viesti avainroolissa siinä, että taas lähti mestarinnatsat? Kun tuntuu, ettei mun viestejä liputeta melkein ikinä, ja silti kolmostaso lähti jo toista kertaa.