Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Tuo olikin vain minun arvaukseni.
@Oijennus kertonee varmasti itse mitä tarkoitti.

Jos tuo olisi mahdollista, niin sitähän voisi käyttää pienenä varoituksena?

Tätä hain, mutta annetaan olla.

Kyllä kirjoittamatta pystyy olemaan, mutta rangaistuksena tuo voisi toimia. Kun ei pääse kirjautumaan, niin palstan luettavuus ainakin itselleni menee mahdottomaksi.

Toimisi muuten täydellisesti silloin kun on suurin harmitus päällä ja Tappara häviöllä luokattomalla pelillä.

Jos tuo on teoriassa mahdollista, niin kannattaisi edes harkita asiaa.
Muutamaksi tunniksi kirjoitusoikeudet pois, niin pahin höyry laantuu ja paine kattilassa pienenee.
Palstan seuraaminen kuitenkin onnistuisi, kuten @Oijennus jo edellä totesikin.

E: ping @henkilokunta

@henkilokunta on koko henkilökunnan kattava ryhmä, käyttäkää sitä. (@yllapitajat kutsuu minua, @ljpp’tä ja @ozzi’a. @valvojat kutsuu @Sekera’a, @Kilo’a, @Fever’iä, @iceman’ia ja itse asiassa myös minua, koska olin valvoja aiemmin.) Huomatkaa, että ääkköset on korvattava a:lla/o:lla.

Muokkasin ketjun otsikon pyydettyyn muotoon. Oikeudet ketjujen otsikoiden muokkaamiseen on myös kaikilla luottamustason 3 käyttäjillä ja ketjun aloittajalla. Ketjun aloittajan oikeus taitaa tosin vanheta samalla kertaa, kun viestin muokkaamisen aikaraja täyttyy eli kahdessa kuukaudessa.

Edit. Tähän ketjuun sopii paremmin, siirsin.

@ljpp kävit ilmeisesti korjaamassa linkkini tuolta Barkov ketjusta.
Mitä minun olisi pitänyt tehdä toisin, että olisi tullut laatikko? Koitin aamulla puhelimesta kolmella eri tavalla ja kahta eri kautta enkä onnistunut.

Sama ongelma on myös Laineen ketjussa.

Eli kysymys kuuluu, miten kopioin twitteristä linkin niin, että se tulee oikein ja aukeaa oikeasta kohdasta ko. Twitteriä? Siis puhelimella.

(Titta på ylähylly!) #445

Klikkaa twiitin yläkulmassa näkyvää pientä väkästä (Android) - - > Jaa twiitti - - > Kopioi linkki twiittiin/Kopioi leikepöydälle.

Liitä linkki tänne, paina enteriä tehdäksesi uuden rivin.

Tätäkö hait?

Kiitos.
Nyt lähden pikkujouluihin.

(Titta på ylähylly!) #447

Nyt voit rehvastella pippaloissa, että osaat linkittää Twitteristä tänne! ;D Pidähän hauskat pikkujoulut!

Kysymys on pikemminkin toisin päin, että miten onnistut @Oijennus kopioimaan tänne noita t.co lyhytlinkkejä?

Sopiiko, jos opetan sinua huomenna? Taksi tulee viiden minuutin päästä.

:slight_smile:

(「LIVE IS LIFE」) #450

Tämä on pikemmin satunnainen ihmettely mainoksista, mutta kun avasin tässä selaimen ja kun etusivua latasin, niin sopivassa kohtaa hyppäsin WiFistä mobiiliverkkoon:

En pystynyt pelaamaan.

Tuo dino on Chromen virheilmoituksessa myös, ainakin jossain niistä.

(「LIVE IS LIFE」) #452

Eikö se ole pelkästään silloin, kun ei ole yhteyttä? Kerran pääsin tossa tosi pitkälle, kunnes kesken runin lähti netti toimimaan.

Tyhjä viesti miten?

Iframejen upotus ei toimi palstalla. Tämä on mahdollista kytkeä päälle palstan asetuksista mutta ei ole nähty tarpeelliseksi.

Tosiaan @Maalivahti yritti upottaa iframen, jossa olisi ollut ajastin kohti kello kahta. Ei onnistu nykyisellään ollenkaan @ozzi. Tulee mahdolliseksi, kun asennetaan Discourse 1.9. Silloinkin lähde pitää ylläpidon sallia erikseen ja asiaan voi liittyä kai jotain riskejä. Tulemme käyttämään säästeliäästi, jos ollenkaan.

Voi olla, että on kysytty aiemminkin.

Kun vaimennettuihin ketjuihin tulee uusia viestejä, niin tuleeko silloin myös ilmoitus tuohon yläreunaan lukemattomista viesteistä?

Eipä taida tulla

Se vaaleansininen “klikkaa nähdäksesi” -ilmoitus tulee. Ominaisuus on aika kyseenalainen vähintäänkin. Saattaa se olla aito bugikin.

Tätä juuri tarkoitin ja tuo minulle eilen ilmestyi useaan otteeseen.