Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Suurmies kaikilla mittareilla!

3 tykkäystä

Henkilökunta oli tämän asian kanssa vikkelä aiemmin. Tämä vika on jo raportoitu kaikessa hiljaisuudessa ja korjattu kehitysversioon. :stuck_out_tongue:

Koskee kaikkia muitakin palstan omia emojeita. :kannu: :tuomari: :lasit: jne.

Viestin ekan rivin muotoilu työkalurivin painikkeilla on tosiaan kinkkistä ainakin mun iPadilla. Mä teen niin, että laitan viestin alkuun muutaman rivinvaihdon, jotka pudottavat tekstiä alaspäin. Sitten teen muotoilut ja pyyhin rivinvaihdot. Vähän epäkätevää, mutta toimii.

3 tykkäystä

Kirjoitin viestin vahingossa väärään ketjuun, kopioin sen sieltä, jonka jälkeen poistin viestin. Liitin viestin haluamaani ketjuun, niin tulee viesti: Viestisi on liian samankaltainen kuin aikaisempi viestisi tms.

Eli joutuu jotain tekstiä lisäämään, jotta saa viestin siirrettyä oikeaan ketjuun.

Ilmeisesti ei ole virhe, vaan ominaisuus. Erikoinen sellainen.

Jos tekstissäsi lukee “olisi”, riittää että muuttaa sen muotoon “olis”. Eli ihan minimaalinenkin muutos riittää.

Jep, mutta siitä huolimatta erikoinen juttu. Tarkoitan siis sitä, että et voi itse korjata omaa virhettäsi siirtämällä viestiäsi yksi yhteen oikeaan ketjuun.

Ei siis iso juttu, mutta ihmettelin tekstiksi. Onneksi teen aniharvoin virheitä. :wink:

1 tykkäys

Ihmeteltiinköhän tätä joskus aikaisemminkin vai ei. Mutta ihmeellisesti foorumi ei näytä mulle kaikkia viestejä välillä. Varmasti tossa Miksan ja tonnin viestien välissä on jotain, mikä mulla jää näkemättä. IPad air 2 ja Safari selain.

Ei onnaa tekstin väritys, eikä fontin isontaminen, saa neuvoa!

Ylempää löytyy se mitä on.

1 tykkäys

Tekstiä ei hakemallasi tavalla pysty värittämään. (Sana Kilon tekstissä yllä on sinistä vain siksi, että se on linkki.)

Isontaminen käy parillakin tavalla. Otsikoita voi luoda laittamalla risuaitoja.

# Valtava otsikko
## Suurehko otsikko
### Maltillinen otsikko
#### Normaalikokoinen otsikko
##### Pieni otsikko
###### Kärpäsen kokoinen otsikko

Valtava otsikko

Suurehko otsikko

Maltillinen otsikko

Normaalikokoinen otsikko

Pieni otsikko
Kärpäsen kokoinen otsikko

(Lisäksi <big></big> tägit on olemassa, mutta niiden käytölle ei varsinaista tarvetta ole).

2 tykkäystä

dddddddddddd

Hmhmhm ? Onkos yleinenki bugi ettei näy profiili tossa?

Itsellä ainakin näkyy.

5 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Palsta tökkii tai hidastelee?

Mä olen yrittänyt tässä vähän selvitellä, mutten keksi varsinaista syytä. URL:issa oleva alaviiva oli mun ykkösepäilty, mutten onnistu toistamaan ongelmaa muilla vastaavilla URL:eilla. Toinen mahdollisuus on, että videon lataaja on jotenkin Youtuben asetuksista estänyt tämän videon upottamisen.

2 tykkäystä

Samaa vähän epäilin tuossa yllä. Testasin nyt upottamalla videon Xenforoon (:cat:-foorumi). Sieltä sain vahvistuksen epäilylle. Videon upottaminen todellakin on estetty. Mystery solved.

3 tykkäystä

Tuommoinen ilmoitus tulee kun muutan äänestystä julkiseksi,toki olin jo ensikis äänestyksen luonut ja äänestänyt jo itse siihen .“Sinulla ei ole oikeutta nähdä pyydettyä resurssia.” Äänestyksiä ei voi muokata sen jälkeen kun on äänestänyt?

Ei ainakaan voi muuttaa julkiseksi äänestystä, johon on jo äänestetty. Se on selvää. Virheilmoituksen pitäisi olla kyllä tarkempi.

1 tykkäys

Ilmeisesti, jos editoin omaa viestiäni samalla, kun moderaattori vaihtaa ketjua niin viesti jää alkuperäiseen ketjuun? O_o

En mä ainakaan mitään sellaista huomannut. Kolme kertaa siirsin yhden viestin tuomaritoimintaketjuun ja kaikki siirtyivät niin kuin pitikin. Sinun viestisi oli niistä kolmesta viimeinen.

1 tykkäys

Missä mahtaa olla vika, kun omenan puhelimella ei otteluseuranta päivity automaattisesti? Joutuu itse päivittämään, että uudet viestit tulevat näkyviin. Androidilla ei ole tämmöistä ongelmaa ja omenalla tuo ongelma on vaivannut useamman viikon.