The Walking Dead

Vielä tulee katsottua, vaikka välillä en tiedä miksi. Huhuillaan touhun jatkuvan vielä ainakin 10 vuotta, joten voi olla kun loppua ei ole näkyvissä että pikkuhiljaa hiipuu minullakin.

Sinänsä harmi, ettei pääse enää nauramaan TWD:n omalle Beavis ja Butthead - kaksikolle (Rick ja Daryl). Oma suosikkini oli viime kaudella, kun suunnittelivat hienon dynamiitti - ja tykkikaappausoperaarion. Operaatio onnistui muuten hienosti, mutta onnistuivat alkamaan nahistelemaan keskenään siitä mitä dynamiitilla ja tykillä tehdään ja räjäyttivät samalla vahingossa ensiksimainitulla jälkimmäisen. Aivan kultaista komediaa. Puuttui vain tutut höhötykset taustalla :sweat_smile:

Sinänsä plussaa, että ovat viimeinkin hieman rajoittaneet sitä loputonta siirappista lässytystä.

Mä luovutin jo sen vankilakauden jälkeen. Olenko menettänyt paljonkin? :roll_eyes:

Pyrkinyt unohtamaan sarjan olemassa olon.

Taso on mennyt kokoajan alaspäin mutta pakko silti katsoa :thinking:.
Mutta puheet että jatkuu sen kymmenen vuotta ja siihen päälle elokuvia mm. Maggiestä, Rickistä jopa 3 elokuvaa, alkaa jo kuulostaa liian paljolta.

Tosin katsojaluvut Jenkeissä laskussa niin voi olla että tv-yhtiö antaa niskalaukauksen koko suunnitelmalle :speak_no_evil:

Täällä kanssa edelleen katsellaan, vaikka huippukaudet oli jo vuosia sitten…:grinning:

1 tykkäys

Kyllä viimeisin jakso lupaa erittäin hyvää tälle sarjalle. Loppu oli ihan loistava.

2 tykkäystä

Seuraavat viestit saattaa sisältää spoilausta:


Rick Grimesistä tehdään trilogia, joka omalla mutulla kertoo mitä tuosta “katoamishetkestä → vähän jälkeen nykyhetken on tapahtunut” jonka jälkeen palaa aivan saletisti sarjaan. Kaikki siis omaa mutua, trilogia on totta.

E: Sarja vissiin jatkuu tuosta kun Judith on kasvanut isommaksi.

[spoiler]Judith tosiaan näkyi isompana tuossa vikan jakson lopussa, mutta näkisin että saattaa olla ensi jaksossa vielä muutama vuosi vierähtänyt.

Mulle tosiaan sarja ei koskaan ole käynyt oikein tylsäksi. Jokaisessa kaudessa on ollut joku twisti.[/spoiler]

1 tykkäys

En tiedä, mistä puhutte @Donizimo ja @markanjatka, ja mitä muut on mieltä siitä, onko spoileria liikkeellä vai ei, mutta työkalupalkista löytyy spoilerityökalu tai pari.

Maalatkaa haluamanne kohta ja viestieditorin rataskuvakkeesta joko “spoileri” tai miksei myös “piilota yksityiskohtia”.

Oli kuitenkin kaikesta huolimatta tosi hyvin tehty jakso ja toivon Rickin palaavan vielä joku päivä.

No periaatteessa ei oo mitään spoileria tai jos on niin on saanut hyvin vältellä walking deadin uutisia/ juttuja ympäri nettiä. On kuitenkin aika isolla voluumilla kirjotettu tuosta asiasta jo ennen tuota viimeisintä jaksoa.

No minä luin täältä nyt ensimmäisen kerran. :slight_smile:

Edit: siis oikeasti.

1 tykkäys

Siinä tapauksessa pitää varmaa poistaa koko viesti tai heittää spoileriksi ?

@Kilo yritin laittaa puhelimella sen spoileriksi siis koko viestin, mutta se ei tee sitä.

En ota kantaa tai tee linjauksia, mutta saattaahan tuo jotain haitata.

Maalaa teksti, paina ratasta, spoileroi.

Noin niinku yleispätevänä vinkkinä, vähän jotain infoa kannattaa laittaa, mitä spoilerin takaa löytyy.

Koska tällainen epämääräinen spoileri vain houkuttelee katsomaan. En tiedä, onko spoileritageista oikeasti mitään hyötyä, koska niitä haluaa painaa pakonomaisesti, mutta ainakin vastuu on siirretty lukijalle. Enempää en tässä ketjussa asiaa pui.

Puhelimella täys mahdottomuus kun luurin omat “leiklaa, liitä, kopioi” valinnat tulee noiden päälle.

Olen muutaman jakson satunnaisesti katsonut sieltä täältä, joten varsinainen juonikuvio ei ole auennut. Mistä näkisin ko. sarjan alusta asti, ja onko yhtä koukuttava, kuin Game Of Thrones?

Viaplay ja mun mielestä vähän tökkii uusimmissa kausissa. Vähän jankkaamista, mut ihan katsottava kuitenkin.

1 tykkäys

Sarjan alkuaikoja ainakin kannattaa katsoa. The Walking Dead oli hieno sarja ensimmäisillä kausillaan. Mutta jossain vaiheessa matkan varrella laatu hieman laski. Moni alkuaikojen fani on jättänyt sarjan, koska sarja ei enää viimeisillä kausillaan ole “sama” kuin se oli alkuun. Jotain sarjan luonteesta on kadonnut ja mukaan on kertynyt hieman saippuaoopperan piirteitä ja toisaalta itseään toistavuutta. Siellä on kuitenkin loistavia jaksoja helminä myös myöhäisemmillä tuotantokausilla.

Itse jaksoin 8. tuotantokauden loppuun asti aktiivisemmin seurailla ennen taukoa. Kyllä tuota silti edelleen tulee jollain aktiivisuudella seurattua. Koko ajan kuitenkin on itselläni fiilis, että jotain enemmän tältä sarjalta toivoisi

2 tykkäystä

Tuli jatkettua Fear The Walking Dead sarjaa. Olin aiemmin joskus katsonut toisen kauden puolen välin yli ja jatkoin siitä sitten. Ihan hyvältä sarjalta on vaikuttanut.

Mitä mieltä muut ovat kyseisestä sarjasta? Pitääkö tasonsa myös jatkossa?