Putous

Alkaa yllättävän pian eli 21.1. alkaen klo 19.30 .Hahmot ja niiden hokemat merkkaavat paljon.Mutta saa nähdä jatkuuko alamäki joka oikein huokui parilla viimeisellä kaudella vai voisiko katsoa kyseistä sarjaa enemmän kuin yhden jakson.Mites muut tuomitaanko heti? Vai samalla periaatteella kuin minä.Eli vasta ensimmäisen jakson jälkeen ollaan viisaampia kö? Paitsi,että katselen luultavasti ekan jakson katsomosta sillä olen tuona lauantaina halilla.

En tuomitte kun en ole jaksoakaan nähnyt yhdestäkään kaudesta.

2 tykkäystä

En jaksoakaan katsonut, ei ole mun juttu.

Miten voit tietää, jos et ole jaksoakaan katsonut. :grinning:

3 tykkäystä

Niin, mielipidettä ei voine muodostaa esim.mainonnan takia?

2 tykkäystä

Eka kausi ok sitten alamäki ja nyt uudella kaudella jälkellä koomikkojen pohjat ja roopesalminen. Miksi?! Väliin jää kokonaan

2 tykkäystä

Eka kausi oli paras. Sketsihahmokisan piti olla vain pieni osa, mutta veikin pääosan. Sen myötä sarja huononi. Formaatin laihuus tuli myös esiin.

Jotenkin jaksoja on vaan tullut seurailtua läpi sarjan, paitsi viimeisimmällä kaudella en katsonut ensimmäistäkään. Tuotantokausia on jo käsittämättömältä tuntuvat seitsemän kappaletta!

Roope Salmisesta voi olla mitä mieltä vain, mutta aika paljon taustaa löytyy impropuolelta. Putous on parhaimmillaan impro-osuuksissa, joten ehkä, jos, jne. nämä asiat kohtaavat, lopputulos voi yllättää.

En ajatellut katsoa, mutta ehkä wanhojen aikojen kunniaksi sitä voisi ekan jakson.

Itse pidin kanssa niitä impro osuuksia hyvinä kunnes eräs tuotantotiimiin kuuluva henkilö paljasti että koko ohjelma on alusta loppuun asti käsikirjoitettu! Siihen lopahti viimeinenkin mielenkiinto kyseistä ohjelmaa kohtaan. Muutenkin kun samat henkilöt oli vuodesta toiseen niin alkoi vähän samat vitsit kiertää

1 tykkäys

Roope Salminen ja Minka Kuustonen pitävät huolen siitä että minä en vahingossakaan aio katsoa sekuntiakaan kyseistä ohjelmaa.

2 tykkäystä

Yllätyin positiivisesti kun katsoin avausjakson.Tiedän,että jotkut täällä kommentoivat eivät pidä Roope Salmisesta mutta mielestäni ei hän mikään huono juontaja ole tähän sarjaan.Hahmot ovat lähes kaikki vähintäänkin hyviä esimaku 8,5.

Ei jaksa katella putousta, imitaattorit puheella ja ilmeillä iskee enemmän kuten esimerkiksi Jarkko Tamminen.

Katsoin äsken kauden toisen jakson ja kommenttisi palautui mieleen.

Jaksossa vedettiin tämä monena vuonna nähty leikki, jossa näyttelijät esittävät yksitellen toisilleen jonkun julkkisvieraan kertoman tarinan, muiden ollessa bäkkärillä piilossa. Tosin tällä kertaa piti esittää Pete Parkkosen imelää “Kohta sataa” -biisiä.

Näyttelijät hukkasivat hyvin nopeasti kertsin “kohta sataa”, sekä Parkkosen erotiikalla vihjailevan esityksen ja hoilottivat/esittivät jotain ihan muuta. Kunnes tuli Minka Kuustosen vuoro, joka yhtäkkiä palautti kertsin takaisin kohdalleen ja kiehnäsi mikrofonin kanssa.

Itselle tuli fiilis, että esitettävä kappale oli tavalla tai toisella Kuustosen tiedossa, vaikka leikkiin tietysti kuuluu olennaisena se, ettei välitettävän “viestin” alkuperäinen muoto ole tiedossa.

1 tykkäys

Luuleeko joku aikuisten oikeasti että tuo ei olisi etukäteen sovittu ja käsikirjoitettu koko juttu?

:joy::joy:

Tuntuu vaan ihmeelliseltä että miksi tuollaista tarvitsee sitten edes tehdä ja esittää jotain muuta kun se oikeasti on?! Vai pelkääkö nämä alan “ammattilaiset” ettei keksisikään mitään hauskaa ja nolaisivat itsensä suorassa lähetyksessä…surullista

On tämä Putous vaan ihan järkyttävän karmeeta skeidaa nykyään. Päätin kokeeksi katsoa tämän finaalijakson. Onneksi en ole tuhlannut aikaani katsomalla aiempia jaksoja.

6 tykkäystä

Aina Inkeri voittaa!

1 tykkäys

Nyt on kyllä pakko ihmetellä miten voit olla tuota mieltä, mielestäni suurelta osin jopa paras kausi.

1 tykkäys

Hyvää viihdettä on.
Mutta miettikääpä jos Jumalan tilalla työkkärissä olisi Allah. Niimpä.

1 tykkäys

Sitäpaitsi jos puhutaan todella väsyneestä “viihdeohjelmasta” on Uutisvuoto ihan omassa kategoriassa.
Tää ohjelma, Tervo mukana, kaipaisi armolaukausta tai ainakin eutanasian laillistumista.

Ny olen katsonut, uusi kausi alkoi juuri. Ei säväytä.

1 tykkäys