Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Tätä juuri tarkoitin ja oletan että tätä myös @axe kysyi.

(Ei lisäarvoa palstalle ) #750

Hyvä huomio. Näissä tilanteissa tuo “Unohda” ei taida olla lainkaan avuksi. Eli pitää tavalla tai toisella vilkaista se viimeinen viesti ketjusta. Mielenkiintoista.

Tästä voisikin kysyä, että miksi “Unohda” tai vastaava toiminto ei ole käytössä, jotta voisi noita seuraamattomia ketjuilla kuittailla luetuksi?

Varmaan toiminnon puute perustuu Discoursen periaatteeseen, jossa yhdelle keskustelunaiheelle olisi yksi ketju. Ketjujen pitäisi syntyä ja kuolla nopeasti. Me noudatetaan sitä vähän tavallaan mutta enimmäkseen ei.

(Antti) #752

Tästä taisinkin joskus jonkun rapon tehdä.
Lukematta - > unohda nollaa uudet viestit, mutta jollakin alueella ollessa unohda ei nollaa sen alueen viestejä.

(#81 ) #753

Olen jo 98% varma vastauksesta tutkittuani kaikkia mahdollisia ohjeita ym, mutta haluan saada 100% varmuuden: täällähän ei siis ole mahdollista “vaimentaa” jotakin toista käyttäjää siten, että hänen viestinsä eivät enää näkyisi minulle?

Ei ole mahdollista toistaiseksi. Käyttäjäasetuksissa on toiminto, jolla voi blokata yksityisviestit tietyltä käyttäjältä, mutta juuri muuta se ei tee.

Mulla menee toi yläosan iso mainos neljän ylimmän viestin kanssa päällekkäin. Ei meinaa saada mitään selvää viestiketkuista.

• Honor 9 Lite + chrome