Taitaa riippua ihan käyttäjästä. Minulle mainoksessa on jatkuvasti objektiiveja ja muistikortteja.
Kyllä tuo nivelrikko meinaa väkisinkin tulla, kun joka kerta muistutetaan. Varmaan suunnattu meille vanhemmille.
A post was merged into an existing topic: TEHTY: Otsikon näkyvyyden parantaminen mobiilissa
Se on viimeinen Joulu, kun Mikkipukki esiintyy tällä palstalla. Vähän vetää haikeaksi, mutta tyylillä lähtee kohti Mikkimuorin kainaloa.
Otaksutaan että pukkisesongin jälkeen sitten myös vähintään muhkeat välipäivämustaasit tms. kohti vuosikymmenen & aikakauden taitetta…?!
A (non)propos: miten tuo fonttikoon pienentäminen / suurentaminen kirjoittaessa onnistuikaan(ko)?
Otsikkoja voi luoda laittamalla jonkun määrän risuaitoja, sitten välilyönnin ja sen perään otsikon. Risuaitojen määrästä riippuu otsikon koko.
# Suuri otsikko
### Keskikokoinen otsikko
###### Kärpäsen kokoinen otsikko
Suuri otsikko
Keskikokoinen otsikko
Kärpäsen kokoinen otsikko
Sitten on olemassa big- ja small-tägit, mutta käyttäkää niitä maltillisesti. Mä käytän isoa tosi harvoin. Pienellä tykkään ilmaista sarkasmia tai viestin pääpointin kannalta mitätöntä sivuhuomiota.
<big>isoa tekstiä</big>
<small>pientä tekstiä</small>
isoa tekstiä
pientä tekstiä
Millä saan estettyä linkkien automaattisen avautumisen?
Joulun seurantaketjun kun pamauttaa auki, niin molemmat @Rebeto67 laittamat linkit avautuvat itsestään ja on hieman sekavan kuuloista.
Olisikohan selainkohtaista? Android Chromella ei näin käy. Ehkä FB-linkit ongelma Jonkun FB-linkin url signature on ainakin vanhentunut. Varmaan Saravo sitten toinen ongelma?
Piilotin Saravo-pätkän linkin taakse.
Mäkki ja Firefox käytössä.
On kyllä todella raskas ![]()
. Pahoittelut.
Saman teki myös itsellä. Nyt normalisoitui.
Kun en nyt löydä itse asiaan vastausta, niin kysyn. Eli saanko miten loppumaan nuo sähköpostiin tulevat ilmoitukset tämän palstan keskusteluista. Kauheeta hommaa poistaa niitä jatkuvasti ja puhelin tuuttaa kokoajan ilmoituksia.
Pääsetkö tällä linkillä muokkaamaan.
Kyllähän mä tuolla jo olin, mutta sen verran uuvatit olin, että en löytänyt oikeaa sivua.
Mutta nyt asia on jiirissä.
“jäätyykö” muilla sivu käytettäessä puhemilla? Ei pysty scrollaamaan enää ja käynnistettävä sivu uudelleen työpöydältä?
Miksi äänestyksen perustaja ei voisi nähdä ääniä ilman äänestämistä?
Eli loin “suljetun” äänestyksen, jossa tulos näkyy vasta äänestämisen jälkeen.
Mun mielestä on vähän outoa, että nyt munkin pitäisi äänestää vaikka kysyin muiden mielipidettä. ![]()
Linkin tulee olla omalla rivillään, jos haluaa esikatselulaatikon.
Poikkeus on palstan sisäiset linkit, joille käy tekstin sisällä näin https://tappara.co/t/armeijamuistot-ja-tunnelmoinnit/3883/291.
Poikkeus on palstan sisäiset linkit, joille käy tekstin sisällä näin Armeijamuistot ja tunnelmoinnit - #291 käyttäjältä Skeba5.
Minkäs takia mulla on nykyään uusien ketjujen seurantamoodina “Tavallinen” kun se on aiemmin ollut “Seuraa”? En ole itse asetuksia muuttanut.
No nyt tuli viimestä päälle hieno vastaus ihan kopioi ja liitä systeemillä.
Mites palstalle voi upata videoita?
Linkillä olen laittanut. Tiedostoissa muistaakseni 1 mega max. upload.