Linkillä olen laittanut. Tiedostoissa muistaakseni 1 mega max. upload.
Milläs palvelulla (sivustolla) toimivat?
Gif muotoista 7.32 MB ei pystynyt edes lisäämään.
(Sorry, the image you are trying to upload is too big (maximum size is 1024KB), please resize it and try again.)
Olen käyttänyt imguria. Siellä rajoituksena 1 min.
Esim. Gfycatilla saa webmiä linkattua, mutta noissa ei taida tulla vieläkään äänet mukana. Jos linkkaat webmiä niin vaihda tiedostopääte .mp4:ksi niin Apple-ihmisetkin näkee videot.
Edelleen ei toimi tiettyjen “puiden” unohtaminen!, josta jo aikaisemmin ilmoitin.
Eiko spoiler tagi toimi jos quote on samassa?
En ainakaan löytänyt “omasta koodista” vikaa:
Jos tagien sisästä löytyy tyhjä rivi, tagit pitää laittaa omille riveilleen. Eli tässä tapauksessa homma korjaantuu, kun laittaa enterin [/spoiler] eteen.
Ei toimi:
[spoileri]rauta
korpi[/spoileri]
Toimii:
[spoileri]
rauta
korpi
[/spoileri]
Kirjoitusasu esimerkeissä spoileri, koska spoiler-sanalla kaikki sumenee. Eli oikeasti pitäisi lukea spoiler.
Kiitos, hetken kesti ymmärtää, jotta sain homman pelittämään.
Onko tämä haudattu, / ei saatu discolta apua?
Pointtina, että kun sulla on se 400 lukematonta viestiä ja alat mennä niitä aluettain:
alue → näytä lukemattomat → kuittaa luetut- > n.50% topiikeista kuittaantuu… Loput jää “lukematta tilaan”
Liputtaessa erästä ketjua tulee tuommoinen ilmoitus. Mistä johtuu? Liputinko liian herkästi vai joku muu jo tehnyt saman? Aiemmin en ole havainnut tämän kaltaista toimintaa. Ja miksiköhän käännös on väärin?
@henkilökunta On varmaan kovin kiireinen eikä kerkiä vastata… Ymmärrän.
Onko mahdollista, että henkilökunta on jo puuttunut ko. viestiin? Muistaakseni sain vastaavan ilmoituksen joskus ja tilanne eteni siten, että koko topikki poistui hetken päästä.
Ei aavistustakaan juurisyystä, mutta tämä on hyvä arvaus.
Mikä menee vikaan kun yritän linkittää Dropboxista videon tänne ja esikatselu sanoo että Ei löytynyt videota tuetussa tiedostomuodossa ja MIME-tyypissä ?
Mitä kertovat nuo värit keskusteluaiheiden viestien määrissä. Numerot vaihtelevat kirkkaan oranssin ja tumman harmaan välillä. En ole löytänyt vihjettä foorumilta eikä värien logiikka ole auennut vaikka kuin olen miettinyt. Onko jokin viestiketju “kuuma” tai “kylmä” värien perusteella vai mitä?
Jos oon samoissa väreissä ni oisko alueilla omat värinsä? Tappara oranssi, vapaa keskustelu harmaa, yhteisö lähes valkonen jne.
Ainakin se harmaa kertoo siitä, onko itsellä seurannassa ko ketju. Eli tummanharmaassa et ole seurannut ketjua ja mitä vaaleampi harmaa, sitä enemmän olet lukenut ketjun viesteistä.
Ja noissa numeroinneissa taitaa toi oranssius indikoida ketjun kokoa. Eiku täs jälkimmäisessä taitaa olla joku muu tekijä.
Ne värit kertovat siitä, kuinka paljon ketjun viesteillä on keskimäärin tykkäyksiä. Suht turha ominaisuus siis ja näkymän rauhoittamiseksi siitä luopumista voisi harkita.
Ach, eli @Treppu ei ole ollut kovin aktiivinen, kun katselee numeroiden harmautta.
Olihan mun toinen teoria edes lähellä? Ainakin sellaiset ketjut, joissa nimi tummalla ovat olleet järjestään itselle uusia.
Sinne päin. Nimi on tummalla, jos ketjussa on viestejä, joita et ole lukenut.
Täsmennän vielä sen verran, että systeemi palstan aktiivisuuden mukaan viilailee raja-arvoja kerran kuussa. Katselut-sarakkeen värit perustuvat ihan vaan niiden määrään. Vastaukset-sarakkeen värit tosiaan tykkäykset/vastaukset -osamäärään. Tällä hetkellä esimerkiksi kirkkaimman värin ketjun vastaukset-sarake saa, kun vastauksella on keskimäärin vähintään 4,06 tykkäystä.
Oliko tähän jotain neuvoa tai vinkkiä mitä teen väärin?
Paha sanoa, tarttis vähän lisätietoa. Laita vaikka yksityisviestillä linkki niin katsellaan.