Joskus näihiin vastaaviin tai samanlaiseen törmää. Oletan liittyvän tykkäysten perumisiin. Kolmoisklikkasitko @Treppu tjsp.?
Muistaakseni mulla oli vähän säätöä yhden tykkäyksen kanssa tänään. 90% varmuudella se oli juuri @Bilbo 'n viesti.
Pystyykö muuten tykkäyksiä perumaan jos on vahingossa painanut tykkää nappia?
Painat uudestaan sitä tykkäystä. Toki täytyy tietää mitä viestiä on tykännyt.
Siinäkin on joku aikaraja toki. Ehkä kymmenen minuuttia tjsp.?
Ei näytä olevan aikarajaa. Kokeilin Jarilla (ja laitoin palkaks ikitykkäyksen).
Ilmaisin huonosti, mutta meinasin aikarajaa toiseen suuntaan. Tykkäyksen voi perua heti ja pian jälkeen, muttei enää myöhemmin, jos alkaa kaduttaa.
No, sitten siitä tuli kirjaimellisesti ikitykkäys. Kiitos selvennyksestä.
Käytän palstaa pääsääntöisesti puhelimella. S9 ja Chrome selain.
Jostain syystä nyt @iceman linkit näkyy minulla todella huonosti. Tätä ongelmaa ei ole aiemmin ainakaan minulla näkynyt.
Tässä kuvakaappaus siitä, miten linkki minulla näkyy:
Jostain syystä Ipadilla tehty uutiseen linkattu onebox -näkyy hetken aikaa palstalla jättikokoisena, mutta kutistuu sitten normaalin kokoiseksi hetken päästä… samaa ilmiötä ei ole, kun teen vastaavat linkit esim. android -puhelimella.
Onko @henkilökunta kukaan muu huomannut vastaavaa ilmiötä?
Luulin aluksi, että on vain oman IPadin ongelma, mutta tämä on jo toinen huomautus aiheesta eli muillakin näkyy hetken jättikokoisena onebox.
Erikoinen bugi… Saapahan ainakin huomiota
Olen huomannut, nimenomaan iPadilla ja palstan alkuajoista lähtien.
Ei näköjään pysty enää kirjautumaan palstalta pois puhelimella
Mistä jää kiinni? Täällä onnistui. Oma avatar oikeasta yläkulmasta → oma käyttäjänimi → Kirjaudu ulos.
Niin onnistui minullakin kun kokeilin.
Äänestyspiirakka on ihan hieno, mutta siinä käytettävät värit aika lailla liian lähellä toisiaan, joka tekee tiukassa paikassa tulkitsemisen vähän turhan tarkaksi puuhaksi. Saakohan värit vaihdettua niin että olisi enemmän kontrastia tai pikemminkin kaikki sateenkaaren värit käytettävissä?
Värit eivät myöskään sovi kovin hyvin palstan värimaailmaan. Valitettavasti näitä ei ole tehty muokattavaksi, ainakaan helposti. Mitä asiaa tutkin, niin sinne on määritelty muutama pääväri ja sitten vaihtoehtojen määrän mukaan lasketaan isompi skaala sävyjä. Täytyisi melkein pyytää Discoursen kehittäjiltä mahdollisuutta muokata näitä päävärejä niin saisi edes brändivärejä.
Ensikauden valmennusta varten avattu Päävalmentaja Jussi Tapola ja valmennustiimi 2020-23 on rikkonut viimeisien viestien aikaleiman suljetuista ketjuista jolloin näyttää, että viestit on kirjoitettu hieman ennen uuden ketjun avaamista. Vai mistä tämä johtuu? Pingitetään ketjun avaaja @ljpp ja muu @henkilokunta.
Joo, kokeilin aikaleimaominaisuutta kun nuo vanhat Tuokkola & Tapola ketjut nousivat tarpeettomasti etusivun kärkeen vain siksi että suljin ja linkitin ne uuteen valmennusketjuun.
Näköjään ominaisuus sotkee aikajanan, eikä ole kovin suositeltava käytettäväksi. @henkilökunta