En syty uudelle reagointinappien asettelulle. Melkoinen dead space jää jokaisen viestin vasempaan alareunaan. Lisäksi hampurilaisvalikon avaaminen venyttää nappiriviä vasemmalla päin, kun tasaus on oikealle, mikä näin länkkärin lukusuuntaan tuntuu epäloogiselta.
Onko tekstieditorin korkeus mobiilissa näppäimistön ollessa auki muuttunut? Jotenkin tämäkin tuntuu erilaiselta, ennen minusta ei täyttänyt koko ikkunaa.
Discourse -version tuorein päivitys todennäköisesti vaihtanut nappuloiden sijainnin.
CDCK:lle muuton jälkeen Discourse -päivityksiä tulee aikaisempaa useammin ja viimeisin versio aina käytössä - nämä voivat näkyä muuttuneina ominaisuuksina mm. käyttöliittymissä.
Nyt saan sähköpostiini viestin joka kerta, kun joku kirjoittaa viestin ko. ketjuun. Ei siis todellisuudessa vastauksena minun viestiini, vaan ylipäätään ketjuun.
Eipä tässä isompaa ongelmaa, meinasin vain pyörtyä aamulla kun avasin sähköpostin.
Viestejä on nyt 86.
Miksiköhän Ipad Safari näyttää naapurin logon tuolla välilehden otsikossa? Kävin katsomassa naapurin sivuilla eri välilehdellä Areenan lippuhintoja mutta suljin sitten. Olisko sieltä jäänyt?
Aika outo kun palaa norminäkymään niin logo ihan oikein ja kun siirtyy keskusteluun niin siinä ok mutta jos vieritän ylös että välilehtien otsikot häviää ja sitten alas jolloin otsikot näkyy taas ja kappaa, logo vaihtuu naapuriin.
Aika erikoista, mutta tykkään kuvasta kun Ilves on kaukana takana… Muistuttaa realiteeteistä 2000-luvulla. Saas nähdä miten ensi kausi muuttaa tilannetta…
Vaihdoin tuossa pakon sanelemana viikkoja sitten puhelimeksi Honor 10:stä One Plus Nordin. Sitä olen tässä ihmetellyt, että otin kaikki haptiset palautteet pois päältä, mutta yksinomaan tällä sivustolla tykkäysnapit yms. tuottavat yhä värähdyksiä. Onko hyvää bro tippiä asiaan?
Enpä tiedä onko asia edes yms., nimittäin taitaa vain tykkäysnappi väräyttää luuria.
Ei ole “bro tippiä”, mutta itselläni myös One Plus Nord ollut nyt noin puolivuotta käytössä ja muistelisin sen tehneen alku aikoina juuri tuota samaa, että tykkäysnappi väräyttää luuria.
Nykyään ei enää tuota tee eli on se jostain kytkettävissä pois. Itse en vaan hevilläkään tiedä miten ja mistä minä olen sen saanut pois.
Eli minulla ei ole tarjota vastausta miten sen saa pois päältä, mutta sen tiedän, että sen ainakin saa pois päältä. Jos tämä tieto yhtään lohduttaa😁