Nyt kävi muuten sama, ei ollut tykkäysnappula punaisena euroviisuketjussa tykkäämästäni viestissä, katsoin ketkä siitä tykänneet koska en ollut ainoa viestin tykkääjä, oma tykkäyskin siinä oli, uudelleen kun koitti tykätä tuo sama ilmoitus sitten tuli
Viesti siirrettiin ketjuun: Tykkäämiset ja muut foorumin tilastot
Mulla on tehny tota samaa nyt jokusen päivän 3-5. Tykkään jostain (sydän menee punaiseksi) . Sitten näyttää myöhemmin, etten olisi tykännyt (sydän valkoinen) ja kun tykkään uudestaan, niin tulee tuo sama ilmoitus.
Juuri äsken kävi tuo taas.
Edit: Android puhelimella siis näin.
Pystyykö saatuja ja lähetettyjä yksityisviestejä deletoimaan?
Pari vähän jännää ongelmaa on viime aikoina esiintynyt. Ehkä noin viikon verran kun on viestiä (tätäkin) lähtenyt kirjoittamaan, niin eka sana pitää syöttää sokkona, kun tämä ruutu ei ilmesty. Sitten se tulee paikalle, sana on siellä ja loppu sujuu helposti ja normaalisti. Toistunut siis vissiin jokaisen uuden viestini kohdalla.
Toinen tuli tänään; parin ketjun kohdalla se etenemisindikaattori, jossa lukee tyyliin 71/150, välkkyy ja tuo “71” pomppii lukemana edestakaisin vierittäessä. Muissa ketjuissa sitä ei ole tullut, joten ei nyt aina esiinny.
Laitteeni on Android 12, selaimeni Mozilla Firefox (103.2.0).
Tästä tulikin mieleen, että osaisiko joku ohjeistaa, että miten pystyy vastaamaan viestiin siten, että lainaus siirtyy ketjusta toiseen?
Moneen kertaan olen yrittänyt, mutta en onnistu. On vain luomassa uutta ketjua joka yrityksellä.
Miten olet yrittänyt sen tehdä? Itselläni aina onnistunut, lainaan ketjussa, jossa viesti on ja siirryn ketjuun, johon haluan vastata. Viestiluonnos pysyy näytön alareunassa, sitten lähettää sen oikeassa ketjussa.
Näin olen sitä koittanutkin, mutta se tarjoaa vain “luo uusi ketju” vaihtoehtoa. En tiedä johtuuko siitä, että olen usein yrittänyt tuota suljetuissa ketjuissa.
Tai voit lainata ensimmäisessä ketjussa. Kopioida lainauksen leikepöydälle, poistua ketjusta lähettämättä viestiä, liität lainauksen uuteen ketjuun ja sinne tulee se linkkikin. Kuten minun äskeinen vastaukseni testiketjussa 000:lle.
Olikohan tuossa se juttu, että lainauksen tekemisen jälkeen pitää ensin kirjoittaa edes vähän omaa tekstiä, ja vasta sitten siirtyä siihen ketjuun, johon haluaa vastauksen menevän
Joo, pelkästä lainauksesta ei tule viestiluonnosta. Siihen voi kirjoittaa vaikka yhden kirjaimen lainauksen alle.
Joo, samaa huomannut enään ei näe koko logoa melkeen.
Voisiko joku laittaa kuvankaappauksen sillä kyllä omat kirvekset ovat ihan oikean kokoiset edelleen.
Tällei näkyy mulla?
Lienee kyse Androidista? Tällöin kyse varmaan tästä bugista:
Ilmeisesti uusimman Chromen aiheuttama ongelma.
https://photos.app.goo.gl/b5DCSVsJJUvhZ7dd6
Vasen ylämummo.
Samanlailla tuo näkyy myös mulla! Mun olis pitänyt jakaa koko ruutukaappaus kanssa eikä rajata pelkkään logoon.
Todella huvittava tapahtumasarja ja postaus tuossa. Pitäisiköhän itsekin ladata tämä ihan vain siksi, että saisi seurata kutistumista
Varmaan naapurin hyökkäys koska muut kuvakkeet ok.
Mielenkiintoista. Entä jos luot kuvakkeen uudestaan?
Itse en forkkaa aloitusnäytöllä pidä. Loin kokeeksi ja logo on niin iso ettei melkein edes mahdu kuvakkeen kehyksiin.
@zado näköjään on hoksannut katsoa oikeasta paikasta