Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Tämä toimi minulla. Nyt näkyy isolla niinkuin ennenkin. :+1:t2:

Jep. Poistin kuvakkeen mutta mistäs sen saa takaisin kun ei muista enää miten? :smiling_face_with_tear:

Voisiko joku kertoa miten tämän app.in saa takaisin puhelimen näytölle, ei löydy play kaupasta?

Menet verkkosivujen kautta Tappara.co sivulle ja sieltä sitten painat oikeassa yläkulmassa olevaa kolmea allekkain olevaa pistettä. Sieltä pitäisi sitten löytyä “lisää aloitusnäyttöön”

1 tykkäys

En tiedä mikä tässä nyt mättää koska palsta näyttää nyt tältä, mielestäni olen aikaisemmin löytänyt palstan kuvakkeen jostain muualta tai sovellus ehdottanut suoraan kuvaketta puhelimen näytölle?

https://photos.app.goo.gl/mC841YZ57r68zgMm6

Arvaan että olet laittanut Työpöytänäkymän päälle kännykässä. Se on tietokoneille suunnattu.

Oikean yläkulman valikosta löytyy tämä.

1 tykkäys

Juuri tämä on todennäköisin syy:

Eli purilaisvalikosta alhaalta mobiilinäkymä -päälle (esim):

Vaihtoehdot on: työpöytä- tai mobiilinäkymä

@AimoNivaska

1 tykkäys

Jees. Nyt alkoi toimimaan. Kiitos :sweat_smile:

1 tykkäys

Miksi sain tästä “ilmoituksen” , vaikka mulle ei vastattu/tägätty?

Linkitin viestissä sun viestiin / aloittamaan ketjuun.

Kun joku kirjoittaa Waltteri Merelän taklaus Hugo Rikkilän -ketjuun, niin minulle tulee siitä ilmoitus. Mikä homma? Olen ilmeisesti jonkinlainen luoja siinä ketjussa, vaikka en ole mitään luonut enkä juonut.

Sulla saattaa olla ketju tarkkailussa. Ko. ketjun pohjalla vasen alanurkka, siellä on valikko. Laita tilalle seurannassa tai tavallinen, jos lukee tarkkailussa.

1 tykkäys

Peijoona. En ole kyllä tarkkailuun sitä laittanut, mutta niin vain oli. Miksi olen ketjun luoja, vaikka en se ole?

Minkä tahansa ketjun voi laittaa tarkkailuun. Kait järjestelmä katsoo, että sinun on tärkeä olla tietoinen ketjun uusista viesteistä, koska viestisi oli yksi uuden ketjun käynnistäjistä. Eli siirsin kolme viestiä uuteen ketjuun.

2 tykkäystä

Mikä tämä palstan uusi sivun alareunaan ilmestynyt Googlen ilmotukselta näyttävä (?) homma on?
Kysyy Tietosuoja- ja evästeasetuksista,

Mutta ei poistu vaikka sulkee tms. ja ilmestyy uudelleen vaikka tekee mitä tahansa valintoja. Pomppaa siis takaisin.
Ilmestyi muutama päivä sitten. Muilla samaa, uusi ainakin täällä, vai mikä lie kyseessä?

1 tykkäys
1 tykkäys

Joo, näinhän se oli. Olen yrittänyt ”tappaa” tuon ilmoituksen varmaan kymmenellä eri tavalla, hyväksymällä, hylkäämällä osittain ja kokonaan, klikkaamaan pois ja vaikka mitä.
Siellä se sitten taas kuikuilee taas. Ei mukava.

3 tykkäystä

Laki vaatii että käyttäjällä pitää olla mahdollisuus muuttaa mieltään ja suostumuksiaan jälkikäteen. Lisäksi tämän toiminnon pitää olla helposti löydettävissä ja saatavilla. Toisin sanoen, jotta tähän olisi elegantti ratkaisu pitäisi se:

1. Integroida Discourseen
  2. Tai Googlen tarjota joku paluulinkki, jonka voisimme laittaa sivun layouttiin tai valikkoon

Juuri tällä hetkellä kumpaakaan ratkaisua ei ole saatavilla, tai näköpiirissä.

Itse olen havainnut että kun on kerran suostumuksensa asettanut, on paras olla välittämättä koko pampulasta – se välillä näkyy ja välillä ei, mutta yleensä “väistää” tieltä itsestään.

Pitää yrittää Discoursen suuntaan laittaa painetta paremmasta ratkaisusta. Googlea meidän huolet tuskin kiinnostaa.

1 tykkäys

Minulla tuo nappula osuu puhelimella kirjoittaessa niin ettei kirjoittaessa näe kahden alimman rivin tekstien alkua ja kun on saanut kirjoiteltua sulkee näppäimistön ja lähettäisi viestin niin se saatana peittää tuon vastaa- napin että on aika tähtäileminen näillä nakkisormilla että saa osuttua sen nappulan ohi oikeaan nappiin. Tosin taas tällä hetkellä koko nappula haihtui vallan. Kohta varmaan kysyy noin sadannen kerran hyväksynkö evästeet :slight_smile: No, koitetaan pärjäillä.

2 tykkäystä

Puoli numeroa jää Android+Chrome -yhdistelmällä näkymättä, kun piste on numerosarjan perässä (tästä tainnut olla aieminkin puhetta?):

8547

Kuvakaappaus

1 tykkäys