Ei se virheitä tee. Henkilökunnallakin luottamustaso voi laskea inaktiivisuuden seurauksena, muttei se kai mihinkään vaikuta, kun henkilökuntastatus tuo oikeudet kaikkeen kuitenkin.
Ok. Tuskin aktiivisuudesta kiinni. Mennään näillä.
Oho. Onko tosiaan niin että palsta on täysin virheetön sivusto? Kerro toisen kerran niin uskot itsekin. Ja jos senkin jälkeen väität palstaa virheettömäksi niin herää ja päästä kissa ulos.
Mä en löydä Samsung s24+ enää palstan hausta kohtaa jossa etsitään hakusanalla “tästä ketjusta”.
Onko se vahingossa hävinnyt, vai puuttuuko vain multa?
Pitää kirjoittaa jotain, niin saa sen vaihtoehdoksi. Jotain häikkää oli ainakin minulla pari päivää sitten, kun yritin hakea jonkun postauksia jostain ketjusta tms.
Minun Samsung S24 Ultrassa valinta tulee näkyviin alapuolelle samalla, kun alkaa kirjoittamaan hakusanaa. On muuttunut siis hakutyyli.
Olen aina kirjoittanut hakusanan, ja sit pudottanut valikon, ja valinnut rajauksen kyseiseen ketjuun. Nyt ei osu silmään.
Edit: No nyt se näkyy.. ![]()
Edit2: Aivan, se näkyy automaattisesti tuossa, mut jos pudottaa valikon niin se ei enää näy vaihtoehtona.
Onko se ollut aina noin, väittäisin että ei..
Toinen juttu mitä ihmetellyt, niin kun lainaat käyttäjää, ja halauaisir lainata jotain toista samaan viestiin, niin ei pääse enää keskusteluun takaisin, kun se kirjoituskenttä peittää koko ruudun.
Ennen pystyi vielä lukemaan ketjua, vaikka oli kirjoitusruutu aktiivisena.
Tähän tyyliin:
Oikealla alhaalla vastaa nappulan rivillä on kuvake jossa vaakaviiva jonka keskeltä nousee nuoli ylös, sillä viestit näkyviin.
Ei näy tuossa mun kuvakaappauksessa, eikä tuota voi liikuttaa
On se nappula näkyvillä tuossa kuvakaappauksessa. Se oikealla oleva ylänuolikuvake tuo esiin viestit ja häivyttää näppäimistön. Sit se vieressä reunimmainen tuo viestit esiin mutta ei ainakaan mun luurilla näy ku pari riviä edellistä. Sitä en tiedä onko joku asetus joka estäisi tai blokkaisi toiminnot.
Eikös tuo ole kuvan/tiedoston uploadaamisen ikoni?
Taitaapi olla sen toiminto mutta sillä saa ne edelliset viestit myös näkymään. Sit siitä oikealla on toiminto jolla kaiketi pitäs saada viestejä näkymään mutta mun päätelaitteella sinne ylös ei tu ku muutama rivi.
Minulla on ollut jo muutama kuukausi tällä palstalla jokin haamuketju, jossa on lukemattomia viestejä. Kun olen jonkun ketjun lukenut, lopussa lukee “sinulla on N ketjua, joissa lukemattomia viestejä” tjsp.
Luku N on jatkuvasti yhden isompi kuin tosiasiallisesti sellaisten ketjujen määrä. Ei millään tavalla ongelma oikeastaan, mutta aiheutta minussa satunnaista ihmettelyä Discoursesta ![]()
Merkitse kaikki luetuksi -toiminto ei ole auttanut.
Jaaha, koodisankareiden on ollut taas pakko paskoa lainaaminen. Hetkeksihän saivat jo järkeä päähän ja palauttivat quote-napin… ![]()
Edelleen tarjolla, kun klikkaa rivin oikean puolimmaista plus-symbolia.
Oon näköjään ekaa kertaa ikinä tipahtanu pois mestaritasolta ihan vaan konkariks. Mielestäni en ole saanut mitään rankkuja, mutta oonko sitte ollu liian passiivinen kesän aikana. Luulin, että oon tasaisesti kirjotellu sinne tänne, mutta ehkä sitte en riittävästi. Katotaan jäinkö nyt tänne pysyvästi, vai nousenko jossain kohtaa takaisin. Niitä kriteerejä ei oo taidettu ikinä avata, mikä esim. mut on tiputtanu?
Miksi puhelimella (Android käyttis, Chrome) lainauksesta tehdyn tekstin quote ei boksaudu?
[quote]
Testi
[/quote]
Palstan softaa on taas veivattu yön aikana. Editorissa heti eka työkalu/symboli on defaultina joku “A”, sen kun vaihtaa “M”:ksi, pitäisi toimia.
Kas, kiitos. En ymmärrä kun pitää muokata ja jättää se muokattu defaultiksi, eikä toistepäin.