Sinänsä asiasta olen kanssasi samaa mieltä, mutta kyllä tämä kyseinen nimimerkki on itse omilla ulostuloillaan myös mahdollistanut tämän kohtelun.
En haluaisi leikkiä ***kele jeesusta, mutta kyllähän ihminen, joka kuuluu sisäpiiriin ja saa äärimmäisen luottamuksellista tietoa, omalla toiminnallaan itse korostaa julkisilla keskustelupalstoilla saaneesta tietoa ja myös vuotaneensa tietoa ulospäin ja antanut omissa nimissään yleistä mielipidettä vastahankaan kulkevia mielipiteitä voi ainoastaan itse laskea, millaiset suosion tuollainen netissä saa.
Tämä kyseinen nimimerkki ei ole siis pitänyt mitään matalaa profiilia tiedoistaan ja osallisuudestaan kaikkeen tähän viime aikaiseen toimintaan ja tältä osin hän on tietoisesti valinnut avoimen ja läpinäkyvän tavan toimia omissa nimissään. Ja jos tuntee sitä, kuinka netti käyttäytyy tällaisissa asioissa ja ihmisten luontaista kykyä yhdistää naama+ajatukset yhteen ja tarvittaessa myös irvailla yhden ihmisen onnistumisilla tai epäonnistumisilla niin voisin sanoa pari valittua sanaa myös kyseisen nimimerkin oman mediastrategian onnistumisesta.
Pelkästään suomalaisen kulttuurin ja perikateuden tunteva osaisi ennustaa, kuinkahan tällaisessa keississä nyt käy. Suomalaiset kun jaksavat olla myös kateellisia saaduista tiedoista, huolimatta siitä, ovatko ne ***kaa vai ei.
P.S. kannattaa myös muistaa, että suurin osa tapparalaisista ei todellakaan ole myös(kään) unohtanut sitä, miten kyseinen henkilö on kommentoinut Tapparaa.
Vertailukohdaksi voit hakea vaikka jatkoajan käyttäjän Kunto, jota kohdellaan äärimmäisen kunnioittavasti keskustelupalstoilla, vaikka suurin osa ihmisistä tuntee sekä ks. henkilön nimeltä että osaa yhdistää nimimerkin. Kunto on antanut realistisia, asiantuntevia lausuntoja Ilveksestä jo vuosia, jotka ovat ulkopuolisen silmissä vaikuttaneet loogisilta ja jälkeenpäin yleensä osoittautuneet todeksi. Kunto on hyvin tunnettu käyttäjä ympäri nettimaailman, mutta aika harvoin hänen kustannuksellaan on leikkiä laskettu. Tässäkin keskeistä on ymmärtää, kuinka paljon ihmisen oma toiminta ja tapa esittää asiat sekä media vaikuttavat vastaanottoon. Tämä toinen puhuttu henkilö kun on esittänyt myös aika paljon omia mielipiteitään faktojen seassa.